پیش‌فرض سایت

Anno 1800 سریع‌ترین فروش را در این سری داشته است

پیش‌فرض سایت 12 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,182 بازدید

بازی استراتژی شهرسازی Anno 1800 که کمتر از یک ماه نیز از انتشار آن می‌گذرد تا به اینجا عملکرد کاملاً موفقیت‌آمیزی داشته است.  بازی Anno 1800 نه تنها به سریع‌ترین میزان فروش در میان عناوین این سری دست یافته است، بلکه همچنین توانسته است چهار برابر بیشتر از Anno 2205 فروش داشته باشد. استدیوی Blue Byte همچنین اطلاعاتی جالبی را در خصوص هفته اول انتشار بازی منتشر کرده است، از جمله اینکه بیش از 10 میلیون کشتی و بیشتر از 3 میلیون جزیره در بازی ساخته شده است.

مدیر عامل شرکت بندیکت گریندل (Benedikt Grindel) در یک بیانیه خبری اظهار داشته است که Anno 1800 پروژه‌ای شگفت‌انگیز برای تمام افرادی بوده است که در استدیوی Blue Byte کار می‌کنند و ما بسیار خوشحالیم که می‌بینیم بازیکنان واقعاً از بازی کردن بازی ما لذت می‌برند. ما از زمان معرفی بازی Anno 1800 بازخوردهای مفید بی‌شماری را از طریق پلتفرم Anno Union از سوی بازیکنان دریافت کرده‌ایم که برای انتشار یک بازی عالی به ما کمک کرده‌اند.

ما واقعاً احساس خاص بودن می‌کنیم که یکی از متعهدترین جوامع صنعت بازی‌های ویدئویی را در اختیار داریم. بعد از عرضه این بازی شگفت‌انگیز و موفقیت‌آمیز، ما اکنون به طور کامل روی ارائه بهترین محتوای پس از انتشار ممکن برای Anno 1800 متمرکز شده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر آن را منتشر کنیم.

همانطور که می‌دانید بازی Anno 1800 تنها از طریق فروشگاه Epic Games و Uplay قابل دسترسی است و به همین خاطر هم نگرانی‌هایی در رابطه با موفقیت بازی وجود داشت. اما به نظر می‌رسد که Anno 1800 عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

Ubisoft اعلام کرده که قرار است یک سیزن پس به همراه بسته‌های الحاقی را برای Anno 1800 منتشر کند که لوکیشن‌های جدیدی را به همراه حالت بازی گروهی co-op برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. آمار دیگری نیز در خصوص بازی از جمله ساکن شدن بیش از 7 میلیارد نفر در جزیره‌های ساخته‌شده و ساخته شدن بیش از 1 میلیارد کشتزار منتشر شده است. اینفوگرافیکی در این رابطه منتشر شده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.