تولید بازی GTA 6
یحیی رحیمی

تولید بازی GTA 6 وارد مرحله جدیدی شد

یحیی رحیمی 29 تیر 1401 بدون دیدگاه
509 بازدید

بازی GTA 6 از موردانتظارترین آثار سندباکس و ادامه‌دهنده بازی GTA V طبق آخرین اخبار بازی و آگهی استخدامی جدید راک‌استار وارد مرحله تازه‌ای از تولید شده است. توسعه‌دهنده به دنبال افراد تازه‌ای برای پیش بردن تولید به مرحله جدیدی می‌گردد و به نظر می‌رسد که این اثر هنوز تا انتشار فاصله زیادی دارد. جیسون شرایر مدعی است که بسیاری از جنبه‌های بازی هنوز نهایی نشده است و نمی‌توان در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد.

به گزارش پارسی گیم، تولید بازی GTA 6 مدتی پیش توسط راک‌استار گیمز تائید شد و شایعات مختلفی از آن موقع پخش شده‌اند. موتور گرافیکی GTA VI طبق گزارش‌ها بسیار پیشرفته خواهد بود و در عین حال داستان بازی نیز نسبت به نسخه‌های پیشین طولانی‌تر است. پس از آنکه سند تازه‌ای از جزئیات بازی منتشر شد و مسائلی چون وجود سه شخصیت اصلی مطرح شد؛ این سند توسط شرایر رد شد و وی نوشت که خبری از سه شخصیت اصلی در GTA 6 نیست. در این میان، آگهی استخدامی جدید، جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

راک‌استار در حال حاضر به دنبال توسعه‌دهندگان و افراد برجسته برای پست‌های مختلفی در استودیوهای خود می‌گردد. این استودیوها شامل Rockstar North است که توسعه‌دهنده اصلی سری جی تی ای به‌حساب می‌آید. فرصت‌های شغلی راک‌استار، پست‌های مختلفی از انیمیشن تا طراحی مرحله و حتی فیزیک اتومبیل‌ها را در بردارد و این نشان می‌دهد که راک‌استار، تیم کاملی برای تولید بازی GTA 6 در اختیار ندارد و در نتیجه اکثر شایعات پیشین اشتباه هستند.

تولید بازی GTA 6

آگهی استخدامی بازی GTA 6

استودیو سن دیگو راک‌استار نیز به دنبال طراحان بازی برای خلق «رویدادهای جهان‌باز» می‌گردد که به نظر کاملاً با فضای سری جی تی ای تطابق دارد. استودیو نیویورک نیز افرادی را می‌طلبد که بتوانند سرویس اشتراکی GTA+ را تغییر دهند و آن را بهینه کنند. این سرویس اشتراکی، پول و آیتم‌های ویژه را در اختیار بازی‌کنان بخش آنلاین قرار می‌دهد و احتمال آنکه بخش مهمی از حالت آنلاین GTA 6 باشد؛ بسیار زیاد است.

وب‌سایت Hitmarker که فرصت‌های شغلی در صنعت بازی را بررسی می‌کند از انتشار آگهی استخدامی برای 70 پست مختلف در طی 24 ساعت گذشته خبر داده است. در حال حاضر 227 فرصت شغلی برای راک‌استار گزارش شده است. این خبر نشان می‌دهد که تولید بازی GTA 6 برعکس آنچه فکر می‌کنیم به‌کندی پیش می‌رود و احتمالاً راک‌استار از چند ماه پیش وارد فاز جدی تولید شده باشد. تمرکز روی توسعه جی تی ای جدید باعث توقف آپدیت Red Dead Online و لغو ریمستر GTA IV شد. راک‌استار با تمام قوا روی شماره جدید Grand Theft Auto کار می‌کند.

گفتنی است آبان امسال مصادف با 25 سالگی سری بازی جی تی ای است و اولین تریلر از بازی GTA V نیز در همین ماه منتشر شد. ممکن است که اطلاعات رسمی از GTA 6 نیز در آبان امسال منتشر شود.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.