مدیر ایکس باکس God of War
یحیی رحیمی

مدیر ایکس باکس بی‌صبرانه منتظر بازی God of War Ragnarok است

یحیی رحیمی 6 مرداد 1401 بدون دیدگاه
300 بازدید

فیل اسپنسر مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ در توییت تازه‌ای نوشته‌ است که God of War Ragnarok مورد انتظارترین بازی سال برای اوست و بی‌صبرانه منتظر انتشار این محصول جدید است. اسپنسر ماه گذشته نیز هنگام توهین کاربران توییتر به توسعه‌دهندگان بازی از استودیو سانتا مونیکا دفاع کرد و نوشت که منتظر این بازی است و رفتارهای توهین‌آمیز در قبال توسعه‌دهندگان و بازی‌سازها را محکوم کرد.

به گزارش پارسی گیم، فیل اسپنسر در چالش توییتری شرکت کرده و اولین بازی عمرش، آخرین بازی، محبوب‌ترین بازی و اثری که در ادامه می‌خواهد بازی کند را مشخص کرده است. وی نوشت که اولین بازی عمرش پانگ (Pong) بوده و آخرین بازی هم Road 96 که به‌تازگی وارد گیم پس شد. اگر در طی چند روز اخیر فعالیت اسپنسر در ایکس باکس را چک کرده باشید؛ می‌دانید که او در حال تجربه بازی Road 96‌ بوده است.

مدیر ایکس باکس محبوب‌ترین بازی عمر را Robotron 2048‌ خواند. این بازی برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و یک شوتر چندجهته بود که در داستانی خیالی در سال 20148 را روایت می‌کرد. اسپنسر همچنین نوشت که بسته الحاقی Hot Wheels بازی فورتزا هورایزن 5 را در حال حاضر بازی می‌کند و بیشتر وقتش را صرف آن کرده است. وی در پاسخ به سؤال اینکه منتظر کدام بازی جدید است، اسم God of War Ragnarok‌ را درج کرد.

God of War Ragnarok ایکس باکس

God of War Ragnarok بازی موردانتظار اسپنسر

از این توییت مشخص است که فیل اسپنسر منتظر بازی گاد آو وار رگناروک است و برای آن هیجان زده است. این اولین بار نیست که اسپنسر نظر خود را در مورد گاد آو وار بیان کرده و سال گذشته در مورد سانتا مونیکا نوشت که تأخیر بازی God of War Ragnarok منجر به خلق یک بازی باکیفیت می‌شود و در عین حال از سلامت کارکنان حفاظت می‌کند. بدون شک گاد آو وار رگناروک بازی مهمی است که برای کسب جایزه بهترین بازی سال نیز رقابت خواهد کرد.

اسپنسر اوایل ماه در پاسخ به کوری بارلوگ نوشته بود که برای تجربه بازی گاد آو وار نمی‌تواند صبر کند و همچنین از تمام اعضای تیم برای خلق بازی تشکر کرده بود. گفتنی است هرمن هولست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، گاد آو وار رگناروک را موردانتظارترین بازی سال نامید. عجیب نیست که مدیر ایکس باکس، منتظر انتشار بازی انحصاری پلی استیشن است، زیرا که خبری از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در پایان سال نیست و با تأخیر بازی Starfield‌ و Redfall و همچنین توقف تولید Stalker 2، تقویم انتشار بازی‌های مایکروسافت خالی شده است.

مایکروسافت ماه گذشته گفت که حداقل پنج بازی انحصاری را تا پایان ماه ژوئن 2023 منتشر می‌کند. البته ایکس باکس بازی‌های دیگری همچون High on Life آماده انتشار دارد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.