بازی اساسینز کرید
یحیی رحیمی

چندین بازی از مجموعه Assassin’s Creed در حال ساخت هستند

یحیی رحیمی 31 تیر 1401 بدون دیدگاه
596 بازدید

شرکت یوبی سافت در گزارش مالی سه‌ماهه پیشین از تأخیر انتشار بازی کوتاه‌تری که قرار بود امسال منتشر شود خبر داد. رسانه کوتاکو معتقد است که این بازی همان DLC اساسینز کرید والهالا است که قرار بود به‌صورت مستقل منتشر شود. Project Rift به گفته جیسون شرایر باهدف پر کردن تقویم انتشار بازی‌های جدید یوبی سافت ساخته می‌شود. منابعی به گوش کوتاکو رسانده‌اند که ساخت این بازی کوتاه از مجموعه Assassin’s Creed با مشکل مواجه شده در عین حال، چندین بازی دیگر هم در حال ساخت هستند.

به گزارش پارسی گیم، یکی از پروژه‌های جدید با نام Project Red شناخته می‌شود. گفته می‌شود که این یک بازی جهان آزاد جدید است که احتمالاً در آسیا جریان داشته باشد. در عین حال بازی لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity در دست تولید قرار دارد و قرار است آینده اساسینز کرید باشد. این سرویس آنلاین دربردارنده بازی‌های داستانی و حالت‌های آنلاین خواهد بود و ممکن است دیگر پروژه‌ها نیز در قالب همین سرویس ارائه شوند.

کوتاکو وجود «پروژه قرمز» را تائید کرد و تنها مدتی پس از آن بود که جیسون شرایر با توییت تازه‌ای، ابعاد دیگری را فاش کرد. وی نوشت که پروژه جدید بخشی از Infinity خواهد بود و به‌عنوان یک اثر مستقل منتشر نمی‌شود. منابع مطمئن گفته‌اند که این بازی در آسیا دنبال می‌شود. جف گراب هفته گذشته گفت که احتمال سفر اساسینز کرید به ژاپن فئودال وجود دارد و ممکن است بالاخره سفری جذاب به این منطقه زیبا داشته باشیم.

بازی مجموعه Assassin's Creed

پروژه‌های در حال ساخت Assassin’s Creed

منابع کوتاکو اسمی از ژاپن نبرده‌اند؛ اما اینسایدرها می‌گویند که ساخت Assassin’s Creed در ژاپن مدت‌هاست تحت بررسی توسط یوبی‌سافت قرار دارد. این شرکت فرانسوی در سال‌های گذشته نیز بارها از احتمال سفر اساسینز کرید به ژاپن صحبت کرده و این مسئله تازه‌ای برای آن‌ها نیست. بازی موبایل Assassin’s Creed Memories به ژاپن فئودال می‌پرداخت و در نتیجه این منطقه برای فرنچایز اساسینز کرید آشناست.

در حال حاضر سه پروژه از مجموعه Assassin’s Creed در حال ساخت هستند. یکی از آن‌ها پروژه Rift است که انتشار آن به سال آینده موکول شد. این بازی کوتاه روی جنبه مخفی‌کاری تمرکز می‌کند و خطی‌تر خواهد بود. گفتنی است پروژه Rift در بغداد جریان دارد و هفته گذشته، شایعاتی از آن بازی منتشر شد. با استناد به منابع کوتاکو، تولید این بازی با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شده است و در نتیجه انتشار آن به سال آینده میلادی موکول شده است.

رویداد Ubisoft Forward امسال قرار است از آینده اساسینز کرید رونمایی کند و به‌زودی می‌توانیم از پروژه‌های در حال ساخت باخبر شویم. در خبر دیگری، بازی آواتار تأخیر خورد و ساخت چهار بازی یوبی سافت لغو شدند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.