یوبی سافت Ubisoft Forward 2022
یحیی رحیمی

تاریخ برگزاری Ubisoft Forward 2022 اعلام شد: رونمایی از آینده اساسینز کرید

یحیی رحیمی 15 تیر 1401 1 دیدگاه
285 بازدید

یوبی سافت رسماً زمان برگزاری رویداد جدید به‌منظور معرفی چندین بازی بزرگ را اعلام کرد. رویداد Ubisoft Forward در روز دهم سپتامبر (19 شهریور) و ساعت 23:30 به وقت ایران پخش خواهد شد. تمرکز این مراسم جدید روی معرفی چندین بازی و پروژه جدید از تیم‌های مختلف یوبی سافت در سراسر جهان است. به نظر می‌رسد که آینده مجموعه بازی اساسینز کرید در این رویداد فاش خواهد شد.

به گزارش پارسی گیم، عدم حضور یوبی سافت در E3 امسال نشان داد که این ناشر فرانسوی به دنبال برگزاری رویداد ویژه خود در تاریخ دیگری است و بالاخره از این مراسم رونمایی کرد. Ubisoft Forward امسال در تاریخ 19 شهریور در سه پلتفرم یوتیوب، توییچ و سایت اصلی یوبی سافت به صورت زنده پخش خواهد شد. آخرین اخبار بازی حکایت از معرفی آینده اساسینز کرید در ماه سپتامبر داشت و به نظر می‌رسد که این مجموعه در رویداد زنده حاضر خواهد بود.

یوبی سافت همچنین زمان نمایش گیم پلی بازی Skull and Bones را روز پنج‌شنبه نهم ژوئیه اعلام کرد. این تاریخ در حالی اعلام می‌شود که گزارش‌های پیشین به بازمعرفی بازی اسکال اند بونز اشاره داشتند و حال این شایعات رسماً تائید شدند. این ناشر فرانسوی هر سال یک رویداد تابستانی در خرداد برگزار می‌کند که با لغو E3، زمان برگزاری آن تغییر یافت. رویداد سامر گیم فست، زمان مناسبی برای یوبی‌سافت و معرفی بازی‌های جدید نبود.

رویداد Ubisoft Forward 2022

معرفی چندین بازی در Ubisoft Forward

این اولین بار نیست که یوبی‌سافت مراسم سالانه خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌کند. Ubisoft Forward در سال 2020 به دلیل نگرانی در مورد پاندمی کرونا به صورت آنلاین برگزار شد. یوبی‌سافت بعدها آن را موفقیتی بزرگ نامید و اعلام شد که تعداد تماشاگران رویداد آنلاین بیشتر از کنفرانس‌های سابق E3 بوده است. این روند در سال 2021 نیز دنبال شد و امسال نیز تکرار خواهد شد. منتظر پخش مراسم در روز 19‌ شهریور و پوشش زنده آن از پارسی گیم باشید.

در حال حاضر نمی‌دانیم که چه بازی‌هایی در Ubisoft Forward 2022 حضور دارند. اساسینز کرید می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد؛ سری Ghost Recon نیز احتمالاً حضور خواهد داشت و مدتی پیش، نسخه بتل رویال آن برای رقابت با وارزون معرفی شد. در خبر دیگری، سرور آنلاین 15 بازی یوبی‌سافت به‌زودی خاموش می‌شوند و دسترسی آنلاین به بازی‌هایی مانند Far Cry 3 و اساسینز کرید و همچنین DLC آن‌ها غیرممکن خواهد شد که این تصمیم با واکنش منفی طرفداران همراه شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    بنظرتون سری جدید watch dogs معرفی میشه ؟

    پاسخ دهید