Dead-Island-2
یحیی رحیمی

اسکرین شات هایی از نسخه اولیه بازی Dead Island 2 درز کرد

یحیی رحیمی 17 خرداد 1399 بدون دیدگاه
834 بازدید

بازی Dead Island 2 چند سال پیش معرفی شد و مورد حمایت بسیاری از گیمرها قرار گرفت. بعد از چند ماه بود که توسعه بازی به ظاهر لغو شد و این استودیو Techland بود که دست به ساخت فرانچایز خود به نام Dying Light زد. ناشر بازی، Deep Silver، اما از آن زمان در تلاش است تا بالاخره بازی منتشر شود و چند وقت پیش نیز شنیدیم که توسعه بازی هنوز جریان دارد. امروز تصاویر جالبی از بازی درز کرده است.

این تصاویر مربوط به یک نسخه اولیه است که در سال 2015 در دست ساخت بوده است. مشخص نیست که این تصاویر از چه منبعی درز کرده است و در نتیجه آن را چندان جدی نگیرید اما به نظر می رسد که توسعه این نسخه از بازی واقعا انجام گرفته است و اگر به تصاویر نیز نگاه کنید، کاملا پولیش شده و با جزئیات بالا هستند اما به نظر زیاد پایدار نیست و در واقع نافص است.

این نسخه از بازی همانی است که توسط Yager ساخته شده است و دارای استایل هنری است که در بازی فرعی Escape From Dead Island دیده ایم. یاگر دیگر روی بازی کار نمی کند و در واقع کار توسعه بازی Dead Island 2 به دست استودیو Dambuster سپرده شده است. در نتیجه ظاهر بازی کاملا با این تصاویر که مشاهده می کنید متفاوت است و در نتیجه چندان آن‌ها را جدی نگیرید.

سری بازی Dead Island در سال 2011 شروع به کار کرد و در سال 2013 نیز شاهد انتشار یک اسپین آف از آن بودیم. از آن موقع تا به حال هر چه برنامه ریزی برای ساخت نسخه بعدی بازی شده است به لغو کشیده شده است و بعد از چند سال سکوت است که می شنویم Dead Island 2 در دست ساخت است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.