The Lord of the Rings
علی رحمانیان

ساخت بازی جدید The Lord of the Rings لغو شد

علی رحمانیان 29 فروردین 1400 بدون دیدگاه
543 بازدید

سه‌گانه‌ی The Lord of the Rings یا همان ارباب حلقه‌ها، یکی از بزرگ‌ترین آثار ساخته‌شده در دنیای فیلم و سینما است و به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، در صنعت بازی‌های ویدئویی هم از جایگاه خاصی برخوردار است و بازی‌های مختلفی با اقتباس از دنیای آن ساخته‌شده‌اند. چندین سال پیش، شرکت Amazon ساخت یک بازی MMO از سری محبوب ارباب حلقه‌ها را اعلام کرد که با همکاری تیم سازنده‌ی Athlon Games ساخته می‌شد و برای انتشار در سال 2022 برنامه‌ریزی‌شده بود؛ این بازی قرار بود یک تجربه‌ی آنلاین با محوریت داستان The Lord of the Rings باشد و طبیعتاً بازیکنان زیادی را هیجان‌زده کرد، اما حالا متأسفانه مطلع شدیم که شرکت سازنده‌ی بازی ادامه‌ی روند ساخت آن را لغو کرده است.

Athlon Games ابتدا در زیرمجموعه‌ی شرکت بازی‌سازی Leyou قرار داشت ولی بعدها توسط استودیوی Tencent خریداری شد. ظاهراً Amazon برای ساخت این بازی ارباب حلقه‌ها با Tencent به توافق نرسیده؛ یکی از نمایندگان شرکت آمازون دراین‌باره گفته است:

ما برای ادامه‌ی ساخت این بازی موفق به حفظ توافق‌هایمان نشدیم. ما عاشق آی پی The Lord of the Rings بودیم و بسیار ناراحتیم که نتوانستیم این بازی را به دست طرفداران برسانیم.

این خبر قطعاً برای طرفداران ارباب حلقه‌ها ناامیدکننده است چراکه فعلاً قرار نیست یک بازی جدید از این عنوان را تجربه کنند. شرکت بازی‌سازی Amazon در سال 2014 تأسیس‌شده و جالب است بدانید که از آن زمان هیچ اثری را منتشر نکرده است؛ این شرکت ساخت بازی‌های بزرگ خود را مثل Breakaway و Crucible، در نیمه‌ی کار لغو نموده اما جدیدترین بازی آن‌ها یعنی New World که یک عنوان جهان باز آنلاین است، به نظر اولین اثر بازی‌سازی این شرکت خواهد بود که قرار است در تاریخ 9 شهریور 1400 (31 اوت) برای رایانه‌های شخصی منتشر شود؛ باید ببینیم که این بازی چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.