Dead-Island-2
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Dead Island 2 در گیم اواردز امسال اعلام می‌شود

یحیی رحیمی 12 مرداد 1401 بدون دیدگاه
177 بازدید

تام هندرسون از جمله افشاگران و خبرنگاران معتبر بازی‌های ویدیویی در گزارش تازه‌ای به تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 پرداخته و اینکه این اثر مورد انتظار قرار است در آخر سال میلادی اخیر بار دیگر معرفی شود. شایعات پیشین از معرفی دوباره و اعلام تاریخ انتشار در تابستان خبر می‌دادند؛ اما این اتفاق رخ نداد و حال منابع قبلی، نظر خود را تغییر داده‌اند و می‌گویند که دنباله بازی Dead Island در مراسم Game Awards امسال بار دیگر معرفی می‌شود.

بازی Dead Island 2 به‌عنوان اثری اکشن با المان‌های نقش‌آفرینی، فرایند تولید بسیار پیچیده‌‌ای را طی کرده است. معرفی شماره دوم در سال 2014 انجام شد و قرار شد که بازی همان سال هم در دسترس قرار گیرد. پس از آن بود که انبوهی از تأخیرهای پشت سر هم، راه نفس کشیدن طرفداران را بست و عملاً امید علاقه‌مندان برای انتشار بازی به صفر رسید. استودیو Dambuster پس از مدت‌ها دوباره تولید بازی را از سر گرفت و قرار است به‌زودی نگاهی ویژه به بازی جدید بیندازیم.

هندرسون می‌گوید که معرفی Dead Island 2 بدون شک در پایان سال میلادی 2022 انجام می‌شود و مراسم گیم اواردز نیز به‌عنوان سکویی برای انجام این کار انتخاب شده است. البته او در مورد مکان معرفی بازی چندان مطمئن نیست و ممکن است که این عمل زودتر هم اتفاق بیفتد. در ادامه باید گفت که نسخه جدید روی قابلیت کوآپ و همکاری تیمی تمرکز کرده و جلسات مختلفی برای تست بازی در استودیو برگزار شده است. این اثر قرار است از حالت آفلاین فاصله بگیرد و به‌سوی المان‌های گروهی و چندنفره روی بیاورد.

تاریخ انتشار Dead Island 2

معرفی دوباره Dead Island 2

در ادامه باید گفت که فهرست شخصیت‌ها با افزودن 5 تا 6 فرد جدید تکمیل شده است و افراد تازه‌ای در بازی حضور دارند. افرادی که موفق به تجربه بازی شده‌اند؛ کیفیت آن را ستوده‌اند و می‌گویند که بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند. منابع متعددی می‌گویند که بازی جدید در مکان‌های مختلفی جریان دارد و به هالیوود و سان‌فرانسیسکو سفر می‌کنیم. به نظر می‌رسد که جهان بازی، وسیع‌تر از آثار جهان آزاد فعلی است. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که تولید بازی GTA 6 نیز از 2014 شروع شده و از این لحاظ، میان این دو اثر تفاوت زیادی وجود ندارد.

شرکت Deep Silver در کنفرانس مالی اخیر به انتشار بازی در سال آینده اشاره کرده است. این بدین معنی است که بازی Dead Island 2 باید قبل از 31 مارس 2023 منتشر شود. برنامه‌های برای معرفی دوباره بازی اعلام نشده است و باید ببینیم که چه تریلری نمایش داده می‌شود. توسعه‌دهندگان Goat Simulator 3 در مراسم تابستانی امسال، سازندگان Dead Island 2 را مسخره کردند و ممکن است که جواب خود را در پایان امسال دریافت کنند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.