اساسینز کرید ژاپن
یحیی رحیمی

طرفداران اساسینز کرید در بازی جدید به نینجا تبدیل می‌شوند

یحیی رحیمی 26 مرداد 1401 بدون دیدگاه
450 بازدید

آخرین شایعات حکایت از سفر بازی Assassin’s Creed Infinity به ژاپن فئودال دارد و به‌تازگی اطلاعات بیشتری از این بازی فاش شده است. جف گراب از خبرنگاران معروف بازی‌های ویدیویی در مورد آینده اساسینز کرید و مکان بازی بعدی اظهارنظر کرده است و می‌گوید که بازی‌کنان قرار است در نقش نینجا قرار بگیرند و اینکه نسخه جدید در ماه آینده و کنفرانس مخصوص یوبی سافت رونمایی می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، جف گراب در قسمت جدید GMM در مورد نسخه جدید بازی اساسینز کرید یوبی سافت اظهارنظر کرد. او اظهارات پیشین تام هندرسون در مورد پروژه Red و سفر به ژاپن را تائید کرد و گفت که بازی Assassin’s Creed Infinity بدون شک دارای بخشی با تمرکز روی کشور ژاپن خواهد بود. وی در ادامه مدعی شد که بازی‌کنان در نقش نینجا قرار می‌گیرند تا بازی جدید با گوست آو سوشیما تفاوت اساسی داشته باشد. با این حساب، اساسینز جدید یک سامورایی نخواهد بود.

شرکت یوبی سافت در طی سال‌های اخیر معنی اساسینز را برای مقاصد تجاری خود تغییر داده است و هر بار به بخشی از تاریخ سفر کرده است. در صورتی که از نینجا در بازی Assassin’s Creed Infinity استفاده شود، این نیز قدمی دیگر به سمت تغییر کامل بازی خواهد بود. گفتنی است گوست آو سوشیما از یک سامورایی استفاده می‌کند که مجبور به استفاده از تکنیک‌های قتل و مبارزه نینجا شده است. در صورتی که ادعای جف گراب صحیح باشد، تفاوت چندان زیادی میان این دو بازی نخواهیم دید.

اساسینز کرید ژاپن

سفر به ژاپن در اساسینز کرید جدید

گراب در ادامه مدعی شد که بازی Assassin’s Creed Infinity به‌زودی معرفی خواهد شد و اطلاعات رسمی دریافت می‌کنیم. طرفداران مدت‌هاست درخواست سفر به ژاپن را دارند و به نظر می‌رسد که یوبی سافت بالاخره به درخواست آن‌ها پاسخ داده است. بازی دیگری از این سری به نام Assassins Creed Rift در دست ساخت است که طبق شایعات در بغداد جریان دارد. گزارش مالی اخیر یوبی سافت از تاخیر این بازی کوتاه‌ خبر داد و همچنین چندین پروژه دیگر نیز لغو شدند که ممکن است اساسینز کرید یکی از آن‌ها باشد.

رویداد Ubisoft Forward ماه آینده در مورد آینده این سری و بازی‌های دیگر روشنگری خواهد کرد. گفتنی است ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity به‌عنوان یک سرویس آنلاین مشابه فورتنایت سال گذشته تائید شد. این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد و در نهایت فهمیدیم که این اثر پولی خواهد بود و همچنین بخش داستانی همچنان در اولویت است؛ اما محتوای آنلاین نیز وجود خواهد داشت. این بازی به‌عنوان یک سرویس عمل می‌کند و هر بار بخش تازه‌ای به آن اضافه می‌شود که بازی‌کنان باید برای تجربه آن را خریداری کنند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.