بهترین Bossهای بازی Marvel's Spider-Man
ارحام ادبخواه

رتبه بندی بهترین Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man

ارحام ادبخواه 26 مرداد 1401 بدون دیدگاه
6,247 بازدید

ابرشرورهای نیویورکی که هیچ ترحمی نسبت به پیتر پارکر و مردم معمولی قائل نیستند، باس فایت‌های بازی Marvel’s Spider-Man را تشکیل می‌دهند. چهره‌های بزرگ و شناخته شده‌ای که از کمیک بوک‌ها الهام گرفته شده‌اند و در راه رسیدن به هرج و مرج، جلوی اسپایدی جوان را می‌گیرند. بازی مرد عنکبوتی استودیو Insomniac Games شامل باس فایت‌های به یاد ماندنی و هیجان انگیزی می‌شود که در طی مقاله رتبه بندی بهترین Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man به آن‌ها می‌پردازیم.

رده‌ بندی بهترین باس فایت‌های بازی Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel’s Spider-Man به عنوان یکی از بهترین ویدیو گیم‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر، شامل باس فایت‌های مختلفی می‌شود که برخی از آن‌ها به شدت معروف هستند و بعضی دیگر، در چشم مخاطب عام زیاد شناخته شده نیستند. هر یک از این ابرشرورها که در راه پیتر پارکر قرار می‌گیرند، قابلیت‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند که همین موضوع، باعث به وجود آمدن چالش‌های مختلف و مبارزاتی به یاد ماندنی می‌شود. مهم نیست که در دقایق ابتدایی تجربه خود از بازی به سر می‌برید یا در حال اتمام داستان هستید؛ بازی Marvel’s Spider-Man همیشه غافلگیری‌های جذابی را برای مخاطب خود در نظر می‌گیرد.

حالا هم که اثر مورد بحث به خاطر عرضه نسخه ریمستر شده روی پلتفرم پی سی دوباره بر سر زبان‌ها افتاد، بد نیست که به عقب باز گردیم و به رتبه بندی بهترین Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man بپردازیم. این رتبه بندی بر اساس میزان چالشی که دشمنان برای بازیکن به وجود می‌آورند، انجام شده و سختی مبارزه با آن‌ها جزو معیارهای اصلی محسوب می‌شود. حال در این میان سعی می‌کنیم که برای شکست این باس فایت‌ها به ذکر یک سری نکات جزئی هم بپردازیم تا در حین پاکسازی خیابان‌های نیویورک، کار راحت‌تری را در پیش داشته باشید.

علاوه بر این موارد، توجه داشته باشید که DLC این بازی که با نام The City That Never Sleeps شناخته می‌شود هم شامل چندین باس فایت مختلف می‌شود. این باس فایت‌ها روند مبارزه هوشمندتری نسبت به همتاهای خود در داستان پایه دارند و راه مبارزه با اسپایدی را به خوبی بلد هستند. در ادامه به رتبه‌بندی بهتری باس فایت‌های بازی Marvel’s Spider-Man خواهیم پرداخت.

باس Screwball

15- اسکروبال (Screwball)

اسکروبال شخصیت به شدت عجیبی دارد که روی اهداف او هم تاثیر می‌گذارد. این دختر جوان که عاشق شبکه‌های اجتماعی و اینترنت است، از اسپایدرمن برای بیش‌تر دیده شدن و افزایش میزان لایک‌های خود استفاده می‌کند. اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ Screwball که در طی بسته الحاقی The City That Never Sleeps با آن روبرو می‌شوید، یک سری چالش‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد که برای نجات مردم، باید آن‌ها را تکمیل کنید. حال در حین تکمیل این چالش‌ها، بیش‌تر از یک ابرقهرمان حس یکی از کارکنان سیرک را به دست می‌آورید که برای سرگرم کردن مردم مجبور است جان خود را به خطر بیندازد.

اما هنگامی که چالش‌های او را به اتمام می‌رسانید و به خود Screwball می‌رسید، بیش‌تر از اینکه به نجات جان مردم بی‌گناه بپردازید، در واقع در نقش منجی خود این شخصیت ظاهر می‌شوید. جدا از این بحث، اسکروبال به عنوان یک آنتاگونیست از قدرت بالایی برخوردار نیست و طرفداران او از خودش قدرتمندتر ظاهر می‌شوند.

