بازی Vanguard استودیو رمدی
یحیی رحیمی

بازی چندنفره استودیو Remedy موسوم به Vanguard تاخیر خورد

یحیی رحیمی 12 مرداد 1401 بدون دیدگاه
181 بازدید

استودیو Remedy Entertainment روی چندین پروژه به‌صورت موازی کار می‌کند که یکی از آن‌ها بازی Alan Wake 2 است؛ اما پروژه‌ مهم دیگری با اسم مخفی Vanguard در دست ساخت قرار دارد که یک بازی چندنفره به حساب می‌آید. مدیرعامل این شرکت در اجلاس مالی اخیر می‌گوید که بازی چندنفره آن‌ها تاخیر خورده و این محصول فعلاً از چرخه انتشار آن‌ها خارج شده است و باید دید که چه زمانی آماده عرضه خواهد شد.

شرکت رمدی بار کاری خود را افزایش داده و تولید چندین اثر را پیش می‌برد. پروژه موسوم به ونگارد که یک بازی PvPvE به حساب می‌آید، جزو اولین بازی‌های آنلاین و چندنفره این شرکت است که مدت‌هاست تحت توسعه قرار دارد. این بازی دارای ایده‌های ناب و تازه‌ای است که می‌تواند بازی‌های چندنفره را متحول کند. ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی از ادامه روند تولید بازی خبر داده و اینکه مرحله ایده پردازی و تولید اولیه تا اواخر سال 2023 تمدید شده است.

تولید بازی Vanguard رمدی فعلاً تا سال آینده ادامه می‌یابد و پس از آن در مورد تاریخ انتشار تصمیم‌گیری می‌شود. رمدی اعلام کرد که انتظار خود از میزان درآمد سال 2022 را کاهش می‌دهد و خود را برای سود کمتر آماده می‌کند. بازی چندنفره رمدی همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و امسال از این مرحله خارج نمی‌شود. ورود به مرحله تولید به معنی شروع مراحل تست و بررسی است و سپس بازی وارد مرحله‌ی آلفا می‌شود و تست‌های وسیع‌تر شروع می‌شوند تا اینکه مرحله بتا شروع شود؛ در نتیجه هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی باقی‌مانده است.

بازی Vanguard استودیو Remedy

تاخیر بازی Vanguard رمدی

مدیرعامل می‌گوید که زمان بیشتری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده تا المان‌های کلیدی بازی را تست و خود را برای مرحله بعدی آماده کنند. انتظار می‌رود که تولید جدی بازی در سال 2023 شروع شود. ویرتالا در ادامه افزود که رمدی روی 5 بازی کلاس جهانی کار می‌کند و توانایی‌ آن‌ها برای توسعه بازی در قوی‌ترین موقعیت ممکن قرار دهد. آن‌ها با مدل کاری تولید هم‌زمان چند پروژه خو گرفته‌اند و این باعث می‌شود تا تعداد تیم توسعه و هزینه تولید کاهش یابد و باعث شود تا زمان بیشتری برای طراحی و آماده‌سازی صرف شود.

مدیرعامل شرکت Remedy در پایان افزود:‌ هدف ما آن است که بتوانیم بازی‌های باکیفیت با هزینه مناسب توسعه دهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بازی با اسم رمز Vanguard را همچنان در مرحله ایده پردازی نگه‌داریم و افزایش تعداد توسعه‌دهندگان را تا سال 2023 به تاخیر بیندازیم. این باعث می‌شود تا درآمد مورد انتظار 2023 به سال 2023 موکول شود و در نتیجه سطح درآمد امسال همچنان ثابت بماند و میزان سود عملیاتی نسبت به سال 2021 به طرز قابل‌توجهی افت کند.

Alan Wake 2 مهم‌ترین بازی در حال ساخت رمدی است که می‌تواند درآمد زیادی برای آن‌ها در سال 2023 به ارمغان بیاورد. آن‌ها روی دنباله بازی Control کار می‌کنند و همچنین نسخه فرعی بازی به نام Condor در حال ساخت است و در عین حال، ریمیک بازی Max Payne نیز جزو برنامه‌ است. در حال حاضر چهار تیم به‌شدت در حال کار هستند و استودیو تازه‌ای در استکهلم سوئد نیز به چرخه تولید وارد شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.