دانلود بازی Crysis Remastered برای PC
دانلود بازی Crysis Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crysis Remastered برای PC

پارسی گیم 27 شهریور 1400 166 دیدگاه
67,438 بازدید

دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر

سال 2007 یک فرانچایز جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی طلوع پیدا کرد که توانست برای همیشه در ذهن و خاطره طرفداران باقی بماند. بازی Crysis یک بمب بزرگ بود که توانست ازلحاظ گرافیکی سیستم‌های زیادی را به چالش بکشد و عبارت معروف « آیا می‌تواند کرایسیس را اجرا کند؟» را برای همیشه وارد مکالمات بازی بازها کند. استودیو Crytek باگذشت 13 سال از عرضه نسخه اول، تصمیم به ریمستر آن گرفت و این‌طور بود که بازی Crysis Remastered معرفی شد و بالاخره راهی کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی شد. جلوه‌های بصری بازی طوری ریمستر شده که با استانداردهای فعلی بازی‌های ویدیویی هم‌خوانی داشته باشد و بار دیگر سؤال بزرگ قبلی را بیان کند: آیا سیستم ما می‌تواند کرایسیس را اجرا کند؟

داستان بازی Crysis Remastered در سال 2020 اتفاق می‌افتد و شما به‌عنوان یکی از اعضای نیروی ویژه ایالات‌متحده با پوشیدن لباس رباتیک خاصی وارد جزیره‌ای در جنوب اقیانوس آرام خواهید شد که هدف اصلی شما جلوگیری از یک حمله تروریستی توسط کره شمالی است اما همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر پیدا می‌کند و گروهی از فرازمینی ها وارد این جزیره شده که بسیار خطرناک و مجهز به فناوری عجیبی در زمینه سلاح‌های پیشرفته هستند. این موجودات به طرز وحشیانه‌ای وارد کره زمین می‌شوند و هر کس جلوی آن‌ها بایستد را نابود می‌کنند. داستان بازی کرایسیس را همه از حفظ هستیم و می‌دانیم که گیم پلی این بازی با المان‌های نوآورانه به‌عنوان یک اثر انقلابی شناخته می‌شد. راه‌های بسیار زیادی برای نفوذ به قلب دشمن در اختیاردارید و مهم‌تر از همه، قابلیت‌های لباس شخصیت اصلی بسیار گسترده و به‌دردبخور است و می‌تواند بازی را برای شما لذت‌بخش کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Crysis Remastered

راهنمای قدم به قدم بازی Crysis Remastered

بازی Crysis Remastered توسط استودیو Crytek ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Crysis Remastered با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Crysis Remastered

استودیو تلاش زیادی برای ارتقای گرافیکی بازی کرایسیس در Crysis Remastered کرده و بازی دقیقاً همان حس سال 2007 را منتقل می‌کند. استفاده از رزولوشن 4K و ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing به‌اندازه‌ای روی بازی تأثیر داشته که برای اجرای بازی نیاز به یک سخت‌افزار قدرتمند دارید و این اثر می‌تواند مانند سابق، سیستم شمارا به چالش بکشد. این بازی پس از گذشت سالها هنوز هم یک اثر بی‌نظیر ازلحاظ گرافیکی و گیم پلی است و اگر قبلاً بازی را تجربه کرده باشید، این نسخه جدید واقعاً به شما خواهد ساخت. تماشای جزیره استوایی زیر نور آفتاب یکی از دل‌نشین‌ترین صحنه‌های موجود در بازی‌های ویدیویی را تشکیل داده و هنوز هم می‌تواند شمارا مجذوب خود کند. اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه‌مند هستید، Doom Eternal و Halo 3 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Crysis Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 / AMD Ryzen 3
Memory: 8GB
Storage: 20GB
DirectX: DX11
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 TI /AMD Radeon 470
Other: 4GB VRAM

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit latest update
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7600k or higher / AMD Ryzen 5 or higher
Memory: 12GB
Storage: 20GB
DirectX: DX11
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 TI / AMD Radeon Vega 56
Other: 6-8GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What begins as a simple rescue mission becomes the battleground of a new war as alien invaders swarm over a North Korean island chain. Armed with a powerful Nanosuit, players can become invisible to stalk enemy patrols, or boost strength to lay waste to vehicles. The Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight, while a huge arsenal of modular weaponry provides unprecedented control over play style. In the ever-changing environment, adapt tactics and gear to dominate your enemies, in an enormous sandbox world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 25 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 166 دیدگاه
  • Avatar

    رضا گودرزی

    مهمان

    سلام خسته نباشین چرا نصب کردم فیت گرل و اون ورژنش رو جفتش هم توی بخش ادمینش بازی رو اجرا نمیشه هم وقتی میرنم دوبار رو بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alli baba

    مهمان

    سلام روی سیستم رم 8 گرافیک radeon r5 240میاد ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام و خسته نباشید نسخه فیتگرل 10 گیگ است حدودا یعنی باترافیک نیم بها کلا حدود 5 گیگ میبره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    وحیدددد

    مهمان

    توروخدا نسخه crysis 2 Remastered رو هم تو سایتتون بزارید
    ممنون میشم 🙂

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 166 دیدگاه