دانلود بازی Observation برای PC
دانلود بازی Observation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Observation برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1398 8 دیدگاه
8,566 بازدید

دانلود بازی Observation برای کامپیوتر

ایستگاه فضایی بین‌المللی مدام بالای سر ما و در مداری طولانی به دور زمین می‌چرخد و ممکن است زیر نور ستاره‌ها نشسته باشیم و به این فکر کنیم که آن بالا چه اتفاقی در حال رخ دادن است و اصلاً فضانورد بودن چقدر جذاب و باحال است! بازی Observation این فرصت را به ما می‌دهد تا در کنار تیمی از فضانوردان خبره به سفری فضایی برویم و داستانی که برای این فضانوردها پیش می‌آید را از لنز هوش مصنوعی این سفینه به نام S.A.M بفهمیم. استدیو No Code با ایده‌ای کاملاً خلاقانه به پیشواز ما آمده است و می‌توان تأثیر هوش مصنوعی و دشمنی او با بشر را با چشمان خود دید. این اولین تجربه فضانوردی شما ممکن است تلخ‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید!

سال 2026 فرارسیده است و یک ایستگاه فضایی بین‌المللی به نام Observation در حال گردش به دور زمین است و به‌یک‌باره فاجعه‌ای رخ می‌دهد و بیشتر برق این ایستگاه قطع می‌شود و همچنین فضانوردان حاضر در آن نیز به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند. دکتر اما فیشر که از بازماندگان است، هوش مصنوعی ایستگاه به نام S.A.M را دوباره به راه می‌اندازد و می‌خواهد دلیل این مشکل را از دید دوربین‌های او بفهمد. متأسفانه حافظه این دستگاه نیز تخریب‌شده است. در حین تعمیر ایستگاه فضایی، سم متوجه می‌شود که تحت کنترل یک فرد بیگانه درآمده است و این فرد نیز به دنبال کشاندن دکتر فیشر به سمت خود است. به‌یک‌باره سفینه Observation شروع به چرخش حول سیاره زحل می‌گیرد و در همان حلقه‌های زیبای زحل دچار مصیبت دیگری می‌شود.

کم‌کم سروکله دیگر بازماندگان نیز پیدا می‌شود و اینجاست که داستان شروع می‌شود و باید همراه این گروه فلک‌زده باشید و به آن‌ها کمک کنید. Observation ایده بسیار جالب را در قالب یک بازی سرگرم‌کننده ارائه داده است و ممکن است سناریوی این بازی برایتان آشنا باشد و قبلاً نیز در ادیسه فضایی کوبریک، چنین چیزی را دیده باشید. در Observation شما نقش هوش مصنوعی به نام Sam را بر عهده‌دارید. وظیفه اصلی شما نظارت بر ایستگاه و تعمیر آن است. در ابتدا ممکن است محدوده کار شما کوچک باشد اما هر چه پیش بروید، فضای بیشتری از ایستگاه برای شما بازخواهد شد. شما توانایی زیادی در این بازی دارید و می‌توانید تمام وسایل داخل ایستگاه را تحت کنترل خود بگیرید و به کارهایی که اعضا از شما تقاضا می‌کنند بپردازید.

Observation داستان خطرناک بودن یک هوش مصنوعی را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که یک سری کدهای عجیب‌وغریب، چه تأثیری روی زندگی بشر دارد و چقدر می‌تواند برای ما انسان‌ها خطرناک باشد. ساعت‌ها چرخیدن در فضای ایستگاه فضایی و البته فضای پیرامون آن در انتظار شماست و باید از راز کسی که Sam را تحت کنترل خود درآورده است باخبر شوید. لباس فضایی خود را آماده کنید، این آخرین شانس شما برای زنده ماندن و دیدن دوباره زمین آبی و خوشگل ماست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
CPU: Intel Core i3-3240 (2 * 3400) or equivalent | AMD FX-4300 (4 * 3800) or equivalent
GPU: GeForce GT 640 (2048 MB) | Radeon HD 7750 (1024 MB)
RAM: 4 GB
Storage: 12 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
CPU: Intel Core i5-6600K (4 * 3500) or equivalent | AMD Ryzen 3 2200G (4 * 3500) or equivalent
GPU: GeForce GTX 960 (4096 MB) | Radeon RX 570 (8192 MB)
RAM: 8 GB
Storage: 12 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Observation is an adventure-puzzle video game developed by Scottish studio No Code and published by Devolver Digital. The game, described as sci-fi thriller, puts the player in control of a space station AI in order to recover from the sudden, mysterious loss of its crew. Observation was released for Microsoft Windows and PlayStation 4 on May 21, 2019. Observation is an adventure game. The player takes the role of Sam, short for the System Administration Maintenance (SAM) artificial intelligence software aboard a multi-national space station that serves to monitor the entire station. Initially, the player’s view is limited to where the crew have relocated Sam, but as the game progresses, Sam can move its core presence between several of the modules on the station and manipulate cameras and other electronically-controlled equipment in that module. Further on, Sam is provided one of several small spherical probes that allows Sam to move more freely through the station and into hostile environments harmful to the humans aboard, including outside of the station.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    yoones

    مهمان

    سلام
    ram: 6GB
    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz 3.00 GHz
    64 bit
    NVIDIA Geforce 9500 GT
    اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به yoones

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    محمدجواد

    مهمان

    سلام بازی برای من اجرا میشه ولی توجایی اولین نوشته میاد بعد اون ارور 2020-04-11_205926. لطفا اینبار جوابمو زود پاشخ بدید ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدجواد

      پشتیبانی

      سلام
      اطلاعی از این ارور ندارم

  • Avatar

    Joker

    مهمان

    سلام روی این سیستم اجرا میشه ؟؟؟ اگه میشه با چه کیفیتی اجرا میشه ؟؟؟؟
    Windows. 8.1
    Graphic nivida gtforce 820m
    Cpu intel core i5. 4200u. 1.6ghz
    Memory 4gb. 64bit. ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Joker

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود

  • Avatar

    وحید

    مهمان

    ببخشید کرکش سالمه؟
    از یه جایی به بعد تو راه اندازی SAM فقط لودینگ میاد و هیچ اتفاقی نمیفته

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      نویسنده

      سلام
      بله کرک سالم هست.