Dark Siders 3
یحیی رحیمی

کمپانی THQ Nordic دست به خرید شد؛ توسعه دهنده Darksiders III به دام افتاد!

یحیی رحیمی 24 مرداد 1398 بدون دیدگاه
779 بازدید

THQ Nordic کمپانی فوق العاده بزرگی است که پروژه هایی همچون Metro، Dead Island 2، Saints Row و TimeSplitters را در دست کار دارد و حالا خبر از خرید استودیوهای جدید می رسد. این غول بازی سازی دست به خرید شده است و چندین استودیو جدید را تحت مالکیت خود درآورده است.

بزرگ ترین خریدی که THQ Nordic کرده است، قطعا استودیو Gunfire Games است که مشغول به ساخت سری Darksiders است و همین پارسال بازی Darksiders III را نیز روانه بازار کرد. THQ از فروش این بازی فوق العاده راضی است و حالا مشخص نیست که توسعه دهنده دیگر روی این بازی کار خواهد کرد یا اینکه فرانچایزی جدید در برنامه قرار خواهد گرفت، به هر حال رابطه خوبی میان این دو استودیو برقرار است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

علاوه بر Gunfire، دو استودیو دیگر نیز خریداری شده اند. اولین آن‌ها Goodbye Kansas Game Invest است که به نوعی در بازی های مختلف سرمایه گذاری می کند و همین الان نیز حق مالکیت بازی منتشر نیافته Biomutant را برعهده دارد. در آخر اما Milestone s.r.l نیز سومین شرکتی است که توسط THQ Nordic خریداری شده است و این استودیو ایتالیایی است و برای 20 سال است که مشغول به ساخت بازی است و در ساخت بازی هایی چون Ride 3 و MotoGP 19 شرکت داشته است. گفته می شود که این استودیو حدود 5 بازی منتشر نشده در دست دارد.

کمپانی THQ Nordic اوایل امسال اعلام کرده بود که حدود 200 میلیون دلار برای به خدمت گرفتن استودیوهای جدید کنار گذاشته است. پابلیشرها مدام در حال خرید استودیوهای جدید هستند و به نظر نمی رسد که این روند روزی پایان یابد. باید دید که خرج های جدید چه تاثیری روی سود کلی خواهد گذاشت و آیا این ریخت و پاش ها به نفع خواهد بود یا ضرر. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.