خلاصه داستان God of War
یحیی رحیمی

خلاصه داستان God of War بازیکنان را برای رگناروک آماده می‌کند

یحیی رحیمی 25 مرداد 1401 بدون دیدگاه
414 بازدید

طرفداران گاد آو وار در سال 2018 و هنگام انتشار بازی جدید برای پلی استیشن 4، موفق به درک بخش تازه‌ای از ماجرای کریتوس شدند. بازی God of War با رونمایی از رابطه پدر و پسر در دنیای اساطیری نورس، قدم مهمی در این سری بود که مورد توجه میلیون‌ها بازی‌کننده قرار گرفت. سونی با نزدیک به شدن به زمان انتشار بازی God of War Ragnarok، خلاصه‌ای از داستان God of War را ارائه داده تا بتوان اتفاقات بازی اول را بهتر درک کرد.

سونی ویدیو تازه‌ای را منتشر کرده که خلاصه داستان بازی God of War را به شیوه‌ای گرم و جذاب روایت می‌کند؛ اگر از جمله افرادی هستید که جزئیات آن ماجراجویی را فراموش کرده‌اید، بهتر است آن ویدیو را تماشا کنید و البته همراه پارسی گیم باشید. پلی استیشن سپس مطلب طولانی با شرح شخصیت‌ها و اتفاقات داستان با قلم مدیر روابط عمومی سانتا مونیکا منتشر کرد که نیازی به گنجاندن آن در این مطلب نیست و اگر با آن جزئیات آشنا نیستید، بهتر است سراغ بازی جدید نروید. بازی‌ گاد آو وار اثری داستانی است و نمی‌توانید بدون آنکه از ماجرا چیزی بدانید وارد آن شوید. به‌خصوص بازی God of War Ragnarok که ادامه‌دهنده ماجرای کریتوس و آترئوس است و آن‌ها حال باید با خدایان نورس دست و پنجه نرم کنند.

داستان بازی God of War

داستان بازی God of War

داستان بازی از مرگ مادر آترئوس و همسر کریتوس، فایه شروع می‌شود. آخرین آرزوی او آن است که خاکسترش در بلندترین نقطه تمام سرزمین‌ها به زمین ریخته شود. این درخواست ماجرای مهمی میان پدر و پسر شروع می‌کند؛ ماجرایی ترسناک، پر از هیولاها و موجودات وحشی و البته خدایانی که کمکی به آن‌ها نخواهند کرد. سونی خلاصه‌ای جامع از اتفاقات ارائه می‌دهد و در کمتر از شش دقیقه می‌توانید با تمام مسائل مختلف مانند بحران هویتی آترئوس و هویت واقعی کریتوس آشنا شوید. فهم این نکات برای بازی جدید اهمیت زیادی دارد؛ به‌خصوص که باید در مورد لوکی و اینکه آترئوس در واقع یک جاینت است بیشتر بدانیم.

ویدیو خلاصه داستان God of War توسط فلیسیا دی روایت می‌شود و میمیر نیز در گوشه‌هایی از آن با صدای دل‌نشینش دخالت می‌کند. او سعی می‌کند تا بخش‌های اصلی داستان را تعریف کند و در آخر به این بخش می‌رسد که رگناروک از راه رسیده و هیچ‌کس در امان نیست. گفتنی است رگناروک یا فرجام خدایان، نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی است. این رویداد منجر به مرگ چهره‌هایی مانند اودین، ثور، لوکی، تیر و هایمدال می‌شود و سرانجام جهان از بین می‌رود. اولین نشانه رگناروک نیز فیمبول‌وینتر یا زمستان زمستان‌ها است که در آخر بازی از آن باخبر شدیم. سه زمستان پیاپی بدون تابستان در می‌گیرد و این آغازی می‌شود بر پایان همه‌چیز.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.