metro-exodus
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Metro Exodus از قفل Denuvo استفاده خواهد کرد

یحیی رحیمی 2 بهمن 1397 بدون دیدگاه
870 بازدید

Metro Exodus قرار است که ماه آینده برای کنسول های نسل هشتم و همچنین پلتفرم PC منتشر شود. این بازی ادامه دهنده نسخه قبلی خود است و همان طور که می دانید داستان بازی پس از وقایع هسته ای اتفاق می افتد و همه برای نجات خود به متروهای زیرزمینی مسکو پناه برده اند و برای نجات در آن هوای سمی حتما باید ماسک اکسیژن همراه خود داشته باشند.

Metro Exodus کمی با نسخه های قبلی فرق دارد و در این بازی نقاط جنگلی و یا حتی بیابانی را نیز شاهد هستیم و همچنین ویژگی هایی مانند گذشت زمان به صورت واقعی در بازی گنجانده شده است. گفته می شود که نسخه PC بازی از فناوری ضد هک Denuvo استفاده می کند که با استفاده از این فناوری می توان حق مالکیت دیجیتالی بازی را حفظ کرد و دست هکرها را به منظور دسترسی به محتوای اصلی بازی بست.

در صفحه استیم Metro Exodus که امروز توسط 4A Games و Deep Silver آپدیت شده است؛ به طور واضح اشاره شده که بازی از قفل Denuvo استفاده می کند. البته این قفل نمی تواند جلوی هکرها و همچنین بازیکنان را بگیرد و به محض منتشر شدن آن روی هکرها دست به کار می شوند و در آخر شاهد یک نسخه کرکی از بازی خواهیم بود. فرایند شکستن قفل Denuvo کمی زمان بر است و باید دید که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

بعید به نظر می رسد که Denuvo جلوی تجربه Metro Exodus را بگیرد. گفته می شود که بازی دارای پایان های متفاوتی است و تقریبا مشابه چیزی است که در Witcher 3 دیدیم. مراحل بازی به قدری بزرگ و گسترده هستند که نیازی به جهان باز بودن نیست و ساعتها بازیکن را سرگرم خود خواهد کرد. به طور قطع Metro Exodus از عنوان های مورد انتظار سال 2019 است و در هنگام انتشار در 15 فوریه سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.