فیلم A Quiet Place
یحیی رحیمی

بازی ترسناک A Quiet Place بر اساس فیلم یک مکان ساکت معرفی شد

یحیی رحیمی 4 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,349 بازدید

فیلم ترسناک یک مکان ساکت در سال 2018 با کارگردانی جان کرازینسکی و بازیگری افراد مشهوری مانند امیلی بلانت و کیلین مورفی اکران شد و دنباله آن نیز در سال 2020 پخش شد. این فیلم عملی تخیلی ترسناک قرار است توسط استودیو iLLOGIKA به یک بازی ویدیویی تبدیل شود. بازی A Quiet Place اثری ترسناک با سبک بقا خواهد بود که در جهان این فیلم قرار دارد و قرار نیست مو به مو اتفاقات داستان را دنبال کند، بلکه به دنبال هویتی مستقل می‌گردد.

بنابر وب‌سایت ایجاد شده برای بازی A Quiet Place، با اثری تک‌نفره و داستانی با المان‌های ترسناک و ماجراجویی روبه‌رو هستیم که بر اساس مجموعه فیلم «مکان ساکت» ساخته شده است. گیم پلی و داستان قرار است تمامی ویژگی‌های فیلم را بازنمایی و برای نمونه همان حس تعلیق، ترس و وحشت را به بازی‌کن منتقل کند.

بازی یک مکان ساکت توسط استودیو iLLOGIKA ساخته می‌شود. این استودیو از توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Rainbow Six و Far Cry تشکیل یافته و دفتر آن‌ها در شهر مونترآل کانادا قرار داد. وظیفه‌ی نشر بازی نیز بر عهده شرکت Saber Interactive است که با عناوین بزرگی مانند World War Z شناخته می‌شود.

بازی A Quiet Place

جزئیات بازی A Quiet Place

در حال حاضر هیچ پلتفرم و توضیح مناسبی ارائه نشده و تنها می‌دانیم که بازی A Quiet Place در سال 2022 منتشر خواهد شد. ساخت یک بازی ترسناک که بتواند کلیشه‌های داستانی را بشکند و تجربه‌ای مناسب ارائه دهد، قطعاً با استقبال گیمرها روبه‌رو خواهد شد. فیلم یک مکان ساکت با استقبال منتقدان مواجه شده و دنباله‌ی فیلم نیز جذاب و تماشایی بود. کرازینسکی مدتی پیش در مورد احتمال ساخت ادامه‌ی فیلم و تبدیل آن به یک سه‌گانه را مطرح کرده بود، اما این اولین بار است که فیلم پا به دنیای بازی‌های ویدیویی می‌گذارد.

توییت معرفی بازی توسط اپیک گیمز بازتوییت شد که ممکن است به معنی انتشار انحصاری آن برای فروشگاه اپیک گیمز باشد. هالیوود و بازی‌های ویدیویی در طی چند سال اخیر، رابطه‌ی نزدیکی داشته‌اند و فیلم‌های مختلفی بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده و همچنین بازی‌های جذابی نیز بر اساس فیلم‌های سینمایی؛ که همین امر انتخاب A Quiet Place را بسیار هوشمندانه کرده است.

بازی A Quiet Place یک مکان تاریک

ایده‌ی فیلم یک مکان ساکت آن است که هیولاهایی خطرناک، کنترل زمین را به دست گرفته‌اند و تنها می‌توانند انسان‌ها را توسط قوه شنوایی بسیار قوی‌شان پیدا کنند. این ایده ساده، می‌تواند باعث خلق یک بازی ویدیویی جذاب شود و مشخص نیست که توسعه‌دهندگان چطور از پس این ایده برخواهند آمد. بازی Alien Fireteam Elite نیز اخیراً ایده‌ی مشابهی را دنبال کرد و به موفقیت رسید. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

منبع:‌ IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.