دانلود بازی Star Traders Frontiers برای PC
دانلود بازی Star Traders Frontiers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Star Traders Frontiers برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,565 بازدید

دانلود بازی Star Traders Frontiers برای کامپیوتر

بازی‌های جهان آزادی فضایی از نایاب‌ترین عناوین صنعت گیم به شمار می‌آیند. معمولاً بازی‌هایی بزرگ جهان آزاد در دنیایی زمینی و ساده رخ می‌دهند و قرار دادن بازیکنان در دنیای عظیم خارج از زمین، حرکتی دشوار است که بازی سازان تا حد امکان از انجام آن جلوگیری می‌کنند. با این حال هر از چند گاهی یک بازی موفق می‌شود تا دنیای بی نظیر فرای باورهای ما را به شکل قدرتمندی به تصویر بکشد. بازی Star Traders Frontiers یکی از همین عناوین بوده که توسط استودیوی مستقل Trese Brothers ساخته شده است. در این بازی نقش آفرینی و استراتژیک، در نقش کاپیتان یک کشتی فضایی قرار می‌گیرید.

این بازی را می‌توان دنباله‌ای معنوی برای عنوان نقش آفرینی Star Traders در نظر گرفت که در سال 2011 منتشر شد. در همان ابتدای بازی می‌توانید کاپیتان خود را به هر شکلی که دوست دارید شخصی سازی کرده و او را برای یک سفر فراموش نشدنی فضایی آماده کنید. همچنین انواع و اقسام سفینه‌های فضایی مختلفی در بازی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. Star Traders Frontiers یک بازی زمان گیر است که قرار نیست دست شما را در طی گیم پلی خود بگیرد. هسته اصلی گیم پلی این بازی را داد و ستد تشکیل داده است. در بازی صدها کالای قابل خرید و فروش وجود داشته و هدف اصلی تجارت است.

گیمرهایی که به دنبال یک اکشن بی مغز و دیوانه‌وار توسط کشتی‌های فضایی هستند ممکن است با تجربه Star Traders Frontiers تا حدودی ناامید شوند. این بازی به هیچ وجه در ارائه محتوای خود عجله‌ای نداشته و به دلیل حرکت آرام و کندش، بیشتر مناسب گیمرهای صبور است. گرافیک خیره کننده و کارتونی این بازی یکی از نقاط قوت آن بوده که در ساعات زیاد گیم پلی، چشمان بازیکن را خسته نخواهد کرد. در کنار همه این ها، کلی فعالیت جانبی درون بازی وجود داشته که می‌توانید به انجام آن‌ها مشغول شوید. فعالیت‌هایی مانند تبدیل شدن به یک دزد دریایی و سرقت از تمامی کشتی‌ها یکی از این موارد است.

بازی Star Traders Frontiers یک شبیه ساز کاپیتانی در یک کشتی فضایی بوده که شما را در قلب تجارت و داد و ستدهای بین کهکشانی قرار می‌دهد. این بازی به دلیل محتوای عمیق و البته طولانی‌اش، مناسب گیمرهایی است که دوست دارند صدها ساعت در یک دنیای خیالی غرق شوند. علاقه‌مندان با داستان‌های فرازمینی نباید این بازی را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lego Star Wars The Skywalker Saga و For the Warp را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Star Traders Frontiers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windos Vista, or Windows 7 / 8 / 10
Processor: 1.2 Ghz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 or higher
Storage: 250 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.0+ Ghz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 or higher
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Command your ship and crew as a space pirate, merchant, bounty hunter, and more in Star Traders: Frontiers – an epic space RPG from Trese Brothers Games. Venture forth into a massive open universe, rich with adventure and the lore of the Star Traders. Choose your path by assembling and commanding your custom crew and spaceship in a constantly evolving galaxy torn by internal strife, political intrigue, and alien threats. Will you fly as a pirate terrorizing shipping lanes, join the solar wars as a military captain, or track targets across the stars as a fearsome bounty hunter?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.