Assassins-Creed-Iran
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed در تریلر جدید به عصر ساسانیان در ایران سفر می‌کند

یحیی رحیمی 16 مرداد 1401 29 دیدگاه
29,638 بازدید

کانال یوتیوب TeaserPlay که متشکل از گروهی از هنرمندان و انیماتورهای حرفه‌ای است، ویدیو تازه‌ای مربوط به نسخه خیالی بازی Assassin’s Creed Infinity با آنریل انجین 5 ساخته و این بار به کشور ایران در عصر ساسانیان سفر می‌کند و این بازی‌‌ای است که گیمرهای ایرانی مدت‌هاست آرزوی ساخت آن را دارند. این ویدیو ساخته‌شده، اساسینز کرید را در دوران امپراتوری پارس و بخش‌هایی از ایران نشان می‌دهد که تماشای آن قطعاً برای طرفداران این سری جالب خواهد بود.

شرکت یوبی سافت سال گذشته از بازی لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity رونمایی کرد. این بازی که آینده اساسینز کرید به‌حساب می‌آید؛ متشکل از بازی‌های مختلفی خواهد بود که هر بار به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. کانال یوتیوب تیزرپلی در ادامه ساخت ویدیوهای بی‌نظیر، تصمیم به انتشار تریلر خیالی اساسینز کرید در سرزمین پارس گرفته و ساختمان‌های با معماری بی‌نظیر آن دوران و فضای زیبای این سرزمین را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در ابتدا ویدیو می‌بینید، داستان این بازی مربوط به عصر ساسانیان و کشور ایران در سال 650 میلادی است. سپس ویدیو یک قلعه مستحکم و زیبا را نشان می‌دهد و عقابی مشابه آنچه در اساسینز کرید اوریجینز را می‌بینیم که در آسمان شهر پرواز می‌کند و آنگاه قاتل ویژه در کادر ظاهر می‌شود. جالب است که پاسارگاد در این ویدیو به شکل دقیقی بازسازی شده و می‌توان منطقه کنار آن‌ که شیراز کنونی است را مشاهده کنیم. تخت جمشید بخش مهمی از تریلر است و این بنا با جزئیات زیادی در آنریل انجین بازسازی شده است.

بازی Assassin's Creed ایران

سفر به ایران در Assassin’s Creed

کتیبه‌های مختلفی دیده می‌شوند و داخل قلعه ساسانیان نیز با معماری ویژه ایرانی نمایش داده می‌شود که در نوع خود جای تحسین دارد. فضای کوهستانی منطقه با گرافیک بی‌نظیر ساخته شده و می‌توان قدم زدن داخل شهر را مشاهده کرد و در نهایت چهره اساسینز ایرانی را دید. به نظر می‌رسد که بافت‌های بازی اوریجینز برای این ویدیو استفاده شده‌اند و ساختمان‌ها از روی آن بازی برداشته شده‌اند. توجه گیم پلی Assassin’s Creed Infinity در ایران روی جنبه‌های مخفی‌کاری و پارکور است و این ویدیو حتی از تریلرهایی که یوبی‌سافت برای اساسینز کرید ساخته، کارگردانی بهتری دارد.

سفر Assassin’s Creed به ایران و نمایش واقعی گروه حشاشین جزو آرزوهای دیرینه گیمرهای ایرانی است که یوبی‌سافت هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده است. یوبی سافت به بخش‌های مختلفی از جهان سفر کرده و حتی عصر وایکینگ‌ها که ارتباطی به فرقه قاتلان را ندارد با جزئیات زیاد نشان داد. در حال حاضر پروژه‌های زیادی از دنیای اساسینز کرید ساخته می‌شود و بازی Assassin’s Creed Rift به بغداد سفر خواهد کرد.

بازی Assassin's Creed ایران

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    خب واقعا خسته شدم از این یوبی سافت
    میخوا ی بازی بسازی اومده پاسارگادو گذاشته بعد دور ورس دوتا درخت بیابون مگه عربستانه نگو ایران بگو عربستان اولین اساسین ها تو ایران بودن حق ما بود ی بازی خیلی عالی و هیجان انگیز رو تجربه کنیم ولی اصلا چنین چیزی پیش نیومده و خیلی زوره من انتظار دارم چنین بازی رو توی کشور خودمون درس کنیم ازاول میسازه چ بد باشه چه خوب به تدریج پیشرفت میکنیم و میشه گف از یوبی سافت هم بهتر ولی اصلا چنین چیزی پیش نمیاد و حمایتی نمیشه این اساسین اگ بخواد منتشر شه ۱۴۰۲ ۱۱ فروردین منتشر میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Vhd در پاسخ به امیر

