دانلود بازی Space Trader Merchant Marine برای PC
دانلود بازی Space Trader Merchant Marine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Space Trader Merchant Marine برای PC

پارسی گیم 14 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,770 بازدید

دانلود بازی Space Trader Merchant Marine برای کامپیوتر

فضای بیکران یکی از بهترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای خلق داستان‌های بی نظیر است. تا به امروز بازی‌های ویدیویی زیادی در رابطه با سفرها یا نبردهای فضایی ساخته شده‌اند؛ در میان این آثار شاهد شوترها و استراتژی‌های گوناگون هستیم. با این حال تعدادی بازی در هیچ کدام از این دسته‌ها طبقه‌بندی‌نشده و جریان خاص خود را پیش می‌گیرند. Space Trader Merchant Marine یکی از آن‌ها است. این بازی یک شبیه ساز داد و ستد فضایی بوده که در لایه‌ای از شوتر اول شخص پوشیده شده است.

Space Trader Merchant Marine بازی عجیبی است. شما در نقش خلبان یک سفینه داد و ستد کالاهای مختلف در فضا قرار دارید که درگیر بازار سیاه و آدم بدهای تجارت فضایی شده است. برای خارج شدن از این مشکلات، شما باید پول کافی از تجارتتان کسب و سعی کرده تا با این افراد مبارزه کنید. یک المان مهم گیم پلی علاوه بر تجارت با سایر افراد در فضا، مبارزه با باس‌ها و البته شکار افراد تحت تعقیب فضایی برای پول است. گیم پلی این بخش به صورت شوتر اول شخص اکشن دنبال می‌شود.

المان‌های استراتژیک نیز در جریان گیم پلی Space Trader Merchant Marine دخیل هستند. مثلاً شما باید با تاجرهای مختلفی چانه زده و بهترین محموله را از آن‌ها دریافت کنید و به موقع به مقصد برسانید. این پروسه باعث خلق یکی از جذاب‌ترین و چالش‌برانگیزترین گیم پلی‌های درون بازار شده است. گرافیک بازی هم با اینکه این روزها ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، ولی جذابیت‌های خاص خود را دارد. در نهایت Space Trader Merchant Marine را به تمامی گیمرهای دنیا پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Space Trader Merchant Marine عنوانی در سبک شبیه ساز تجارت و شوتر اول شخص است. شما باید به عنوان یک تاجر، به نقاط مختلف فضا سفر کرده و مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید تا پول و شهرت کسب کنید. در این میان مبارزات با باس‌ها به صورت شوتر اول شخص هم وجود دارد. یک بازی عجیب و جذاب که حتماً باید تجربه شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tin Can و Star Traders Frontiers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Space Trader Merchant Marine برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS:Windows XP/Vista
Processor:1.0 GHz Processor
Memory:512 MB RAM
Graphics:DirectX Compatible 128 MB Video Card
DirectX Version:DirectX 9.0c
Sound:DirectX Compatible Sound Card
Hard Drive:300 MB of Available Hard Disk Space

سیستم پیشنهادی :

Supported OS:Windows XP/Vista
Processor:2.0 GHz Dual-Core processor
Memory:1 GB RAM
Graphics:DirectX Compatible 256 MB Video Card
DirectX Version:DirectX 9.0c
Sound:DirectX Compatible Sound Card
Hard Drive:300 MB of Available Hard Disk Space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the far future, humanity is ruled by The Ministry of Accounts, an oppressive bureaucracy that tracks, records and taxes every transaction of daily life. From the depths of Red Tape, a new breed of marketeer arises to challenge the authority and make a profit: the Space Trader is born!
As a Trader, you will attempt to amass a fortune beyond your wildest imagination, buying and selling commodities and taking up arms against the oppressors or even accepting bounty missions, hunting down crime bosses and their thugs.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.