دانلود بازی Scythe Digital Edition برای PC
دانلود بازی Scythe Digital Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Scythe Digital Edition برای PC

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
7,772 بازدید

دانلود بازی Scythe Digital Edition برای کامپیوتر

گاهی بازی‌های ویدیویی شما را به نسخه متفاوتی از گذشته می‌برند تا در آن‌ها سرنوشت کاملاً متفاوتی را برای دنیا رقم بزنید. این سبک بازی‌ها آزادی عمل زیادی در روایت داستان خیالی خوددارند اما از طرفی هم درگذشته‌ای آشنا روایت می‌شوند که تضاد جالبی را به وجود می‌آورد. بازی Scythe Digital Edition از استودیو The Knights of Unity شما را به نسخه متفاوتی از تاریخ در سال 1920 و به سرزمین‌های اروپایی آن زمان می‌برد.

داستان بازی روایت عمیقی دارد. به‌تازگی آتش‌های جنگ جهانی اول خاموش شده اما قدرت جدیدی از این خاکسترها ظهور یافته که ربات‌های غول‌پیکر و بزرگی را به‌عنوان ماشین‌های جنگی خود در اختیاردارند. این ماشین‌های غول‌پیکر که از آن‌ها با نام Mech یاد می‌شود توسط گروهی به اسم The Factory تولید می‌شوند که شهری مستقل بوده و در رأس قدرت اروپا قرار دارد.

شما باید رهبری یکی از 5 امپراتوری متفاوتی که در داستان حضور دارند را بر عهده بگیرید و در این دوران تاریک ملت خود را به شکوفایی وبرتری برسانید. برای این امر باید منطقه‌های جدید را فتح کنید، با شهر The Factory اتحاد برقرار کرده و ماشین‌های غول‌پیکر خود را بسازید تا پیروز میدان شوید. نکته مهمی که در بازی وجود دارد اهمیت تصمیمات شما و رفتار متقابل دنیای بازی در مقابل آن‌ها است. هر نبردی را باید با فکر کردن به عواقب آن برگزینید و قبل از تصمیم به حمله راجع به آن خوب فکر کنید که نکته قابل‌توجه و جدیدی در یک بازی استراتژیک به‌حساب می‌آید.

گیم پلی بازی شبیه به یک بوردگیم مجازی است که نقشه به خانه‌های شش‌ضلعی متعددی تقسیم‌شده تا محل نیروهای شما را مشخص کند. در بازی کارت‌های مختلفی وجود دارد که عنصر شانس را نیز به نقشه‌ریزی و تفکر استراتژیک شما در میدان نبرد اضافه می‌کند. امکان ارتقا تجهیزات و نیروهای نظامی و ساخت تکنولوژی‌های جدید نیز وجود دارد تا در این میدان وسیع به شما کمک کند و در فتح اروپا موفق شوید. این بازی را می‌توان یک بورد گیم بسیار پیشرفته و مجازی دانست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Scythe Digital Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: Dual Core 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 class GPU with 1024MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In an alternate reality in 1920s Europa, it’s been several years since the “Great War”, but the ashes of the conflict are still hot and the war is entering a new phase. The first conflict saw the emergence of some incredible engines of war known as Mechs.
Built by “The Factory”, an independent city-state which has since become the object of everyone’s desire, these technological monstrosities roam the snowy landscapes of Europa.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.