      مهمان

      شماها کلا نفهمین یا خودتونو زدین یه نفهمیدن بنده خدا توی همین نوشته دو سه بار گفت یوبی سافت این تریلر و نساخته یه گروه مستقل با استفاده از انریل انجین 5 این تریلر و ساختن و یوبی سافت نساخته و قراری هم بر سساختنش نذاشتنه

  • Avatar

    H

    مهمان

    هیچی نگو واقعاً اساسین عالیه همه نسخه هاش من بیشتر 3 رو بیشتر دوست داشتم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Kia

    مهمان

    بابا یکی بیا اینا بفهمونه که ایران به صد قسم مثل عربستان و دیگر کشور های عربی نیست… ایران جنگل های بلوط داره.. جلگه سرسبز شمال رو داره.. رشته کوه های برف گیر زاگرس و البرز رو داره.
    شیراز همین الان سیل میاد.. برسه به 2000 سال پیش که چه آب و هوایی داشته.. اینا همش بیابونی میسازن ایران رو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر اساسین

    مهمان

    کی میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    ببینید اساسین ها همون ایرانی ها هستن و توسط حسن صباح این فرقه ی اساسین رو ساخته و در اصل اسمشون حشاشیون بود و یوبیسافت درباره ی این به ما دروغ گفته و از ما نکات منفی توی بازی می‌ذاره.امیدوارم اساسین کرید بعدی اینجوری پیش نره که ما کارکتر منفی توی بازی باشیم.اگه باگ هم نداشته باشه و مرحله هاش هم خفن باشه که عالیه❤️❤️❤️❤️❤️??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Khode_ALIMOOSA در پاسخ به امیرحسین

      مهمان

      ع
      من نمیدونستم هیچکی نمیدونست ممنون که اطلاع دادی

    • Avatar

      sina در پاسخ به امیرحسین

      مهمان

      داداش کل داستان اساسینی که یوبیسافت گفته اصلا درست نیست. اونا اصلا ادمای خوبی هم نبودن که یوبیسافت اومده تو بازیاش ادمای خوب و قهرمان معرفی میکنه. یه گروه مزدور و قاتل بودن که در ازای پول افراد مهم رو می کشتن.

    • Avatar

      امیر در پاسخ به امیرحسین

      مهمان

      اساسین یعنی قاتل اسم اونا هشاشین بوده

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    فک کنم الکیه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      بله این تریلر توسط یک گروه ساخته شده و ارتباطی به یوبی‌سافت نداره

  • Avatar

    sina

    مهمان

    تریلر خوبی بود ولی مشکلش اینجاست که انگار بیشتر توی عراق یا عربستان درست کردن. همش توی بیابون بود در حالی ایران اونموقع مراتع سرسبز داشت و اصلا بیابونی نبود.
    بیشتر به نظر میرسه اومدن توی محیط اساسین اورجینز یه تخت جمشید درست کردن و یه شهر شبیه اساسین 1 و بعد اسمشو گذاشتن اساسین در ایران.(:

    پاسخ دهید
    • Avatar

      فری در پاسخ به sina

      مهمان

      ایران اون زمان اصلا بیابونی نبود؟؟ :))
      ایران همیشه همینقدر خشک و بیابونی بوده، فرق خاصی هم با عراق و… نداشته
      درسته که حکومتهای اخیر دارن خشک تر و نابود ترش میکنن.. اما واقعیت بیابونی و خشک بودن ایران رو نمیشه کتمان کرد

    • Avatar

      یه کی در پاسخ به sina

      مهمان

      خب دا مشخصه که اشتباه میکنی هنوز چند میلیون سال نگذشته که بخواد همچین تغیری صورت بگیره همین الانم بریم همه جای شیراز بیابونه ناسلامتی جنوبه و گنبد ایرانیه که عرب ها اومدن ایران ازش استفاده کردن پس رعایت کرده

  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    من تا الان بیشتر assassin’s creedرو بازی کردم .
    از همون تریلرش فهمیدم که خییییلی بازی چرتیه.بهترین تا الان ولهال هست بعدش ادیسه بقیه زیاد خوب نبودن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      عرفان در پاسخ به Alireza

      مهمان

      اینجوری که تو میگی من شک دارم همه رو بازی کرده باشی همین دوتا آخری رو فقط بازی کردی و گرنه. آین حرف رو نمیزدی

  • Avatar

    نویسنده

    مهمان

    خیلی چرت بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر محمد در پاسخ به نویسنده

      مهمان

      امیدوارم که ما رو اون طوری که بودیم نشون بدن نه مثل نسخه های قبلی

  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    خدا کنه همه چیز رو همون جوری که بوده بسازن و ایرانیا رو مثل بعضی فیلمای تاریخی تحریف نکنن. ما که همش باید وایسیم بقیه تاریخ ما رو برامون تصویر سازی کنن

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به سجاد

      نویسنده

      ابن تنها یک تریلر ساختگیه و یوبی‌سافت برنامه‌ای برای ساخت این بازی نداره

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه