بازی Resident Evil 7
یحیی رحیمی

کپکام می‌خواست Resident Evil 7 یک بازی لایو سرویس آنلاین باشد

یحیی رحیمی 1 شهریور 1401 2 دیدگاه
549 بازدید

مدیران شرکت کپکام هنگام تولید بازی Resident Evil 7 نظرات خود را به توسعه‌دهندگان تحمیل کرده‌اند و می‌خواسته‌اند که این اثر یک لایو سرویس با امکان خرید آیتم و پرداخت درون بازی باشد. تولیدکننده ارشد رزیدنت اویل 7 در تازه‌ترین مصاحبه، تصمیم اولیه برای ساخت بازی را فاش کرده است.

جون تاکئوچی در مصاحبه‌ای که همراه شینجی میکامی با کانال رسمی یوتیوب Biohazard انجام شد؛ فشار اولیه کپکام برای تبدیل بازی Resident Evil 7 به اثری آنلاین را فاش کرد. وی می‌گوید که مدیریت این شرکت فشار زیادی روی تیم سازنده وارد کرده تا ویژگی‌های آنلاین و خرید درون بازی به آن اضافه شود. این تاکئوچی، تولیدکننده ارشد بوده که به تیم تولید اضافه می‌شود و جلوی تمام این ایده‌ها را می‌گیرد و بازی را به‌نوعی نجات می‌دهد.

تاکئوچی در این مورد گفت: «هنگامی‌که کار روی رزیدنت اویل 7 را شروع کردیم به عقب بازگشتیم و از خود پرسیدیم که وحشت واقعاً یعنی چه؟ من صحبت‌های زیادی با ناکانیشی (کارگردان بازی) داشتم و می‌پرسیدم که باید چه‌کار کنیم؟ ما قبل از آن بازی هم در این مورد صحبت کرده بودیم و در همین موقع بود که فشار بزرگی از سوی کپکام وارد شد و آن‌ها می‌گفتند باید بازی‌ای را بسازیم که بازی‌کنان درخواست می‌کنند».

Resident Evil 7 لایو سرویس

ایده‌های اولیه Resident Evil 7

وی در ادامه می‌گوید که کپکام دستورات زیادی به کارگردان داده و اینکه باید چنین بازی بسازند و در نهایت به یک بازی آنلاین چندنفره با محتوای قابل دانلود و یک لایو سرویس رسیده‌اند. این بازی باید امکان خرید آیتم داشته باشد و اینکه رزیدنت ایول باید در این مسیر گام بردارد. وی در ادامه افزود: «واقعاً درخواست‌های زیادی وجود داشت، بیچاره آن کارگردان‌ها. در آخر رئیس ما وارد کار شد و یکی از آن لحاظ فراموش‌نشدنی رخ داد. چهارم ژانویه و اولین روز کاری در سال جدید؛ رئیس مرا به اتاقش فراخواند و گفت که وضعیت بازی اصلاً خوب نیست، لطفاً وارد عمل شو و این‌طور شد که کار روی Resident Evil 7 را آغاز کردم».

تاکئوچی در ادامه توضیح می‌‌دهد که وارد تیم سازندگان بازی شده و تصمیم گرفته تمام ایده‌های مدیران کپکام را دور بیندازد و آن را از اثر لایو سرویس به یک بازی رزیدنت ایول تبدیل کند. ایده تبدیل بازی به یک اثر چندنفره همان روز اول حذف می‌شود و سپس تصمیم می‌گیرند تا یک بازی ترسناک تک‌نفره بسازند: «ما در آخر به کابوس تیم مارکتینگ رسیدیم، یک بازی ترسناک تک‌نفره معمولی، این چیزی بود که در نهایت ساختیم». Resident Evil 7 در پایان متا 86 را دریافت کرد و یازده میلیون نسخه نیز فروش کرد.

آپدیت نسل نهم رزیدنت ایول 7 به‌تازگی منتشر شده و علاوه بر افزودن وضوح 4K، ری‌تریسینگ و فریم نامحدود را به ارمغان آورده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام میشه این بازی رو تحت شبکه بصورت چند نفره قراگگ بازی کرد،؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    kompot

    مهمان

    داداش این چرا لانچر نداره اصلا

    پاسخ دهید