دانلود بازی Dead Space Remake برای PS5
دانلود بازی Dead Space Remake برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Dead Space Remake برای PS5

پارسی گیم 6 دی 1402 1 دیدگاه
802 بازدید

دانلود بازی Dead Space Remake برای پلی استیشن 5

نسخه اورجینال بازی Dead Space یا فضای مرده که در سال 2008 به دست EA Redwood Shores ساخته شده و توسط کمپانی بزرگ EA نیز منتشر شد، یکی از شناخته شده‌ترین و تحسین شده‌ترین بازی‌های ترس و بقا در تاریخ محسوب می‌شود. حال که سال‌ها از انتشار این بازی گذشته و نسخه‌های بازسازی شده از آثار بازی های ترسناک این روزها روی بورس هستند، پس کمپانی EA هم تصمیم گرفت وارد رقابت شده و دست به بازسازی کامل بازی Dead Space زد. این بازی که اخیراً تحت عنوان Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک) به بازار عرضه شده، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های سال 2023 تا این لحظه و قطعاً بهترین بازی ترسناک سال است.

همان شاهکار آشنا و قدیمی

ساختار Dead Space Remake به سادگی اکثر بازی‌های دیگر ژانر ترس و بقا است که پیش از این مشاهده کرده‌اید. گیم‌پلی بازی، ایزاک را مجبور می‌کند تا برای پیش بردن داستان، مناطق مختلف را کشف کند، معماهای محیطی را حل کرده و مهمات و تجهیزاتی برای زنده ماندن پیدا کند. فرانچایز Dead Space یک مجموعه تیراندازی سوم شخص است که با یک پیچش هوشمندانه تعریف می‌شود؛ شما در یک منطقه فاجعه‌بار گیر افتاده‌اید که توسط هیولاهای زامبی‌مانند وحشتناکی به نام «نکرومورف» محاصره شده است با این حال به جای شلیک به سر، این موجودات وقتی از بین می‌روند که بازوها و پاهایشان را به وسیله گلوله از بین ببرید.

روایت و داستانی نفس گیر

داستان بازی Dead Space Remake حول محور مهندس آیزاک کلارک می‌گذرد. وی سوار بر سفینه فضایی ایشیمورا می‌شود به این امید که بتواند آن را تعمیر کند و دوستش، دکتری به نام نیکول برنان را ردیابی کند. در عوض، او و تیمش در هر لحظه، نه تنها با شیوع نکرومورف های مرگبار روبرو می‌شود، بلکه توسط یک عملیات خرابکارانه مرموز و وضعیت‌های روانی ناپایدار خود محاصره شده‌اند. داستان از این نقطه توسط آیزاک دنبال شده که باید پاسخی برای این موضوعات و مشکلات پیدا کرده و مراقب باشد که قربانی حملات بیگانه‌ها نشود. حال می‌توانید این روایت جذاب را در بهترین حالت خود در سال 2023 تجربه کنید.

خیره کننده‌تر از همیشه

نسخه ریمیک بازی Dead Space بدون شک گرافیک و ظاهر بهتری نسبت به بازی سال 2008 دارد. این بازی به این دلیل که بر روی سخت افزارهای مدرن نسل نهمی منتشر شده، از هر نظری خیره کننده نوین خود را به رخ می‌کشد. از انفجار واقع‌گرایانه هیولاهای فضایی و پاشیدن خون بر روی سطوح ایستگاه فضایی گرفته تا جزئیات دقیق لباس فضایی شخصیت اصلی یعنی آیزاک کلارک. این بازی برخلاف بسیاری از دیگر بازسازی‌های اخیر در صنعت گیم مانند Resident Evil 2 و Final Fantasy VII، اکثر تمرکز خود را برای بهبود گرافیکی و اتمسفر وحشتناک فضایی گذاشته تا خلق المان‌های جدید و غیرضروری گیم پلی.

یکی از بهترین بازسازی‌ها

این بازی موفق شد بلافاصله پس از انتشار، توجه گیمرها و رسانه‌ها را به سوی خود جلب کرده و تبدیل به یکی از اساسی‌ترین بازی‌های سال شود. منتقدان اتمسفر، گیم پلی و طراحی صدای Dead Space Remake را تحسین کردند و اکثرا بر روی این موضوع توافق داشتند که شاهد یکی از جذاب‌ترین و خوش ساخت ترین بازی‌های ریمیک در چند سال اخیر هستیم. اگر به دنبال یکی از ترسناک‌ترین و نفس گیرترین سفرهای خود به فضا هستید و تابه‌حال هیچ یک از نسخه‌های اورجینال این سری را تجربه نکرده‌اید، پس توصیه می‌کنیم همین حالا Dead Space Remake را دانلود کرده و وارد دنیایی مخوف و رعب آور آن شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Callisto Protocol و Prey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Space Remake برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The sci-fi survival-horror classic Dead Space™ returns, completely rebuilt from the ground up to offer a deeper, more immersive experience. This remake brings jaw-dropping visual fidelity, suspenseful atmospheric audio, and improvements to gameplay while staying faithful to the original game’s thrilling vision.
Isaac Clarke is an everyman engineer on a mission to repair a vast mining ship, the USG Ishimura, only to discover something has gone horribly wrong. The ship’s crew has been slaughtered and Isaac’s beloved partner, Nicole, is lost somewhere on board.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 30.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز از میانگین رای 0 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Dead Space Remake در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Dead Space Remake نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Bahram

    مهمان

    کاش رجین مشترک میزاشتین سرعت واقعا عالیه

    پاسخ دهید