بازی Wyrdsong
یحیی رحیمی

سلاطین ژانر نقش آفرینی از بازی فانتزی Wyrdsong رونمایی کردند

یحیی رحیمی 2 شهریور 1401 بدون دیدگاه
161 بازدید

کهنه‌کارها و بازی‌سازهای باتجربه آثاری مانند Fallout، اسکایریم و The Outer Worlds با تأسیس استودیو مستقل گرد هم آمده‌اند و از اولین بازی تراز اول خود در ژانر نقش آفرینی فانتزی رونمایی کردند. بازی Wyrdsong ترکیبی از المان‌های موفق بازی‌ فال‌اوت نیو وگاس، سبک نویسندگی مهیج لاوکرفت و توجه خاص به تاریخ بشر است که از دور، اثری جذاب و با پتانسیل زیاد به‌حساب می‌آید. همراه پارسی گیم باشید تا با فضای این بازی نقش آفرینی آشنا شویم.

جف گاردینر، کهنه‌کار سری فال‌اوت در افتتاحیه گیمزکام امسال از تأسیس استودیو Something Wicked Games خبر داد و تیزر بسیار کوتاهی از اولین بازی آن‌ها منتشر شد. بازی نقش آفرینی جهان باز به نام Wyrdsong پتانسیل زیادی دارد. ابتدا در مورد اسم بازی باید بگوییم که تلفظ آن به شکل Weird Song است که واژه‌ای مربوط به انگلیسی کهن به معنی سرنوشت یا کارما است. این واژه ما را یاد آهنگی می‌اندازد که کل جهان Ea در فانتزی جی آر آر تالکین خلق کرد؛ اما این بازی با الهام از دنیای تالکین خلق نشده است.

بازی Wyrdsong

داستان بازی Wyrdsong

طبق اطلاعات منتشرشده، داستان بازی Wyrdsong با الهام از عصر تاریخی پرتغال در قرون‌وسطی نوشته شده است. هر چه بیشتر در جهان آزاد آن کاوش کنید، حقایق تاریخی بیشتری کشف می‌کنید و رازهای تازه‌ای برملا می‌شوند. خالقان بازی از سبک ترسناک آثار لاوکرفت بهره برده‌اند تا بتوانند از پس خلق جهانی تاریک و ترسناک برآیند. تصاویر منتشر شده کاملاً جهان سیاه و تاریک بازی را نشان می‌دهد.

شخصیت اصلی بازی نقش یک راوی رمزآلود را خواهد داشت و هر چه داستان پیشرفت می‌کند، اتفاقات تازه‌ای رونمایی می‌شوند که درک آن‌ها برای بازی‌کننده سخت خواهد بود. گیمر باید نقش خود را در این جهان آزاد تعیین کنید. به‌عبارتی‌دیگر آزادی عمل زیادی در انتخاب مسیر داستانی وجود دارد و این اثری کاملاً نقش آفرینی است که بازی‌کننده باید نقش خود را با اعمالی که انجام می‌دهد تعیین کند. حزب و فرقه‌های مختلفی در بازی وجود دارند و حتی نسخه خیالی تمپلارها نیز استفاده شده‌ است. بیانیه مطبوعاتی نشان می‌دهد که هر تصمیم بازی‌کننده عواقب زیادی در ادامه داستان خواهد داشت.

در مورد سازندگان بازی Wyrdsong باید بگوییم که گاردنر پانزده سال در بتسدا حضور داشت و نقش تولیدکننده برای بسته‌های الحاقی Fallout 3 و Fallout 4 را ایفا کرد. وی همچنین تولیدکننده ارشد Skyrim بود و نقش مهمی در بازی Fallout 76 داشت. چارلز استیپلز فردی است که در استودیو Obsidian کار کرده و کارگردان بازی The Outer Worlds و طراح لول فال‌اوت نیو وگاس است. بازی ویردسانگ فعلاً در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و استودیو نمی‌خواهد توضیحاتی در مورد گیم پلی ارائه کند. مهارت آن‌ها در خلق بازی نقش آفرینی باعث شده تا هیجان‌زده شویم. گفتنی است تولید بازی با آنریل انجین 5 پیش برده می‌شود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.