بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic
یحیی رحیمی

تولید ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic متوقف شد

یحیی رحیمی 5 مرداد 1401 بدون دیدگاه
162 بازدید

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ نشان از توقف تولید بازی Star Wars: Knights of the Old Republic و تاخیر انتشار آن به زمان نامشخصی دارد. طبق ادعای جیسون شرایر، استودیو Aspyr دو تن از کارگردان‌های بازی را اخراج کرده و به اطلاع توسعه‌دهندگان رسانده که فعلاً توسعه بازی متوقف شده و مدیران در حال تصمیم‌گیری در مورد آینده بازی هستند.

به گزارش پارسی گیم، برد پرینس، کارگردان بخش طراحی بازی و جیسون ماینور، کارگردان هنری اوایل ماه اخیر میلادی اخراج شده‌اند. به نظر می‌رسد که تولید بازی جنگ ستارگان شوالیه‌های جمهوری قدیم به‌خوبی پیش نمی‌رود و استودیو از آن رضایت ندارد. گفتنی است این دو تن پس از آن اخراج شده‌اند که استودیو، دمو بازی برای نمایش به لوکاس‌فیلم و سونی را نهایی کرده است و مدیران همچنان روی انتشار بازی در پایان 2022 پافشاری می‌کنند.

مدیران استودیو به اطلاع کارکنان رسانده‌اند که دمو یا نسخه‌ آزمایشی موردپسند قرار نگرفته و انتظارات را برآورده نکرده است. این باعث شده تا تولید بازی Star Wars: Knights of the Old Republic متوقف شود. استودیو به دنبال فرصت دیگری برای ادامه تولید می‌گردد. ریمیک بازی محبوب KOTOR در سپتامبر برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی شد. تولید این بازی سه سال در استودیو واقع در تگزاس ادامه یافت و تاریخ عرضه نیز پایان سال 2022 در نظر گرفته شده بود.

تاخیر تولید Star Wars: Knights of the Old Republic

تاخیر Star Wars: Knights of the Old Republic

منابع بلومبرگ می‌گویند که زمان و هزینه زیادی صرف نسخه آزمایشی شده و در نتیجه امکان انتشار بازی تا سال 2025 وجود ندارد. استودیو Aspyr در طی چند سال اخیر وظیفه پورت کردن بازی‌های مشهور برای کنسول سوییچ را بر عهده داشته و می‌دانیم که ریمیک جنگ ستارگان شوالیه‌های جمهوری قدیم نیز بر عهده است. گفتنی است این استودیو بخشی از Saber Interactive به شمار می‌رود و شایعاتی از تغییر تیم تولید به Saber نیز مطرح شده است.

مدیرعامل Saber به نام متیو کارچ در ماه میلادی گفت که استودیو Aspyr با تمام قوا در حال ساخت بهترین بازی‌ای هستند که توانایی ساخت آن را دارند. وی در ادامه افزود که آن‌ها می‌دانستند که استودیو از همان روزهای اول به حمایت نیاز دارد و در ادامه از تجربه کاری بی‌نظیر Saber تعریف کرد. آن‌ها روی پروژه‌هایی مانند هیلو کار کرده‌اند و در نتیجه خود را فرد مناسبی برای بازسازی KOTOR می‌دانند. حال مشخص شده که استودیو از پس این پروژه برنیامده است.

مدیرعامل در ادامه افزود که نسبت به موفقیت بازی کاملاً مطمئن است و البته با بازی قدیمی روبه‌رو هستیم که باید تمام جنبه‌های آن از صفر ساخته شوند. بازی Star Wars: Knights of the Old Republic روایتگر داستان جدای در مقابل Sith است و وقایع آن حدود چهار هزار سال پیش از ظهور امپراتوری کهکشانی روایت می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.