دانلود بازی Marsupilami Hoobadventure برای PC
دانلود بازی Marsupilami Hoobadventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Marsupilami Hoobadventure برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,692 بازدید

دانلود بازی Marsupilami Hoobadventure برای کامپیوتر

ظهور پلتفرمرها در صنعت بازی‌های ویدیویی امری بود که عطش مخاطبانش را در دوره‌ای که بازی‌های کمتری منتشر می‌شد، سیراب کرد. این سبک جذاب و ساده آزادی عمل زیادی در طراحی به سازندگان می‌دهد و به همین دلیل تنوع بسیار بالایی از این سبک امروز وجود دارد. نکته جالبی در مورد پلتفرمرها وجود دارد و آن عدم خسته‌کننده بودن گیم پلی است. بازی Marsupilami Hoobadventure از استودیو Ocellus عنوانی جدید در همین سبک جذاب بوده که یک دنیای فانتزی رنگارنگ را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Palombia جریان دارد که یک منطقه جنگلی سرسبز و انبوه است. شما ماجراجویی‌های سه موجود بامزه با دم‌هایی بسیار بلند را دنبال خواهید کرد که به دلیل بازیگوشی‌های خود در ساحل، نفرین شومی را وارد سرزمینشان کرده‌اند. این بازیگوشی‌ها پای یک روح خبیث را به دنیای بازی باز کرده و تمام حیوانات را تحت تأثیر نفرین خودش قرار داده است. خوشبختانه سه دوست داستان از تأثیر نفرین در امان هستند و باید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اوضاع به سابق انجام دهند. شما در کنار آن‌ها برای پیدا کردن روح خبیث و پایان دادن به نفرینش همراه آن‌ها می‌شوید.

بازی شامل 20 مرحله جذاب بوده که در سه دنیای منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند. دنیاهای رنگارنگ بازی به لطف گرافیک خوبش بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و گیم پلی بازی هم روان و قابل‌درک طراحی شده است. عناصر ساده پلتفرمرها در این بازی انتظارتان را می‌کشد. شما باید با حرکت کردن، دویدن، پریدن و جاخالی دادن مسیر خود را باز کرده و از پس دشمنان، موانع و تله‌ها برآیید. بازی مراحل مخفی و آیتم‌های مرموزی را نیز در دنیای خود جای داده تا پاسخ آن دسته از ماجراجوهای دقیق را به‌خوبی بدهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Minecraft Dungeons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Marsupilami Hoobadventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: Intel i5, 2.5 GHz or faster
Graphics: Intel HD 4400 or faster

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Discover the Marsupilamis as you have never seen them before in an adventure full of surprises!
Punch, Twister and Hope are three Marsupilamis who live a peaceful life in Palombia. While the three companions open a cursed sarcophagus by playing with debris on a beach, they inadvertently release a mysterious ghost that puts a terrible curse on all animals. Fortunately for them, the Marsupilamis are immune. Our three heroes will have to go on an adventure and chase the ghost in order to ward off the spell.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.