resident_evil_project_resistance-
یحیی رحیمی

جزئیات کامل اسپین آف Resident Evil به نام Project Resistance اعلام شد

یحیی رحیمی 22 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,684 بازدید

کمپانی Capcom به تازگی نسخه جدیدی از بازی Resident Evil را معرفی کرده است. این اسپین آف که Project Resistance نام دارد در هفته بازی توکیو حضور داشته است و جزئیات بازی به صورت کامل معرفی شده است. این بازی در واقع یک مولتی پلیر 5 نفره است که در دنیای Resident Evil جریان دارد.

بازی هر دو المان های Co-Op و مسابقه ای را با هم در آمیخته است و به بازیکنان اجازه می دهد تا تجربه خودشان از یک بازی ترسناک را ارایه دهند. در Project Resistance که در دست ساخت است، 4 بازمانده باید تمام تلاش خودشان را برای نجات یافتن از محیطی ترسناک انجام دهند و این در حالی است که یک مغز متفکر بازی را می گرداند و این دقیقا همین جایی است که بازیکن پنجم وارد ماجرا می شود.

در واقع مسابقه یک 4 در مقابل یک است و این فرد پنجم تمام حرکات بازیکنان را از طریق دوربین های امنیتی زیر نظر می گیرد و تمام تلاشش را می کند تا هیچ کدام از بازیکنان زنده بیرون نیایند. Capcom در توضیح این بازیکن پنجم گفته است که او یک سری تله های مرگ بار برای بازیکنان می ریزد و برای نمونه در جایی یک سری زامبی قرار می دهد و به نوعی محیط را طوری تغییر می دهد که همه به دام بیفتند. اینجاست که بازمانده ها باید تمام تلاششان را برای زنده ماندن انجام دهند و هیچ کس قرار نیست به صورت فردی نجات یابد و باید تیمی عمل کرد. سخت است که معماهایی که این مغز متفکر برای شما می گذارد را حل کنید اما باید به صورت گروهی کاری کنید که حواسش پرت شود و به یک باره از جایی فرار کنید.

قرار است که Project Resistance در دسترس اعضای Insder Xbox قرار گیرد و همچنین می توانید خودتان نیز ثبت نام کنید و از حالا تا 18 سپتامبر، نسخه بتای بازی را تجربه کنید.

منبع: VG27

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.