Silver Sable

14- سلیور سیبل (Silver Sable)

سیلور سیبل هم از یک جهت به اسکروبال شبیه است و سربازهای او، چالش بیش‌تری را نسبت به خودش برای بازیکن به وجود می‌آورند. اما برخلاف اسکروبال، سربازهای سیلور سیبل از قدرت بیش‌تری برخوردار هستند و می‌توانند به کمک جت پک و راکت لانچرهای خود دردسر بزرگی را برای شما ایجاد کنند. با این حال، سیلور سیبل در طی داستان اصلی در یک برهه به پیتر پارکر می‌پیوندد و به او کمک می‌کند. ولی شرایط همیشه بدین شکل نمی‌ماند و در بسته الحاقی The City That Never Sleeps، مجبور می‌شوید به صورت رو در رو با Silver Sable بجنگید. البته که مبارزه رو در رو با این آنتاگونیست هم زیاد سخت نیست و اگر کمی دقت کنید، می‌توانید خیلی راحت او را از سر راه خود بردازید.

Kingpin

13- کینگ پین (King Pin)

کینگ پین یکی از معدود Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man به شمار می‌رود که از قدرت‌های فراطبیعی و گجت‌های عجیب و غریب بهره نمی‌برد. به عبارتی دیگر، او فقط از مشت‌ها و قدرت بدنی خود برای مبارزه با اسپایدی استفاده می‌کند و بنا بر همین موضوع، نمی‌تواند به حریف قدری برای گیمر تبدیل شود. کینگ پین اولین باس فایت داستان است و به همین خاطر، بیش‌تر حکم یک Boss آموزشی را دارد که در حین مبارزه با او، مکانیک‌های بازی را بهتر یاد بگیرید.

برای اینکه بتوانید کینگ پین را شکست دهید و از این شخصیت رد شوید، باید با استفاده از قابلیت‌های خود Turretهای او را از کار بیندازید و سپس آن‌ها را به سمت خودش پرتاب کنید. هنگامی که Turretهای از کار افتاده را به سمت کینگ پین بیندازید او گارد دفاعی خود را پایین می‌آورد و این فرصت، بهترین زمان ممکن برای آسیب رساندن به او است.

Electro

12- الکترو (Electro)

الکترو که به احتمال زیاد او را می‌شناسید، در بازی Marvel’s Spider-Man به عنوان یک باس فایت ظاهر شده است. در طی داستان او با والچر (Vulture) هم تیمی می‌شود تا بتواند به کمک او، پیتر پارکر را از پا درآورد. با این حال، جا خالی دادن از حملات او زیاد سخت نیست و هنگامی که خواست با قدرت الکتریسیته به شما آسیب بزند، باید خیلی سریع Dodge کنید. علاوه بر این، هنگامی که الکترو روی ژنراتورهای برق معلق می‌شود در آسیب‌پذیرترین شرایط ممکن قرار دارد و می‌توانید در این زمان آسیب قابل توجهی به او وارد کنید.

در چنین موقعیتی کافی است با استفاده از تارهای خود او را پایین آورده و به واسطه مشت‌های اسپایدی، تا می‌توانید الکترو را کتک بزنید. فقط توجه داشته باشید که در حین مبارزه با الکترو، والچر هم مزاحم شما خواهد شد. پیشنهاد ما این است که در حین مبارزه با دو ویلن مذکور، اول الکترو را شکست دهید و سپس تمرکز خود را روی زدن والچر بگذارید.

Vulture

11- والچر (Vulture)

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، دو شخصیت الکترو و والچر به صورت همزمان و در قالب یک مبارزه سعی در شکست شما دارند. با این حال، اگر در ابتدا الکترو را شکست دهید و سپس الگوهای تهاجمی والچر را یاد بگیرید، کار آنچنان سختی برای شکست این دو نخواهید داشت. هنگامی که والچر در هوا پرواز می‌کند، حملات خطرناکی انجام می‌دهد که اگر به پیتر پارکر اصابت کنند، می‌توانند موجب آسیب قابل توجهی شوند. با این حال، جاخالی دادن از این حملات هوایی زیاد سخت نیست و اگر به موقع واکنش نشان دهید، آسیب خاصی دریافت نخواهید کرد. به محض اینکه الگوی مبارزه او فهمدید، به سمت والچر حمله کرده و تا می‌توانید او را کتک بزنید. ورای این بحث‌ها، والچر طراحی جذابی دارد و مشاهده انیمیشن‌های او در حین پرواز کردن می‌تواند چشم نواز باشد.

Scorpion

 10- اسکورپیون

اسکورپیون جزو آن دسته از Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man محسوب می‌شود که در یک نبرد ساده روبروی شما قرار نمی‌گیرد و باید روند عجیبی را برای رسیدن به او پشت سر بگذارید. هنگامی که اسکورپیون برای اولین بار پیتر پارکر را می‌بیند، به او سم تزریق کرده و باعث مصومیت اسپایدی می‌شود. همین سم باعث توهم زدن اسپایدرمن و از دست دادن هوش و حواس می‌شود؛ به گونه‌ای که او زمین را مانند دریایی از اسید کشنده مشاهده می‌کند. پس از مصموم شدن، باید به دنبال یک پادزهر بروید تا از توهم به وجود آمده جلوگیری کنید. اسکورپیون هم که به هیچ وجه چشم دیدن مرد عنکبوتی را ندارد، چندین بدل مختلف را در سطح شهر قرار می‌دهد تا اسپایدرمن به پادزهر مورد نیاز خود نرسد.

با این حال، پیتر پادزهر مورد نیاز را پیدا کرده و از توهم اذیت کننده‌ای که به آن دچار شده، رها می‌شود. اما این پایان کار نیست و باس فایت اصلی با اسکورپیون، مربوط به زمانی است که با شخصیت راینو (Rhino) داخل یک تیم قرار می‌گیرد. حال هنگامی که این دو در کنار یکدیگر هستند، سرسخت‌تر می‌شوند تا شما کار دشوارتری برای شکست آن‌ها داشته باشید. اما نگران نباشید، از حملات سمی اسکورپیون دوری کرده و خط HP خود را احیا کنید. استفاده از Impact Webbing روی اسکورپیون، می‌تواند کمک کننده باشد و خط سلامتی او را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد.

Rhino

9- راینو (Rhino)

راینو که به صورت همزمان با اسکورپیون به سمت شما حمله می‌کند، دشمن به شدت سرسختی بوده و نسبت به ضربات معمولی شما مقاوم و مصون است. در واقع، تنها زمانی که راینو نسبت به ضربات اسپایدی ضعف نشان می‌دهد و آسیب می‌خورد، زمانی است که در حالت Stun قرار دارد. حال چگونه می‌توان او را Stun کرد؟ پاسخ ساده است. اولین راه برای استان کردن راینو، پرتاب اشیا پیرامون به سمت او خواهد بود. یا در راهی دیگر، هنگامی که به سمت شما یورش می‌برد نزدیک دیوار و اشیا مختلف بیستید و با جاخالی دادن در لحظه آخر، کاری کنید که به اجسام سخت برخورد کند و Stun شود. علاوه بر این، از حملات از راه دور او جاخالی دهید تا آسیب خاصی از این روش دریافت نکنید. به طور کلی، پیشنهاد ما این است که اول به سراغ اسکورپیون برسید و سپس به سمت این غول فلزی کرگدن نما بروید.

Hammerhead

8- همرهِد (Hammerhead)

همرهد یا Hammerhead، یکی از Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man‌ است که شخصیت به شدت پیچیده‌ای دارد و برای اولین بار در بسته الحاقی The City That Never Sleeps ظاهر می‌شود. پس از اینکه اسپایدرمن کینگ پین و مستر نگاتیو را شکست می‌دهد، همرهد از فرصت موجود استفاده می‌کند و به همراه سربازهای خود که از ابزرها و اسلحه‌های Sable International Tech بهره می‌برند، قدرت را به دست می‌گیرد.

به هر حال، پس از یک روند تعقیب و گریز گونه بالاخره با همرهد روبرو می‌شوید تا با وی مبارزه کنید. این باس فایت نوآوری خاصی ندارد و نباید منتظر چیز عجیب و غریبی باشید. Hammerhead به نحوی نسخه قدرتمندتر کینگ پین به شمار می‌رود که اسلحه‌های قدرتمندتر و پیشرفته‌تری دارد. حال اگر می‌خواهید او را هر چه سریع‌تر شکست دهید، باید نسبت به گلوله‌های او جاخالی داده و اشیا مختلف (مانند بشکه‌های موجود) را به سمتش پرت کنید. همرهد شاید قدرتمندترین باس بازی Marvel’s Spider-Man نباشد، اما در به چالش کشیدن گیمر ید طولایی دارد.

Shocker

7- شاکر (Shocker)

هنگامی که در ابتدا با شاکر روبرو شده و با او وارد مبارزه می‌شوید، کار به نسبت آسانی در پیش دارید. او در فازهای اولیه خود قدرت خاصی ندارد و با جاخالی‌های به موقع و حرکت در محیط، می‌توانید از حملات او در امان بمانید. اما پس از اینکه مقدار مشخصی به او آسیب وارد کنید، وارد خطرناک‌ترین و آخرین فاز خود می‌شود. هنگامی که شاکر به فاز آخر خود می‌رسد، استفاده از محیط تنها راه آسیب زدن به او محسوب می‌شود و به غیر از این روش، راه دیگری برای شکست او موجود نیست. بنابراین به موقع نسبت به حملات وی جاخالی دهید و با استفاده از تارهای او، به او آسیب وارد کنید تا باس فایت به پایان برسد.

Tombstone

6- توم اِستون (Tombstone)

توم استون یا همان Tombstone، یکی از متفاوت‌ترین Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man است. این شخصیت تا زمانی که درمانی برای قدرت‌های او پیدا نکنید (قدرت‌هایش را از او نگیرید)، نسبت به ضربات اسپایدی تقریبا مصون است و آسیب خاصی دریافت نخواهد کرد. اما پیش از رویارویی تک به تک با توم استون، شما در فاز ابتدایی باس فایت با افراد او می‌جنگید و باید اول از همه آن‌ها را شکست دهید. این برهه از مبارزه، بهترین زمان ممکن برای یادگیری الگوهای آنتاگونیست مورد بحث است. اگر این کار را انجام دهید و الگوهای مبارزه‌ای او را یاد بگیرید، می‌توانید در ادامه و در طی فازهای بعدی از دانش خود بر علیه خودش استفاده کنید.

برای شکست دادن توم استون باید با استفاده از Web Bombهای پیتر پارکر این شخصیت را Stun کرده و سپس با استفاده از Antidote، قدرت‌هایش را از وی بگیرید. هنگامی که قدرت‌های فراطبیعی Tombstone گرفته شود، می‌توانید در طی یک مبارزه برابر با او بجنگید و شکستش دهید. فقط باید منتظر مشت‌های سهمگین او باشید و از آن‌ها غافل نشوید.

Prowler

5- پراولر (Prowler)

پراولر (Prowler) که نزد طرفداران کمیک بوک‌های مارول خصیت شناخته شده‌ای حساب می‌شود، یکی از باس فایت‌های سخت و مشکل بازی Spider-Man: Miles Morales است (باید بدانید که شما در قالب مایلز مورالس با این شخصیت مبارزه می‌کنید) پراولر از سرعت، قدرت و چابکی بالایی برخوردار بوده و می‌تواند خود را برای چند ثانیه‌ای نامرئی کند. همین نامرئی شدن، باعث سخت شدن باس فایت Prowler می‌شود تا نتوانید روی حرکات او تمرکز لازم را به کار گیرید. این پایان کار نیست و پس از گذشت چند دقیقه از شروع مبارزه، پراولر دست به گجت‌های پیشرفته خود می‌برد تا دست بالا را نسبت به مایلز داشته باشد. علاوه بر این‌ها، Prowler می‌تواند بدل‌هایی از خود ظاهر کند تا شرایط بیش از پیش پیچیده و گیج کننده شود.

اگر اجازه دهید که این شخصیت به صورت مرتب از گجت‌ها و قابلیت‌های خود بهره ببرد، به یکی از سخت‌ترین Bossهای بازی Spider-Man: Miles Morales تبدیل خواهد شد. با این حال، از آنجایی پراولر حکم عموی واقعی مایلز را دارد، در برخی مواقع مراعات وی را کرده تا آسیب زیادی به بردار زاده‌اش نرساند. اما حتی زمانی که تمام قدرت خود را به کار نمی‌گیرد و روابط خانوادگی را در اولویت قرار می‌دهد، Prowler یکی از قدرتمندترین باس‌هایی است که در دنیای مرد عنکبتوتی استودیو Insomniac Games با وی روبرو می‌شوید.

