ارباب حلقه ها
یحیی رحیمی

مالک GTA بازی جدیدی در دنیای ارباب حلقه ها می‌سازد

یحیی رحیمی 24 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,221 بازدید

شرکت Private Division از زیرمجموعه‌های Take-Two، صاحب‌امتیاز بازی GTA خبر از ساخت بازی تازه‌ای در دنیای میدل ارت و ارباب حلقه‌ها داد. بازی جدید میدل ارت بر اساس آثار جی آر آر تالکین ساخته می‌شود و با نشان مخصوص Private Division منتشر خواهد شد. این بازی با همکاری استودیو نیوزلندی Weta Workshop ساخته می‌شود که نقش اساسی در تولید سه گانه ارباب حلقه‌ها پیتر جکسون داشت.

صفحه توییتر Private Division در مورد بازی جدید نوشت: «هیجان زده‌ایم که از همکاری با Weta Workshop برای انتشار بازی جدیدی در دنیای ادبی میدل ارت جی آر آر تالکین رونمایی کنیم». گفتنی است بازی ارباب حلقه ها جدید در دست توسعه است و انتظار می‌رود که در طی سال مالی 2024 منتشر شود. به عبارتی دیگر، احتمال آنکه بازی تا اواسط 2025 منتشر نشود وجود دارد.

استودیو وتا ورکشاپ در کشور نیوزیلند فعالیت می‌کند و وظیفه ساخت جلوه‌های ویژه برای هر سه فیلم ارباب حلقه‌ها پیتر جکسون را بر عهده داشت. آن‌ها همچنین در ساخت فیلم‌های هابیت هم سهیم بودند و در نهایت جلوه‌های ویژه ریبوت کینگ کونگ در سال 2005 را تولید کردند. گفته می‌شود که این استودیو در همکاری با آمازون روی سریال Rings of Power کار می‌کند که اقتباسی نو از عصر دوم میدل ارت است و گفته می‌شود که پرهزینه‌ترین سریال تاریخ خواهد بود.

بازی ارباب حلقه ها Take-Two

بازی جدید ارباب حلقه ها

این استودیو نیوزیلندی با دنیای میدل ارت آشنایی زیادی دارد و می‌تواند از پس ساخت بازی‌ای با جزئیات دقیق بربیاید. گفتنی است توسعه بازی توسط Weta پیش می‌رود که تابه‌حال بازی چندان بزرگی نساخته است. استودیو بازی‌سازی آن‌ها در سال 2014 شروع به کار کرد و چند بازی مستقل تابه‌حال تولید شده‌اند. شرکت Private Division می‌گوید که آنها حق امتیاز ادبی آثار تالکین را کسب کرده‌اند و می‌توانند از تمام جزئیات رسمی کتاب‌ها استفاده کنند.

مشخص نیست که آنها حق امتیاز کدام کتاب و عصر را خریده‌اند و باید دید که بازی تازه‌ای بر اساس دنیای میدل ارت چه معنی دارد و در چه ژانری ساخته می‌شود. گفتنی است شرکت Private Division یکی از زیرمجموعه‌های تیک‌تو به‌حساب می‌آید که متخصص انتشار بازی‌های ایندی و مستقل است. آنها از سال 2017 تابه‌حال آثار موفقی مانند The Outer Worlds را منتشر کرده‌اند و مدتی پیش نیز با چندین استودیو و توسعه‌دهنده مستقل، قرارداد همکاری بستند. گفتنی است پروژه‌های آینده این شرکت در مرحله اولیه قرار دارند و هیچ‌کدام تا 2024 عرضه نمی‌شوند.

شرکت‌های مختلفی در حال ساخت بازی بر اساس دنیای میدل ارت و ارباب حلقه‌ها هستند. بازی موبایل ارباب حلقه ها توسط EA در دست ساخت است و بازی Lord of the Rings Gollum نیز چند ماه دیگر منتشر می‌شود. به‌تازگی تریلری از بازی ارباب حلقه ها توسط چند طرفدار، سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.