marvels-spider-man-miles-morales
یحیی رحیمی

ویژگی‌های گرافیکی نسخه پلی استیشن 5 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

یحیی رحیمی 3 آبان 1399 بدون دیدگاه
751 بازدید

چند هفته تا عرضه ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در کنار کنسول پلی استیشن 5 مانده و سونی تلاش کرده تا اطلاعات زیادی را در مورد این بازی منتشر کند. این بازی تماماً در مورد شخصیت Miles است و خبری از کاراکترهای قابل‌کنترل دیگر نیست. ازآنجایی‌که بازی به‌صورت کراس پلی منتشر می‌شود، استودیو Insomniac Games، کیفیت گرافیکی این بازی روی کنسول جدید را مشخص کرده است.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط Game Informer، گرافیک بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به پنج شیوه ارتقاءیافته است. اول اینکه خبری از بارگذاری اطلاعات نیست و به لطف SSD سریع کنسول، زمان بارگذاری و ورود به بازی، کاهش شدیدی یافته است. به لطف اسکنرهای 4D، عملکرد بازی در زمینه موشن کپچر و ضبط صدای بازیگران بهبودیافته و بازی جدید قرار است کاملاً پویا و روان اجرا شود.

دنیای بازی توسط ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing به واقعیت نزدیک شده و بازتاب نور روی سطح برف و خیابان‌های باران‌زده کاملاً مشهود است. سطح تخریب پذیری این بازی نسبت به نسخه پیشین افزایش‌یافته و سیستم‌های شبیه‌ساز، باعث شده که اکشن بسیار روان شود و صحنه‌های سینمایی هم کاملاً مشابه واقعیت باشند. به لطف ارائه 60FPS، عملکرد بازی روی پلی استیشن 5 روان و بی‌نقص است.

سیستم مبارزه به لطف کنترلر DualSense پیشرفت زیادی داشته و قابلیت‌هایی مانند بازخورد حسی و تریگرها، حس بهتری هنگام تار زدن و پریدن از یک ساختمان به ساختمان دیگر ارائه می‌دهند و مبارزات تن‌به‌تن و از راه دورهم تفاوت زیادی پیداکرده‌اند. این به معنی آن نیست که نسخه پلی استیشن 4 بازی تجربه مناسبی ارائه نمی‌دهد و بلعکس، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales روی این کنسول هم بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. منتظر عرضه این بازی در تاریخ 12 نوامبر برابر با 22 آبان باشید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.