بازی Evil West
یحیی رحیمی

بازی Evil West تا اول آذر تاخیر خورد

یحیی رحیمی 26 مرداد 1401 بدون دیدگاه
717 بازدید

استودیو Flying Wild Hog با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی از تاخیر بازی Evil West خبر داد. تازه‌ترین ماجراجویی در دنیای غرب وحشی و تلفیق‌یافته با هیولاهای ترسناک که قرار بود اوایل مهرماه عرضه شود تا تاریخ اول آذر تاخیر خورد. استودیو و ناشر فکر می‌کنند که پیرایش بازی و اصلاح نهایی، مهم‌ترین مرحله در ساخت بازی است و باعث می‌شود تا بهترین تجربه ممکن برای همگان رقم بخورد. نیاز به اصلاح و برطرف کردن باگ‌ها و بهبود تجربه نهایی، دلیل تاخیر دو ماهه بازی اعلام شد.

در ادامه روند ناتمام تاخیر بازی‌ها، خالق بازی Evil West خبر مهمی برای طرفداران داشت. توسعه‌دهنده در صفحه توییتر خود نوشت:«پیرایش و پولیش بیشتر بازی یکی از مهم‌ترین کارها به‌حساب می‌آید که باعث می‌شود تا خاطرات خوبی برای بازی‌کنان ساخته شود. این هدفی است که ما همیشه به دنبال آن بوده‌ایم. البته از ناراحتی در مورد تأخیرها آگاه هستیم و باید بگوییم که این قدمی واجب برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای همگان است».

مراحل پولیش یا پیرایش بازی علی‌رغم باور عمومی در مورد رفع باگ و بهبود تجربه کاربری، مسائل بیشتری را مورد هدف قرار می‌دهد. اکثر تصمیمات مهم در این مرحله گرفته می‌شود و اینکه چطور گیم پلی می‌تواند بازی‌کنان را به بهترین شکل سرگرم کند. رفع باگ و ایرادات، تنها بخش کوچکی از این مرحله مهم به شما می‌روند. با آغاز دوره کرونا، کمتر بازی بوده که بدون تاخیر منتشر شده باشد؛ برای نمونه به‌تازگی نیز بازی Hogwarts Legacy تاخیر خورد و تا سال آینده میلادی منتشر نمی‌شود.

تاخیر Evil West

تاخیر بازی Evil West

بازی Evil West در سوی دیگر، کابوی‌های آمریکایی را با نیروهای فرازمینی روبه‌رو می‌کند و فضایی عجیب را رنگ می‌زند. بازی‌کنان با قبول نقش یک شکارچی خون‌آشام به نام جسی به دنبال شکار ارواح تاریک خواهند رفت و با دشمنان مختلفی سر و کله می‌زنند. در کنار سلاح‌های کمری و تفنگ‌های قدرتمند؛ همچنین سلاح‌های دستی نیز استفاده شده که به روند مبارزه بازی کمک می‌کنند. دشمنان کوچک‌تر را می‌توان به آسمان پرتاب کرد و با شلیک گلوله‌های پی در پی از پا در آورد. استفاده از اشیاء داخل محیط نیز بخشی از مبارزه بازی است و توسعه‌دهندگان با دست پر قرار است به سراغ بازی‌کنان بروند.

تمرکز اصلی بازی ایول وست روی جنبه تک‌نفره و آفلاین است؛ اما پشتیبانی از کوآپ دو نفره فراموش نشده است. می‌توانید همراه یکی از دوستانتان به غرب وحشی فانتزی سفر کنید و موجودات ترسناک و عجیب و غریب را سلاحی کنید. قرار است ویدیوهای بیشتری از بازی در هفته‌های آتی منتشر شوند و در نتیجه منتظر خبرهای بیشتر بمانید. نظر شما در مورد تاخیر Evil West چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.