بازی Evil West
یحیی رحیمی

زمان لازم برای تمام کردن بازی Evil West

یحیی رحیمی 30 آبان 1401 4 دیدگاه
1,538 بازدید

استودیو Flying Wild Hog از زمان مورد نیاز Evil West، ساخته جدید آنها در ژانر اکشن می‌گوید. طبق گفته‌ها، کمپین اصلی بازی حدود ده تا پانزده ساعت محتوا دارد و همچنین قابلیت نیو گیم پلاس به آنها اجازه می‌دهد تا بازی را بار دیگر با قدرت بیشتر تمام کنند. علاوه بر آن، درجات سختی متفاوتی در نظر گرفته شده است و همچنین قابلیت کوآپ هنگام عرضه در دسترس خواهد بود.

کمتر از دو روز تا انتشار بازی Evil West مانده و سفری ترسناک و مهیج به غرب وحشی زامبی‌زده و جهنمی خواهیم داشت. توسعه‌دهنده به‌تازگی زمان مورد نیاز Evil West را اعلام کرده است. کمپین اصلی بازی نیازمند ده تا پانزده ساعت است. البته محتوای اضافه در نظر گرفته شده است و همچنین حالت کوآپ هم به تجربه بازی می‌افزاید. گزینه‌هایی مانند قابلیت تکرار مرحله، Permadeath و درجه سختی متفاوت هم باعث می‌شود تا زمان لازم برای تمام کردن ایول وست متفاوت باشد.

قابلیت نیو گیم پلاس به بازی‌کنان اجازه می‌دهد پس از آنکه بازی را تمام کردند، با قدرت کامل به تجربه دوباره آن بپردازند. زمان اعلام‌شده با در نظر گرفتن محتوای اضافه اعلام نشده است و در نتیجه زمان بیشتری را برای دیدن تمامی جنبه‌های بازی باید کنار بگذارید. در حال حاضر زمان کلی بازی برای دریافت تمامی اچیومنت‌ها اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که بین 20 تا 25 ساعت برای تجربه کامل و صد درصد بازی نیاز دارید. هنگام عرضه خواهید دید که با یک بازی بلند اکشن روبه‌رو نیستید.

زمان مورد نیاز Evil West

زمان مورد نیاز Evil West

لازم به ذکر است که بازی Evil West بازی‌کنان با لوت‌باکس و بتل پس مشغول نمی‌کند و بلکه تجربه‌ای کاملا مستقیم و خطی را ارائه می‌دهد. استودیو Flying Wild Hog از نحوه درآمدزایی دیگر استودیوها می‌گوید و اینکه آنها چنین رویکردی را انتخاب نکرده‌اند و مانند دیگران حریص نیستند. در حال حاضر زمان مورد نیاز Evil West در وب‌سایت How Long to Beat ثبت نشده است و منتقدان هم امروز، نظرات خود را به اشتراک خواهند گذاشت و رقم واقعی را دریافت خواهیم کرد.

بازی اویل وست، روایت متفاوتی از غرب وحشی درگیر خون‌آشام و موجودات جهنمی دارد که کابوی قهرمان داستان را با مشکل مواجه می‌کنند. یکی از قابلیت‌های قابل‌توجه این بازی، مستقل بودن عملکرد دست چپ و راست شخصیت اصلی است. بازی‌کننده می‌توانند هم‌زمان از هر دو دست برای شکار دشمنان استفاده کند. در ادامه شخصیت‌های تازه‌ای هم معرفی می‌شوند تا روایت داستان به دوش آنها بیفتد. گفتنی است بازی Evil West فردا یکم آذر برای PS4، PS5، Xbox و PC منتشر خواهد شد. نگاهی به سیستم مورد نیاز Evil West بیندازید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    سلام اگه بتونم رزیدنت اویل7گلد ادیشن نسخه پلازا اجرا کنم میتونم اینم اجرا کنم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به امیررضا

      نویسنده

      سیستم مورد نیاز این دو بازی کاملا متفاوت است. سیستم خود را با مشخصات اعلام‌شده تطبق دهید

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    بازی واسه سیستم نمیاد

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      بازی برای کامپیوتر منتشر شده است.