بازی God of War
یحیی رحیمی

ارور آزاردهنده بازی God of War به زودی رفع می‌شود

یحیی رحیمی 28 دی 1400 38 دیدگاه
10,308 بازدید

نسخه کامپیوتر بازی God of War موردتوجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است. سونی رکوردهای باورنکردنی مانند 70 هزار بازیکن آنلاین گاد آف وار را ثبت کرد و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اگرچه همگان در حال تعریف و تحسین بازی هستند؛ اما ارورهایی پیش آمده است که تجربه بازی را برای تعدادی خراب کرده است. سانتا مونیکا از ارور God of War آگاه هست و در حال آماده کردن راه‌حلی برای پر شدن رم سیستم است.

طبق آخرین اخبار بازی، تمامی سیستم‌ها قادر به اجرای گاد آف وار نشده‌اند و عده‌ای با ارور Out Of Memory مواجه شده‌اند. این پیام به معنی آن است که رم دستگاه پر شده است و نمی‌توان بازی را اجرا کرد. به نظر می‌رسد که تعدادی از سیستم‌ها که از سخت‌افزار نسل دوازدهم اینتل استفاده می‌کنند؛ ارور God of War را دریافت کرده‌اند. آن‌ها دقیقاً پس از آنکه بازی اجرا می‌شود؛ ارور قیدشده را مشاهده می‌کنند و تعداد نیز گزارش داده‌اند که اواسط بازی با این ارور مواجه شده‌اند.

استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) ارور پر شدن رم را در اولویت قرار داده است و به زودی، آپدیت تازه‌ای برای بازی منتشر می‌شود. پست جدید استودیو در شبکه استیم، نشان داد که آپدیت God of War آماده شده است و مراحل تست و بررسی آن پیگیری می‌شود. افرادی که می‌خواهند این فایل فیکس را تست کنند، لازم است به استیم مراجعه کنند و سپس به استودیو در مورد حل مشکل، گزارش دهند.

ارور بازی God of War

ارور Out of Memory‌ بازی God of War

به‌منظور دانلود پچ معرفی‌شده، کافی است وارد اکانت استیم خود شوید و سپس روی بازی God of War کلیک راست کنید و آنگاه گزینه Properties را انتخاب کنید. پس از انتخاب این منو، وارد تب BETAS شوید و از آنجا، قادر به دانلود آپدیت آزمایشی خواهید بود. پس از نصب، لازم است استیم را ریستارت کنید و بازی را اجرا کنید. این آپدیت هنوز به صورت منتشر نشده است و مشکل در نسخه کرک شده همچنان باقی است.

توسعه‌دهندگان هشدار می‌دهند که این پچ کاملاً آزمایشی است و هنوز تأثیر آن تست نشده است و ممکن است به سیستم یا بازی شما آسیب بزند. به هر حال می‌توانید آپدیت را دریافت کنید و اگر مشکل حل شد؛ آن را به گوش سانتا مونیکا برسانید.فعلاً تنها ارور God of War به پر شدن رم سیستم ختم شده است و اگرچه مشکلات دیگری گزارش شده‌اند؛ اما استودیو به وجود آن‌ها اعتراف نکرده است و ممکن است تنها مرتبط با نسخه کرک شده باشند.

ارور Out of Memory بازی God of War

نسخه PC بازی God of War با استقبال صدها هزار نفر روبه‌رو شده است و کوری بارلوگ، کارگردان بازی، گفته است که مشکلات پورت کامپیوتر، ارتباطی به او ندارد و این ناشر است که باید پاسخگو باشد. شما با چه ارورهایی مواجه شده‌اید؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 38 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من بازیو نصب کردم میخوام اجرا کنم صفحه سیاه میشه میدازه بیرون میشه مشکلشو بگین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Saeid

    مهمان

    سلام من بازیو نصب کردم میخام زبانشو عوض کنم گزینش غیر فعاله میشه کمکم کنید؟!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    adrin

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    من بازی رو تازه نصب کردم،باز که میکنم یهو میپره بیرون و ارور somthing went wrong with this game میاد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد طاها

    مهمان

    من زمانی که وارد بازی میشم این ارور رو میدهYou need at least D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 باید چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    reza msn

    مهمان

    سلام.وقت بخیر..مشکل اومدن مربع کوچک سیاه رنگ کنار صفحه ی بازی God Of War رو باید چطور حل کرد؟؟؟.من نسخه ی Fitgirl رو یه مدت پیش از سایتتون دانلود و نصب کردم و هیچ مشکلی نداشت ولی بعد یه مدت یه مربع کوچک سیاه میاد کنار صفحه…چون من میخوام بازی رو ضبط کنم برام مهمه…خواهش میکنم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    حل مشکل این ارور چیه this app cant run on your pc

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ehsan

      پشتیبانی

      بازی رو کرک کنید

  • Avatar

    ESI

    مهمان

    پیغام خطا you need at least D3D_FEATURE_LEVEL_11_1.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ESI

      پشتیبانی

      کارت گرافیک شما مناسب نیست

    • Avatar

      نادر قاسمی در پاسخ به ESI

      مهمان

      ابدیت دایرکس رو نصب کن ورژن ۱۱ خوب میشه

    • Avatar

      آرین در پاسخ به ESI

      مهمان

      من هم این مشکل رو دارم چیکار کنم

  • Avatar

    علی حیدری

    مهمان

    سلام دوستان من بازی رو نصب کردم فقط یه سوال میشه بازی رو با دسته کامپیوتر انجام داد داخل تنظیمات فقط موس کیبورد بود لطفا راهنمایی کنید الان من نسخه DODI رو نصب کردم بدون هیچ آپدیت برای اجرای بازی با دسته چه کار کنم ممنون

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 38 دیدگاه