دانلود بازی Tin Can برای PC
دانلود بازی Tin Can برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tin Can برای PC

پارسی گیم 27 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
1,209 بازدید

دانلود بازی Tin Can برای کامپیوتر

ژانر بقا و فضاپیمایی دو سبک هستند که پیش از این به خوبی با همدیگر ترکیب شده و محصولات کلاسیکی را در صنعت گیم خلق کرده‌اند. فضاپیمایی در آینده‌ای دور قطعاً پدیده‌ای ترسناک برای ذهن ما بوده و نمی‌توان درک کرد که تا چه اندازه می‌تواند گسترده باشد. پس طبیعی است که ایده‌های علمی و تخیلی زیادی از دل این موضوع خارج شود. بازی Tin Can که محصول استودیویی مستقل به نام Tin Can Studio بوده، قصد دارد تا به این سؤالات پیچیده پاسخ دهد. این بازی شما را در آینده‌ای دور و موقعیتی خطرناک قرار داده که شامل سفینه‌های فضایی، مدیریت منابع و اکسیژن و همین‌طور استراتژی‌های بقا می‌شود.

شخصیت اصلی بازی Tin Can به سختی موفق به فرار از سفینه در حال انفجار خود شده است. این فرار به لطف یک کپسول فرار اضطراری و نیروی کهکشان ممکن شده است. با این حال شخصیت اصلی حالا با مشکلی بزرگ‌تر مواجه شده است؛ وی هیچ ایده از سیستم کنترل پیچیده این کپسول نداشته و باید با استفاده از دفترچه راهنمای گیج کننده و دانش کم خود تا جایی که امکان دارد زنده بماند. Tin Can یک بازی بقای به تمام معنا است. در فضای بی کران، هیچ کس صدای شما را نمی‌شنود و تنها چیزی که انتظارتان را می‌کشد، یک مرگ سرد و ترسناک است. تا چه اندازه می‌توانید در این موقعیت چالش برانگیز زنده بمانید؟

بازی Tin Can نیاز به دانش بالای شما در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته فضاپیمایی دارد. دستگاه‌های کنترل سطح اکسیژن، شارژ باتری‌هایی که برق کپسول را تأمین می‌کنند، فیلترهای هوا که باید تمیز شوند و… همه این موارد در این بازی قرار داشته و باید به مرور به آن‌ها رسیدگی شود. اگر یک جای کار را اشتباه انجام دهید، امکان داشتن شانسی دوباره وجود ندارد و با مرگی دردناک مواجه می‌شوید. گیمرهایی که به دنبال یک اکشن بی مغز و دیوانه‌وار توسط کشتی‌های فضایی هستند ممکن است با تجربه Star Tin Can تا حدودی ناامید شوند. این بازی برای گیمرهای صبور و با حوصله که عاشق فضا هستند ساخته شده است.

بازی Tin Can شبیه سازی در زمینه زنده ماندن در سخت‌ترین شرایط ممکن است. شما از سفینه فضایی خود خارج شده و درون یک کپسول فرار زندانی شده‌اید. تنها راه نجاتتان دفترچه راهنمای کنترل و هدایت این کپسول و دانش خودتان از ابزار درونش است. این بازی برای گیمرهایی که علاقه به بازی‌های بقا و کند دارند مناسب است و یکی از بهترین عناوین بقای سال است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mind Scanners و Star Traders Frontiers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tin Can برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core I5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 880M or equivalent
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“In space, tech support can’t hear you scream!” Get your hands dirty!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه