بازی Lord of the Rings: Gollum
یحیی رحیمی

بازی Lord of the Rings: Gollum به مدت چند ماه تاخیر خورد

یحیی رحیمی 4 مرداد 1401 بدون دیدگاه
307 بازدید

تاریخ عرضه بازی Lord of the Rings: Gollum برای سپتامبر امسال برنامه‌ریزی شده بود؛ اما این اثر به دلیل نیاز به پیرایش بیشتر، چند ماه تاخیر خورد. شرکت فرانسوی Nacon به همراه استودیو Deadlic رسماً تاخیر بازی ارباب حلقه‌ها گالوم را تائید کردند. این اثر مخفی‌کاری قرار بود روز اول سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر شود؛ اما به نظر می‌رسد که بازی نیازمند پولیش و تغییرات بیشتر است.

شرکت Nacon در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده نوشت: «تیم ما در طی چند سال اخیر با تمام قوا در حال تلاش برای ساخت این داستان بی‌نظیر در دنیایی نفس‌گیر پر از جادو و عجایب بوده است. ما متعهدیم که انتظارات جامعه طرفداران را برآورده کنیم و داستان ناگفته گالوم را به‌گونه‌ای روایت کنیم که به نظر‌گاه جی‌‌آر‌آر تالکین احترام بگذارد». ناشر در ادامه افزود: «با این حساب و برای اینکه بتوانیم بهترین تجربه ممکن را ارائه دهیم، نیاز داریم که تاریخ عرضه Lord of the Rings: Gollum را چند ماه عقب بیندازیم. به‌زودی زمان دقیق را اعلام می‌کنیم».

داستان بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم موازی با وقایع روایت‌شده در کتاب یاران حلقه پیش می‌رود و یک اثر داستانی با المان‌های اکشن مخفی‌کاری است. بازی‌کنان کنترل گالوم را به دست می‌گیرند که مأموریتی برای یافتن و به دست آوردن حلقه یگانه دارد. به نظر می‌رسد که بازی‌سازها داستانی دیگر برای گالوم ساخته‌اند و این بازی در کنار کتاب قرار خواهد گرفت. نمایش گیم پلی Lord of the Rings: Gollum در رویداد ماه گذشته شرکت Nacon نشان داد که این بازی کیفیتی که طرفداران انتظارش را دارند ارائه نخواهد کرد.

تاخیر بازی Lord of the Rings: Gollum

دنیای بازی Lord of the Rings: Gollum

یکی از ویژگی‌های داستانی بازی، کنترل هر دو جنبه شخصیت گالوم و اسمیگل است. همان‌طور که می‌دانید این حلقه بود که این بلا را سر اسمیگل آورد و او را از یک هابیت کنار رودخانه به یک گالوم تبدیل کرد. بازی ما را به نقاطی ویژه از دنیای میدل ارت می‌برد و حتی حقایقی از باراد دور و برج تاریک فاش خواهد کرد. اگر کتاب را خوانده باشید؛ می‌دانید که به جنگل مرک‌وود فرار کرد و بازی نیز به دنبال روایت همان وقایع است و در نهایت با شخصیت‌های مهمی از مجموعه ارباب حلقه‌ها ملاقات می‌کند.

ساخت بازی بر اساس زندگی گالوم برای طرفداران جی‌آر‌آر تالکین اندکی عجیب بود؛ زیرا که داستان‌های عمیقی وجود دارند که می‌توانست قبل از داستان گالوم روایت شوند. درصورتی‌که فکر می‌کردید تاریخ عرضه Lord of the Rings: Gollum همان روز اول سپتامبر است؛ بهتر است تجدیدنظر کنید و منتظر انتشار بازی در چندین ماه پس از آن و احتمالاً اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.