Avatar: Frontiers of Pandora
یحیی رحیمی

بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال 2023 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 31 تیر 1401 بدون دیدگاه
467 بازدید

یوبی سافت رسماً خبر از تاخیر بازی Avatar: Frontiers of Pandora داد. بازی آواتار یوبی سافت قرار بود در سال 2022 مالی منتشر شود؛ اما ساخت بازی بیشتر از حد انتظار طول کشیده و پنجره انتشار بازی به سال مالی آینده منتقل شد. سال مالی 2023 از آوریل شروع می‌شود و از آنجایی که تاریخ انتشار نیز مشخص نیست؛ ممکن است که عرضه بازی حتی تا اوایل 2024 نیز طول بکشد.

به گزارش پارسی گیم، یوبی سافت در بیانیه مطبوعاتی، دلیل تاخیر Avatar: Frontiers of Pandora  را تشریح کرد:‌ «ما موظف به ارائه تجربه‌ای پیشرو و پیشرفته هستیم که از تمام مزایای تکنولوژی نسل آینده بهره می‌برد. این برند شگفت‌انگیز صنعت سرگرمی (آواتار) یک فرصت بی‌نظیر چندین ساله را در اختیار یوبی‌سافت قرار می‌دهد. ما تصمیم گرفتیم تا انتشار این بازی به همراه بازی کوچک‌تر که معرفی نشده را به 2023-24 منتقل کنیم».

یوبی سافت در ادامه افزود که تاخیر بازی آواتار ناشی از وضعیت جهانی است که برای صنعت بازی پیش‌آمده و آن‌ها با تمام قوا تلاش می‌کنند که بهترین شرایط کاری را برای توسعه‌دهندگان و تیم‌های مختلف ایجاد کنند و در عین حال، بهترین تجربه ممکن را برای بازی‌کنان فراهم کنند. در متن بیانیه از یک بازی کوچک‌تر صحبت شده که معرفی نشده است و قرار بوده امسال منتشر شود. فعلاً اطلاعاتی از این بازی در دست نداریم.

تاخیر Avatar: Frontiers of Pandora

تاخیر بازی Avatar

بازی آواتار یوبی سافت اثری اول شخص و جهان‌آزاد در ژانر اکشن ماجراجویی است که برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر ساخته می‌شود و توسعه آن بر عهده استودیو Massive Entertainment، توسعه‌دهنده سری بازی دیویژن است و در عین حال دیزنی و لایت‌استورم اینترتینمنت نیز در تولید بازی شریک هستند. این بازی قرار بود که هنگام اکران فیلم آواتار جدید جیمز کامرون منتشر شود. این فیلم در حال حاضر برای اکران در روز شانزدهم دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل یوبی سافت در جلسه مالی پیشین از برند آواتار تعریف کرد و گفت که بازی جدید آواتار هنگام اکران یکی بزرگ‌ترین فیلم‌های سال و چند سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد و آن‌ها مطمئن هستند که بازی آواتار جدید، اثری عظیم خواهد بود و از موفقیت آن آگاه هستند. تاخیر بازی Avatar: Frontiers of Pandora در متن گزارش مالی سه‌ماهه پیشین درج شده و مدیرعامل امروز قرار است در جلسه‌ای به سؤالات سهام‌داران در مورد این تصمیم پاسخ دهد.

گفتن است این تنها بازی نیست که استودیو Massive روی آن کار می‌کند و بلکه بازی جنگ ستارگان نیز در حال ساخت است و فعلاً اطلاعی از آن نداریم. گزارش مالی از موفقیت «فراتر از انتظار» بازی رینبو سیکس می‌گوید و اساسینز کرید نیز در سه‌ماهه پیشین فروش مناسبی داشته است. یوبی سافت قرار است آینده اساسینز کرید را در رویداد زنده ماه سپتامبر مشخص کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.