Task Master

4- تسک مستر (Task Master)

تسک مستر هم درست مانند پراولر در بین طرفداران کمیک بوک‌ها از معروفیت بالایی برخوردار بوده و جزو چهره‌های شناخته شده محسوب می‌شود. این شخصیت که به عنوان یکی از دشمنان فرعی بازی Marvel’s Spider-Man شناخته می‌شود، در فاز اولیه خود زیاد خطرناک نیست و نمی‌تواند آسیب قابل توجهی به پیتر وارد کند. اما متاسفانه فاز اولیه این شخصیت زیاد طول نمی‌کشد و رفته رفته، به تهدید بزرگ‌تری تبدیل می‌شود.

پس از اینکه چالش‌های مربوط به تسک مستر را تکمیل کردید، می‌توانید به صورت رو در رو با او وارد مبارزه شوید. مبارزه با شخصیت مورد بحث نیازمند جاخالی‌های بی‌نقص یا همان Perfect Dodgeها است. شما باید نسبت به حملات او جاخالی دهید تا مصونیت خود را از دست بدهد و نسبت به حملات‌تان، آسیب پذیر شود. اگر پیش از رویارویی با تسک مستر در جاخالی دادن مهارت خوبی کسب کرده باشید، مبارزه زیاد دشواری در پیش نخواهید داشت؛ اما اگر مهارت خوبی در Dodging نداشته باشید، تسک مستر می‌تواند به سخت‌ترین باس فایت شما تبدیل شود.

Mr. Negative

3– مستر نگاتیو (Mr. Negative)

مستر نگاتیو که جزو تاثیرگذارترین شخصیت‌های داستانی هم به شمار می‌رود، در ساعات ابتدایی بازی به سراغ پیتر پارکر می‌آید و با او مبارزه می‌کند. اما با این حال، بسیاری از گیمرها در حین نبرد با این شخصیت به مشکل خورده‌اند. دلیل اصلی سختی مبارزه با مستر نگاتیو و جایگاه او در لیست Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man، فاز نهایی او است. در واقع اگر کمی حواس خود را جمع کنید، می‌توانید از فاز ابتدایی مستر نگاتیو به راحتی عبور کرده و کار را ادامه دهید. اما فاز نهایی وی که با قدرت‌های فراطبیعی و دستیارهایش ترکیب می‌شود، می‌تواند حسابی چالش برانگیز باشد.

برای شکست دادن این باس فایت، باید اول از همه حواس خود را به سربازهایش جمع کنید. در واقع باید برنامه خود را به گونه‌ای پیش ببرید که توسط افرادهای مستر نگاتیو دوره نشوید. سپس باید با پرتاب اشیا مختلف به سمت او، کاری کنید که مستر نگاتیو قدرت‌های خود را از دست بدهد و به فرم عادی‌اش بازگردد. هنگامی که این اتفاق رخ داد و شخصیت مذکور قدرت‌های خود را از دست داد، به سمت وی یورش ببرید و تا جای ممکن به او آسیب وارد کنید. هنگامی که دوباره قدرت‌های خود را به صورت مجدد به دست آورد، روند ذکر شده را تکرار کنید تا خط سلامتی Mr. Negative به پایان خود برسد.

Doctor Octopus

3- دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)

اگر به تماشای سه‌گانه مرد عنکبوتی توبی مگوایر و سم ریمی پرداخته باشید، خیلی سخت می‌توانید فردی به غیر از آلفرد مولینا را در نقش دکتر اختاپوس (یا Dr. Octopus) تصور کنید. با این حال، دکتر اختاپوسی که در بازی Marvel’s Spider-Man می‌بینید هم از جذابیت‌های بالایی برخوردار است؛ به گونه‌ای که می‌توانید خیلی سریع با او ارتباط برقرار کنید. اما موضوع اینجا است که شخصیت مورد بحث، پس از مدتی دچار تغییر هویت شده و به یکی از آنتاگونیست‌های بازی تبدیل می‌شود. دلیل اصلی این تغییر، بازوهای مکانیکی وی است که کنترل ذهن او را به دست می‌گیرند. دکتر اوتو اکتاویوس در ادامه این جریان گروه Sinister Six را تشکیل می‌دهد و شهر نیویورک را وارد آشوبی جدی و سخت می‌کند.

