بازی Star Wars: Knights of the Old Republic
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده ریمیک Knights Of The Old Republic تغییر کرد

یحیی رحیمی 1 شهریور 1401 بدون دیدگاه
89 بازدید

شایعات مختلفی از تأخیر بازی Knights Of The Old Republic منتشر شده و تازه‌ترین گزارش موثق نشان می‌دهد که توسعه‌دهنده این اثر از استودیو Aspyr Media به Saber Interactive تغییر یافته است. این بازی مورد انتظار برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر، روند توسعه آشفته‌ای داشته و به همین دلیل تأخیر خورده است. جیسون شرایر می‌گوید که ریمیک جنگ ستارگان شوالیه‌های جمهوری قدیم به این زودی منتشر نمی‌شود.

جیسون شرایر در گزارش اخیر خود به بازی مورد انتظار Star Wars: Knights of the Old Republic پرداخته است. بازسازی این اثر بر عهده استودیو Aspyr واقع در ایالات تگزاس آمریکا بود. توسعه بازی به استودیو Saber Interactive‌ سپرده شده که استودیویی در شرق اروپا است و از لحاظ فرهنگ کاری تفاوت‌های زیادی میان این دو توسعه‌دهنده وجود دارد. شرکت Embracer به‌عنوان مالک این استودیوها در گزارش مالی به تغییر توسعه‌دهنده اشاره کرده بود.

استودیو Saber Interactive طی قراردادی برای کمک به بازسازی Knights Of The Old Republic گمارده شد و در حال حاضر کنترل تمام روند توسعه را در اختیار دارد. یکی از اعضای بلندمرتبه Embracer در ماه مه میلادی از دلیل همکاری با Saber صحبت کرد. وی گفت که استودیو Aspyr نیازمند کمک است و Saber با توجه به تجربه بسیار زیاد در خلق چنین محصولاتی انتخاب شده است. آن‌ها به توسعه بازی هیلو کمک کردند و در فرایند انتشار کلکسیون بازی مستر چیف شرکت داشتند.

تاریخ عرضه Knights Of The Old Republic

تاریخ عرضه Knights Of The Old Republic

استودیو Aspyr به دلیل بازسازی و ریمستر بازی‌های بزرگ از جمله Star Wars: Jedi Knight و دیگر آثار مجموعه جنگ ستارگان شناخته می‌شوند و کاملاً با این سری و فضای آن آشنا هستند. آن‌ها همچنین به ریمستر بازی هیلو و کرایسیس کمک کردند و واضح است که مهارت آن‌ها در بازسازی و ریمستر ستودنی است. شرکت Embracer این استودیو را در سال 2020 خرید و آن را به فهرست استودیوهای وسیع خود افزود.

در حال حاضر تاریخ عرضه ریمیک Knights Of The Old Republic مشخص نیست و مدیر استودیو از اظهارنظر در این مورد طفره رفته است. جیسون شرایر می‌گوید که انتشار بازی قبل از سال 2024 غیرممکن است و احتمال آنکه توسعه بازی تا سال 2025 طول بکشد هم وجود دارد. به‌هرحال توسعه‌دهنده به‌تازگی تغییر یافته است و این بازی است که نمی‌توان آن را بی‌کیفیت منتشر کرد. به‌خصوص که فرایند بازسازی یک اثر زمان زیادی می‌برد و توسعه‌دهنده باید تمام سیستم‌ها را از ابتدا بسازد.

مدیر Saber مدتی پیش گفت که بازی جنگ ستارگان شوالیه‌های عدم قدیم بسیار قدیمی است و آن‌ها مجبور به تولید دوباره اکثر بخش‌های بازی شده‌اند. منتظر انتشار این اثر برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر باشید.‌ در خبر دیگری، حق اقتباس ارباب حلقه‌ها توسط Embracer‌ خریده شد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.