Lord of the Rings Game
یحیی رحیمی

دمو گرافیکی بازی ارباب حلقه ها با آنریل انجین 5 باورنکردنی است

یحیی رحیمی 16 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,856 بازدید

کانال یوتیوب TeaserPlay در ادامه روند ساخت ویدیوهای بی‌نظیر از بازی‌های خیالی، این بار سه‌گانه ارباب حلقه ها را موردتوجه قرار داده و یک کانسپت تریلر از بازی نقش‌آفرینی که می‌توان از دنیای میدل ارت ساخت را منتشر کرده است. تریلر بازی Lord of the Rings تقریباً تمام آنچه طرفداران این دنیای فانتزی می‌خواهند را در بردارد و نشان می‌دهد که می‌توان بازی‌ای فوق‌العاده با آنریل انجین 5 از این دنیای عمیق و تاریک ساخت.

از زمانی که صنعت بازی اوج گرفت، بازی‌های ارباب حلقه‌ها وجود داشته‌اند. حتی بازی رومیزی Lord of the Rings نیز جزو عناوینی به‌حساب می‌آید که می‌توان درس زیادی از طراحی آن گرفت. در ادامه نسخه‌هایی برای کنسول GameCube منتشر شد و در طی چند سال اخیر نیز Shadow of Mordor را دریافت کردیم که البته اقتباسی درست از میدل ارت نبودند. طرفداران مدت‌هاست نسخه‌ای همانند سه‌گانه پیتر جکسون را درخواست می‌کنند که از لحاظ بصری بتواند همان توصیف‌های تالکین را زنده کند. تریلر دمو ارباب حلقه ها با آنریل انجین 5 می‌تواند نمایی از چنین بازی خیالی را نشان دهد.

بازی ارباب حلقه ها آنریل انجین 5

بازی ارباب حلقه ها

کانسپت تریلر مونتاژ شده در آنریل انجین 5 از بازی Lord of the Rings مکان‌های مختلفی از میدل ارت را نشان می‌دهد. ابتدا خانه هابیت‌ها را می‌بینیم که بر اساس فیلم بازسازی شده و سپس ریوندل را با ابهت واقعی‌اش و در نهایت نیز باراد دور و موردور نشان داده می‌شوند. البته چندان روی جزئیات کار نشده و برای نمونه موردور خالی از جزئیات است؛ اما این تنها یک تریلر اولیه به‌حساب می‌آید که توسط گروهی از هنرمندان و انیماتورها ساخته شده و ارتباطی به هیچ استودیو و شرکت بازی‌سازی ندارد. در واقع هر گروهی که بخواهد چنین بازی را بسازد باید میلیون‌ها دلار برای کسب حق امتیاز بپردازد و همچنین اجازه نهاد تالکین را بگیرد.

دنیای خیالی میدل ارت به حدی مکان‌ها و داستان‌های زیبایی دارد که می‌توان صدها بازی از آن ساخت؛ اما ساخت سه گانه ارباب حلقه‌ها بر اساس سه کتاب اصلی، رؤیای دیرینه‌ طرفداران است که به نظر می‌رسد که فعلاً برآورده نمی‌شود. بازی Lord of the Rings Gollum تنها بازی در حال ساخت از این سری است که بر مبنای مخفی‌کاری ساخته شده و زندگی گالوم را روایت می‌کند. انتشار بازی ارباب حلقه ها گالوم تأخیر خورد و عرضه آن به چند ماه آینده موکول شد.

تریلر خیالی بازی ارباب حلقه ها جزئیات گرافیکی بی‌نظیری دارد و شخصیت‌ها با دقت زیادی خلق شده‌اند. گروه تیزرپلی نشان داده که مهارت زیادی در ساخت دمو گرافیکی با آنریل انجین 5 دارد و به‌تازگی نیز تریلر اساسینز کرید در ایران عصر ساسانیان را ساخته است که تماشای آن برای طرفداران این سری لذت‌بخش خواهد بود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.