اساسینز کرید ژاپن بازی Assassin's Creed Infinity
محمد صادق شجاعی

شایعه: اساسینز کرید جدید به ژاپن سفر می‌کند

محمد صادق شجاعی 25 تیر 1401 بدون دیدگاه
640 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی و با استناد به گفته‌های جف گراب، خبرنگار شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدیویی، یکی از محیط‌های بازی جدید سری اساسینز کرید یعنی بازی Assassin’s Creed Infinity، کشور ژاپن خواهد بود.

در روز‌های اخیر شایعات مختلف و متعددی از بازی بعدی سری Assassin’s Creed در رسانه‌های مختلف مخابره شده است. اخیرا گزارشی منتشر شد که بر اساس آن شرکت یوبی سافت در حال ساخت اثری با مقیاس کوچک‌تر نسبت به بازی‌های اصلی و با تمرکز روی مخفی‌کاری به نام بازی Assassin’s Creed Rift است. در این گزارش گفته شد که بازی اساسینز کرید ریفت با محوریت آزتک‌ها خواهد بود. پس از مدت کوتاهی جیسون شرایر، خبرنگار مطرح، این شایعه را رد و اعلام کرد که اثر مذکور در بغداد رخ خواهد داد.

اکنون شایعه دیگری به جمع گمانه‌زنی‌های مربوط به سری اساسینز کرید اضافه شده است. این شایعه به بازی Assassin’s Creed Infinity مربوط می‌شود. اساسینز کرید اینفینیتی یک اثر لایو سرویس است که دارای چندین بازی و محیط مختلف بوده و به مروز تعداد بیشتری به آن اضافه می‌شود. در جریان اپیزود جدید پادکست Game Mess Decides، جف گراب اطلاعاتی که از منابع مختلف پیرامون بازی Assassin’s Creed Infinity شنیده، با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌های جف گراب، یکی از محیط‌های بازی اساسینز کرید جدید کشور ژاپن خواهد بود. این خبرنگار صنعت ویدیو گیم در ادامه صحبت‌هایش گفته که بازی اساسینز کرید اینفینیتی یک اثر نقش‌آفرینی جهان باز بوده و دارای ویژگی‌های مشابه آثار اخیر سری Assassin’s Creed است. بر اساس توضیحات جف گراب، بازی Assassin’s Creed Infinity از نظر ویژگی‌ها و مقیاس در تضاد با بازی Assassin’s Creed Rift قرار می‌گیرد. گفته‌های وی با گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده، مطابقت دارند.

اساسینز کرید ژاپن بازی Assassin's Creed Infinity

Assassin’s Creed Infinity به مرور زمان تکامل پیدا می‌کند

برای مدت طولانی، بازیکنان بسیاری خواستار استفاده از کشور ژاپن به عنوان محل رخداد‌های بازی اساسینز هستند. به همین دلیل منطقی است که شرکت Ubisoft به خواسته بازیکنان اهمیت داده و از این کشور به عنوان یکی از محیط‌های بازی Assassin’s Creed Infinity استفاده کند. سازندگان بازی اساسینز کرید اینفینیتی با ارائه ژاپن به عنوان یکی از بخش‌های این اثر در هنگام انتشار یا اضافه کردن آن در آینده، می‌توانند بازیکنان بسیاری را جذب کنند.

شرکت یوبی سافت قصد دارد در قالب برگزاری رویداد Ubisoft Forward Showcase در ماه سپتامبر، آینده سری اساسینز کرید را به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود که در این رویداد بازی Assassin’s Creed Rift به صورت رسمی معرفی شود. همچنین ممکن است که در این رویداد اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Infinity ارائه شود.

نظر شما در مورد احتمال سفر اساسینز کرید جدید به ژاپن چیست؟ آیا استفاده از این فضا با استقبال بازیکنان همراه خواهد شد؟ به نظر شما چه محیط‌های دیگری در بازی Assassin’s Creed Infinity وجود دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.