بازی Beyond Good and Evil 2
یحیی رحیمی

بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1400 بدون دیدگاه
771 بازدید

بازی Beyond Good & Evil 2 اولین بار در سال 2016 معرفی شد و طرفداران به‌شدت از معرفی نسخه جدید بازی استقبال کردند. تمام آن هیجان و بحث‌های طولانی در مورد ماهیت بازی جدید، شش سال پس از معرفی، جایش را به شک و تردید در مورد آینده بازی داده است. یوبی سافت هیچ‌گونه اطلاعاتی از روند ساخت Beyond Good and Evil 2 منتشر نکرده است و شایعه‌ی تازه‌ای نشان می‌دهد که پیشرفت تولید بازی بسیار کند است و بازی هنوز وارد مراحل تولید نهایی نشده است.

طبق آخرین اخبار بازی، فرایند ساخت Beyond Good and Evil 2 با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلات به حدی زیاد است که بازی شش سال پس از معرفی، هنوز وارد مرحله تولید جدی نشده است و مراحل پیش تولید که شامل نگارش داستان و تعیین مکانیسم‌ها و روند بازی است؛ هنوز تمام نشده است. گزارشی که چند ماه پیش منتشر شد؛ عمق مشکلات توسعه بازی را نشان داد و گزارش جدید، جنبه‌های تازه‌ای را برملا می‌کند.

جیسون شریر، خبرنگار بلومبرگ در گزارش تازه‌ای به ابعاد ساخت Beyond Good & Evil 2 پرداخته است. او نوشته است که بازی هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد و توسعه آن پس از گذشت سال‌ها، شروع نشده است. بسیاری از طرفداران با توجه به وضعیت فعلی و گزارش‌های منتشرشده، از بازی جدید یوبی سافت قطع امید کرده‌اند و گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال لغو بازی Beyond Good and Evil 2 مطرح شده است.

ساخت Beyond Good and Evil 2

انتشار Beyond Good and Evil 2 در هاله‌ای از ابهام

معنی دقیق پیش تولید از یک استودیو تا استودیو دیگر متفاوت است؛ اما هدف از این فرایند، تعیین چارچوب کلی بازی و آماده‌سازی برای تولید جدی است. جلسات ایده پردازی و تعریف مکانیسم‌ها در مرحله پیش تولید انجام می‌شود و همچنین تیم روایی نیز به نگارش داستان می‌پردازند. تا زمانی که ایده‌های اولیه نهایی نشوند و نقشه راه ساخت بازی تکمیل نشود؛ امکان ورود به مرحله تولید وجود ندارد.

یوبی سافت در طی سال‌های گذشته با تکذیب شایعات و گزارش‌های منفی، روند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 را خوب توصیف کرده است. گزارش‌های منتشرشده نشان از عمق فاجعه فرایند ساخت Beyond Good & Evil 2 دارند و کمتر بازی پیدا می‌شود که شش سال پس از معرفی، همچنان در مرحله پیش تولید قرار داشته باشند. گفتنی است بازی جدید خالق بایوشاک، کن لوین، به دلیل مشکلات جدی سال‌هاست تحت توسعه قرار دارد.

Beyond Good & Evil 2 تنها بازی یوبی سافت نیست که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند؛ بازی Skull and Bones هم مدت‌هاست تحت توسعه قرار دارد و یوبی سافت برای آن 120 میلیون دلار هزینه کرده است. این شرایط باعث شده تا لغو ساخت این دو بازی، تصمیمی سخت شود و یوبی سافت نمی‌خواهد ضرر کند. شریر در گزارش دیگری به ساخت بازی جدید آساسینز کرید پرداخت که می‌توانید اطلاعات بیشتر را در مطلب خبری مربوطه دریافت کنید

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Beyond Good and Evil 2 چه زمانی معرفی شد؟

بازی Beyond Good & Evil 2 اولین بار در سال 2016 معرفی شد و طرفداران به‌شدت از معرفی نسخه جدید بازی استقبال کردند. تمام آن هیجان و بحث‌های طولانی در مورد ماهیت بازی جدید، شش سال پس از معرفی، جایش را به شک و تردید در مورد آینده بازی داده است

۱
آیا بازی Beyond Good and Evil 2 بالاخره منتشر می‌شود؟

یوبی سافت در طی سال‌های گذشته با تکذیب شایعات و گزارش‌های منفی، روند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 را خوب توصیف کرده است. گزارش‌های منتشرشده نشان از عمق فاجعه فرایند ساخت Beyond Good & Evil 2 دارند و کمتر بازی پیدا می‌شود که شش سال پس از معرفی، همچنان در مرحله پیش تولید قرار داشته باشند

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.