بازی GTA 6
یحیی رحیمی

حداقل دو سال تا عرضه بازی GTA VI باقی مانده است

یحیی رحیمی 7 مرداد 1401 1 دیدگاه
644 بازدید

گزارش اخیر بلومبرگ، جنبه‌های مختلف تولید بازی GTA 6 را مورد بررسی قرار داد. فضای استودیوها بهبود پیدا کرده و نظم مناسبی ایجاد شده است و همچنین فشار کاری نیز کاهش یافته است. فرهنگ استودیو نیز اصلاح شده و برای اولین بار یک زن شخصیت اصلی بازی GTA خواهد بود. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ عرضه GTA VI برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است و حداقل دو سال تا آن زمان فاصله داریم.

جیسون شرایر مدعی است که «حداقل دو سال تا عرضه GTA VI» باقی مانده است. این بازی قرار است در شهری خیالی بر اساس میامی آمریکا جریان یابد و به‌‌عبارتی دیگر، شاهد بازگشت به وایس سیتی اما در دنیای مدرن خواهیم بود. یکی از شخصیت‌های بازی نیز زنی از نژاد لاتینو است که قرار است رابطه‌ای همچون بانی و کلاید را ایجاد کند. این بازی Project Americas نام دارد و برای اولین بار شاهد یک نقشه قابل‌تغییر و گسترش خواهیم بود.

نقشه بازی GTA 6 با انتشار هر آپدیت تکمیل می‌شود و بخش‌های تازه‌ای به آن اضافه می‌شود. ایده اصلی آن است که روی نسخه مدرن میامی و مناطق اطراف آن تمرکز شود. این مکان قبلاً در بازی GTA Vice City استفاده شده بود؛ اما قرار نیست به دهه هشتاد میلادی بازگردیم. شهر اصلی جی تی ای 6 بسیار وسیع خواهد بود و می‌توان به ساختمان‌های مختلفی وارد شد. راک‌استار به‌صورت مداوم این نقشه را آپدیت می‌کند و حتی مأموریت‌های جدید اضافه می‌شوند. بخش آنلاین قرار است بهتر از GTA Online فعلی باشد.

تاریخ عرضه GTA VI

تاریخ عرضه GTA VI

طبق گزارش، ساخت بازی جی تی ای 6 از سال 2014 شروع شده است و تعدادی از طراحان مشغول در استودیو ادینبرو به دلیل فرایند طولانی ساخت از این شرکت جدا شده‌اند و معتقدند که روند پیشرفت بازی بسیار کند است. همین افراد می‌گویند که تاریخ عرضه GTA VI حول و حوش 2024 به بعد خواهد بود و حداقل دو سال تا انتشار فاصله داریم. این بدین معنی است که احتمال انتشار بازی در سال 2025 هم وجود دارد و اگر در این میان مشکل جدی هم ایجاد نشود.

دلیل توسعه کند شماره جدید، حفاظت از بازی‌سازها و جلوگیری از فشار کاری زیاد است. به همین دلیل است که انتشار بازی تا سال‌های آینده امکان‌پذیر نیست. راک‌استار در عین حال روند انتشار آپدیت Red Dead Online‌ را کند کرده و پروژه‌های مانند ریمستر GTA IV را متوقف کرده است. تمام تمرکز روی بازی جدید قرار دارد و طبق گفته توسعه‌دهنده، GTA 6 فراتر از حد انتظار خواهد بود. گزارشی که از موتور گرافیکی GTA VI منتشر شد؛ کیفیت بازی جدید را نشان داد و فهمیدیم که این اثر در نوع خود انقلابی خواهد بود.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mamad

    مهمان

    شرکت کند استار دیگه از چشم من افتاد همه ی بازیها رو فدایی یه بازی اشغال کرد

    پاسخ دهید