به هر حال، نبرد با دکتر اختاپوس علاوه بر صحنه‌های به یاد ماندنی که به وجود می‌آورد، می‌تواند به شدت چالش برانگیز باشد. شما برای شکست این Boss باید از قابلیت‌های خود استفاده کنید تا در امر زنده ماندن به مشکل نخورید. فاز اول باس فایت بیش‌تر در مورد جاخالی دادن و انتظار برای رسیدن زمان مناسب برای حمله است. در این فاز زیاد عجله به خرج ندهید و با حوصله کردن، زمان مناسب برای حمله را محاسبه کنید. اما آنچه که می‌تواند به مشکلی بزرگ بدل شود، فاز آخر است. در این فاز زمین مبارزه به سطحی کشنده تبدیل می‌شود که اگر با آن برخورد کنید، توسط برق کشته می‌شوید. بنا بر همین موضوع باید با تار زدن روی هوا بمانید و با رسیدن زمان مناسب، به دکتر اختاپوس ضربه بزنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، می‌توانید با کمی دقت و حوصله اوتو اوکتاویوس را به تاریخ پیوند بزنید.

Tinkerer

1- تینکِرر (Tinkerer)

تینکرر که در بازی Spider-Man: Miles Morales با او روبرو می‌شوید، در واقع ترکیبی از سه باس فایت پراولر، همرهد و مستر نگاتیو است. تینکرر در فاز اولیه خود زیاد خطرناک به نظر نمی‌رسد و سعی می‌کند با استفاده از قدرت و سرعت خود، مایلز را به دردسر بیندازد. اما مشکل از فازهای بعدی او شروع می‌شود تا مبارزه به سخت‌ترین شکل ممکن ادامه پیدا کند. در فازهای آخر، تینکرر از کمبوها و قابلیت‌های پیچیده‌ای بهره می‌برد تا بازیکن حسابی به چالش کشیده شود.

تینکرر که آخرین باس فایت بازی Spider-Man: Miles Morales هم به شمار می‌رود، در فاز آخر خود از حمله‌های از راه دور، مین‌های مختلف و Turretها بهره می‌برد تا به پیروزی نزدیک شود. شخصیت مورد بحث به شدت سریع بوده و می‌تواند با استفاده از گجت‌های خود، روز مایلز را به سیاه‌ترین درجه ممکن برساند. به طور کلی، تینکرر مانند یک آزمون نهایی می‌ماند که برای گذر از آن، باید از تمامی آموزش‌هایی که تا آن نقطه دیده‌اید استفاده کنید. اگر نخواهیم مبالغه را وارد کار کنیم، باید بدانید تینکرر کاری می‌کند که مبارزه با دکتر اختاپوس به سان یک نبرد آموزشی دیده شود.

بازی Marvel's Spider-Man

جمع‌بندی

به طور کلی، در مقاله رتبه‌بندی Bossهای بازی Marvel’s Spider-Man سعی کردیم که شما را کمی با آنتاگونیست‌های اثر مورد بحث آشنا کنیم. حال در این میان گریزی به باس فایت‌های بازی Spider-Man: Miles Morales هم زدیم تا تنوع بیش‌تری در میان چهره‌های موجود درست شود. با وجود سطح چالش برانگیزی باس‌های ذکر شده، هر یک از آن‌ها می‌توانند در نوع جذاب باشند و حس مبارزه به عنوان یک ابرقهرمان را بهتر از هر زمان دیگری به افکار گیمر منتقل کنند. بنابراین اگر جزو طرفداران آثار ابرقهرمانی محسوب می‌شوید، نباید Marvel’s Spider-Man و Boss Fightهای آن را از دست بدهید.

نظر شما در این باره چیست؟ شما با کدام یک از باس فایت‌های مذکور ارتباط بیش‌تری برقرار کردید؟ دوست دارید در نسخه بعدی بازی با چه ابرشرورهایی روبرو شوید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

سخت‌ترین باس فایت دنیای اسپایدرمن چه کسی است؟

شخصیت Tinkerer که در بازی Spider-Man: Miles Morales با او روبرو می‌شوید، سخت‌ترین باس فایت دنیای اسپایدرمن تا به امروز است

۱
آیا بسته الحاقی The City That Never Sleeps هم شامل باس فایت‌ها می‌شود؟

بله، DLC بازی Marvel's Spider-Man هم درست مانند اثر اصلی، باس فایت‌های مختلفی را در خود جای می‌دهد

۲
اولین باس فایت بازی Marvel's Spider-Man‌ چه شخصیتی است؟

کینگ پین که در همان دقایق ابتدایی با وی روبرو می‌شوید، حکم اولین باس فایت بازی را دارد

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.