دانلود بازی The Outer Worlds برای PC
دانلود بازی The Outer Worlds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Outer Worlds برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1398 24 دیدگاه
24,101 بازدید

دانلود بازی The Outer Worlds برای کامپیوتر

جستجو در دل فضای پیرامون کره زمین و پیدا کردن سرنخی برای حیات بیگانه، موضوعی است که مدت‌ها است دانشمندان را تحت تأثیر خود قرار داده است. آیا واقعاً ما در این هستی بی‌کران تنها هستیم و هیچ موجود دیگری در کهکشان‌هایی دور زندگی نمی‌کند؟ استودیو Obsidian Entertainment با تکیه‌بر داستانی جذاب می‌خواهد ما را به دوردست‌ها و جستجوی گونه‌های دیگر حیات ببرد. بازی The Outer Worlds تجربه‌ای تک نفره و اول‌شخص در ژانر نقش‌آفرینی و علمی تخیلی است که به کمک کمپانی Private Division نشر یافته است. در دل کهکشانی بی‌کران گیر افتاده‌اید و خطری بزرگ تمام هستی کلونی شمارا تحت تأثیر قرار داده است. شما نیز همین‌طور نخواهید نشست و به نبردی بزرگ وارد خواهید شد.

راهنمای قدم به قدم بازی The Outer Worlds

راهنمای قدم به قدم بازی The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds توسط استودیو Obsidian Entertainment ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Outer Worlds با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Outer Worlds

داستان بازی The Outer Worlds بعد از اتفاقات سال 1901 شروع می‌شود. در آن زمان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده به نام ویلیام مک کینلی کشته شد اما داستان به‌نوعی ادامه یافته است که انگار او به قتل نرسیده است و برعکس دامنه فعالیت‌هایش را افزایش داده است و حالا بشر در عمق فضا و به دنبال حیات فرا بشری می‌گردد. کلونی‌های انسانی حالا در دل کهکشان‌ها پراکنده‌شده‌اند. شما اما بعد از چند سال از خواب بیدار می‌شوید و به‌یک‌باره می‌بینید که کلونی‌تان دچار مشکل شده است و نابودی دقیقاً بیخ گوشتان است. اینجاست که باید خودتان و شخصاً آینده کلونی را تعیین کنید و همه‌چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد. بازی آن‌قدر گسترده است که حتی می‌توانید شخصیت‌های اصلی بازی را نیز به قتل برسانید که البته در این صورت به مصیب بزرگی دچار خواهید شد و به‌زودی داستان برای شما پایان می‌یابد. The Outer Worlds دنیایی بی‌کران در دل خشونت آدمی است.

بازی The Outer Worlds بهشت عاشقان نقش‌آفرینی حساب می‌شود. هر آنچه تصمیم بگیرید و عمل کنید، روی داستان بعدی تأثیر خواهد گذاشت. می‌توانید با افرادی دوستی کنید که به شما کمک می‌کنند و ممکن است بعدها به شما نارو زده و سرتان شیره بمالند و آنگاه می‌فهمید که حتی به چشمانتان نیز نباید اعتماد کنید. این به شما بستگی دارد که شخصیت‌ها را به هدفشان برسانید یا اینکه تنهایشان بگذارید و حذفشان کنید. گروه خود را پیدا کنید، کشتی فضایی‌تان را بسازید و سپس تمام دنیا را تسخیر کنید. آزادی عمل بزرگ‌ترین ویژگی این بازی است و شبیه آن را هیچ جایی پیدا نخواهید کرد. مبارزات این بازی نفس‌گیر و جذاب هستند و سلاح‌های آینده‌نگرانه و متنوع نیز کمک شایانی به پیشرفت شما خواهند کرد. دنیا رنگ جدیدی به خود گرفته است و شما نیز اسیر سیاره‌های دیگر، کلونی بشری را نجات دهید و از خطرات به دور بمانید. شما وارث به‌حق نسل بشر هستید!

در ادامه برای دانلود بازی The Outer Worlds با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (SP1) 64bit
CPU: Intel Core i3-3225 or AMD Phenom II X6 1100T
RAM: 4 GB RAM
GPU: Nvidia GTX 650 Ti or AMD HD 7850
HDD Space: 40GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
CPU: Intel Core i7-7700K or Ryzen 5 1600
RAM: 8 GB RAM
GPU: GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 470
HDD Space: 40GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Outer Worlds will be available on Steam one year after launch on other exclusive digital PC platforms. The Outer Worlds is a new single-player first-person sci-fi RPG from Obsidian Entertainment and Private Division. Lost in transit while on a colonist ship bound for the furthest edge of the galaxy, you awake decades later only to find yourself in the midst of a deep conspiracy threatening to destroy the Halcyon colony. As you explore the furthest reaches of space and encounter various factions, all vying for power, the character you decide to become will determine how this player-driven story unfolds. In the corporate equation for the colony, you are the unplanned variable.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 38.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام روی این جواب میده
    i7Q720
    گرافیک amd hd 5000
    ram8

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Subzero

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    روی این سیستم میاره؟
    2g rx560
    12gig ram
    Core i 5

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Subzero

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    Hrea

    مهمان

    به این میخوره؟
    Gtx 1050 2g
    Core i3 7100
    Ram 8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hrea

      پشتیبانی

      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه