بازی Hogwarts Legacy
یحیی رحیمی

بازی Hogwarts Legacy تا سال آینده میلادی تاخیر خورد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1401 1 دیدگاه
262 بازدید

شرکت WB به همراه استودیو Avalanche با انتشار بیانیه‌ای مشترک خبر از تاخیر بازی Hogwarts Legacy دادند. بازی نقش آفرینی بر اساس دنیای هری پاتر قرار بود آخر سال میلادی منتشر شود؛ اما وجود مشکلات در اجرای بازی و نیازمند پیرایش فایل‌ها و محتوا باعث شده تا استودیو تصمیم به انتشار بازی در فوریه 2023 بگیرد.

توسعه‌دهنده در صفحه توییتر بازی نوشت که انتشار هاگوارتز لگسی در زمان قبلی امکان‌پذیر نیست و طرفداران باید مدت بیشتری منتظر بمانند. این در حالی است که استودیو با انتشار تریلر، تاریخ انتشار را تائید کرده بود و آن را در آگهی تبلیغاتی مختلف به یاد مخاطب انداخته بود. سونی نیز با انتشار مطالب مختلفی، بازی‌کنان را برای خرید بازی در پایان سال تهییج کرده بود. طبق جدیدترین توییت، بازی Hogwarts Legacy در تاریخ دهم فوریه 2023 (21 بهمن) برای کنسول‌های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

گفتنی است نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ دیگری منتشر می‌شود و تاریخ عرضه آن اعلام نشد. استودیو نوشت که در زمان دیگری به اعلام این تاریخ خواهد پرداخت. شرکت WB در ادامه افزود: «تیم توسعه‌دهنده برای شروع بازی هیجان‌زده است، اما نیازمند زمان بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن هستیم». این گفته‌ای است که اخیر توسط ناشران مختلفی بیان شده و تاخیر بازی پس از تائید تاریخ انتشار به یک مسئله عادی تبدیل شده است.

تاخیر بازی Hogwarts Legacy

تاخیر Hogwarts Legacy

چندلر وود در ویدیو کوتاهی که در صفحه توییتر Avalanche قرار گرفت، چند کلامی با طرفداران صحبت کرد. وی گفت که می‌داند طرفداران از این تصمیم ناراحت شده‌اند و اینکه بازی از سال 2022 خارج شد؛ اما از اینکه می‌تواند تاریخ انتشار جدید را اعلام کند هیجان زده و منتظر انتشار بازی است. در حالی که هر روز به انتشار بازی نزدیک می‌شدیم، طرفداران تمام صفحات بازی را جستجو می‌کردند تا بالاخره بتوانند اطلاعات تازه‌ای دریافت کنند؛ اما خبر تاخیر Hogwarts Legacy بدون شک آن چیزی نبود که انتظار داشتند. تعدادی نیز منتظر بودند که تریلر گیم پلی تازه‌ای منتشر شود و این اتفاق فعلاً رخ نمی‌دهد.

یکی از طرفداران مدتی پیش موفق به یافتن محتویات کالکتور ادیشن و نسخه Deluxe شد و فعلاً این نسخه‌های توسط استودیو اعلام نشده‌اند. استودیو Avalanche Software بازی هاگوارتز لگسی را اثری جهان‌آزاد در ژانر نقش آفرینی خوانده که در دنیایی فراتر از مدرسه جادو روایت می‌شود و مکان‌های آشنا و در عین حال تازه‌ای می‌بینیم که کاوش در آن‌ها برای طرفداران هری پاتر جذاب خواهد بود. گفتنی است بازی از لحاظ زمان‌بندی با آنچه در کتاب و فیلم‌ها دیده‌ایم تفاوت دارد و شما شخصیت خود را خواهید ساخت و پا به جهان بازی خواهد گذاشت. در نتیجه کنترل شخصیت‌های کتاب را بر عهده ندارید.

بازی Hogwarts Legacy قرار بود در سال 2021 منتشر شود. سپس شرکت وارنر گیمز از انتشار بازی در سال 2022 خبر داد و حال این تاریخ به 2023 منتقل شد. امیدواریم که زمان انتشار بازی به 2024 منتقل نشود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    you chan

    مهمان

    خوبه هر چقدر رو بازی بیشتر کار کنن تا یه اثر خوب رو تحویل بدن از انتشار زودش بهتره

    پاسخ دهید