دانلود بازی Lethal League Blaze برای PC
دانلود بازی Lethal League Blaze برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lethal League Blaze برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1399 بدون دیدگاه
3,310 بازدید

دانلود بازی Lethal League Blaze برای کامپیوتر

توپ وسیله‌ای برای بازی یا برای جنگ است ؟ همه چیز به نوع استفاده شما برمی‌گردد. بازیکنان فوتبال به‌واسطه توپ می‌توانند رقابت‌های هیجان انگیزی را به نمایش بگذارند. توپ که در انواع مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده است می‌تواند افراد در سنین مختلف را سرگرم کند، زمانی که به پیک‌نیک می‌روید، اولین چیزی که همراه دارید یک توپ است تا اوقات فراغت را به‌واسطه آن پر کنید. توسعه دهندگان استودیو Team Reptile روایتی از جهانی دارند که در آن به دلایلی مسئولان بازی با توپ را ممنوع کرده و هر کس که با این وسیله سرگرمی ایجاد کند، دستگیر می‌شود؛ اما همیشه در زمان ممنوعیت‌ها، افرادی وجود دارند که آن را زیر پا گذاشته و کار خود را انجام دهند. در شهر Shine نیز افرادی که علاقه‌مند به بازی با توپ بوده‌اند، به‌صورت زیرزمینی ورزشی جذاب را ادامه دادند. اکنون و در بازی جدید Lethal League Blaze می‌توانید با سرگرمی مردم شهر شین آشنا شده و تجربه متفاوت از بازی با توپ به دست آورید.

شاید مسئولان شهر Shine به دلیل خطراتی که Lethal League داشته آن را غیرقانونی اعلام کرده‌اند، چرا که اگر شما یا حریفتان کمی در زدن ضربه به توپ تعلل کند، به‌طورکلی از زندگی خود گیم آور خواهد شد. سرعت حرکت توپ بین بازیکنان به‌اندازه‌ای بالا است که حتی وقت چشم بر هم زدن هم نیست و باید بدون هیچ درنگی پاسخی مناسب را با یک ضربه دقیق به حریف خود بدهید.

هدف از رقابت‌های موجود در این بازی، شکست دادن حریفان با توپ است. شما می‌توانید گونه‌ای به توپ ضربه وارد کنید که زاویه‌دار شده و به‌نوعی پاسخ دادن به آن در مقابل سخت باشد. البته شخصیت‌های موجود دارای حرکات ویژه‌ای هستند که می‌توان به‌واسطه آن‌ها حریفان خود را غافل‌گیر کرد. هر ضربه توپ را سرعت می‌بخشد یا حتی سرعت آن را دو برابر می‌کند، این روند تا جایی ادامه پیدا خواهد کرد که یکی از طرفین امکان ضربه به توپ را نداشته باشد و این‌گونه توپ به‌جای برخورد با ابزار ضربه زننده، به حریف برخورد کرده و در طرف مقابل شما پیروز رقابتی هیجان‌انگیز خواهید شد. در حالت تک‌نفره می‌توانید با هوش مصنوعی قدرتمندی به رقابت مشغول شوید. اگر این کار برای شما جذاب نیست و قصد دارید دوستانتان را به چالش بکشید، می‌توانید به‌صورت محلی این کار را انجام دهید. در نهایت اگر به‌اندازه‌ای قدرتمند شدید که دیگر نه دوستان و هوش مصنوعی حریف شما نبودند، می‌توانید به بخش آنلاین رفته و بازیکنانی از سراسر جهان را به چالش بکشید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون Mutant Football League و Street Power Football را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Lethal League Blaze با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 2.5GHz or AMD Phenom 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Intel onboard video cards are not recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 3.2GHz or AMD 4.0GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 270X or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Intel onboard video cards are not recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lethal League Blaze is an intense, high speed ball game, with unique characters, outta sight sounds and none of that weak shit. In Shine City, the anti-gravity ball game has long been illegal. The group who kept playing was dubbed the Lethal League. Even now, with their sport pushed underground, players and crews compete in the League for challenge and respect.In the game, the goal is to beat your opponents with the ball. You can manipulate the ball to get the perfect angle and use your character’s special moves to surprise them. But every strike speeds up the ball or even doubles its speed, up to shatteringly extreme velocities. You can tag the ball to your color, but on those high speeds the tables are quickly turned. You can play locally with friends and foes, by yourself in the singleplayer modes or battle it out online!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.