دانلود بازی Granblue Fantasy Versus Rising برای PC
دانلود بازی Granblue Fantasy Versus Rising برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus Rising برای PC

پارسی گیم 1 دی 1402 بدون دیدگاه
2,744 بازدید

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus Rising برای کامپیوتر

بازی نفس گیر Granblue Fantasy Versus Rising، جدیدترین شاهکار Arc System Works، با الهام گرفتن از نسخه قبلی بسیار تحسین شده خود و سری نمادین Guilty Gear، به زیبایی وارد عرصه بازی های مبارزه‌ای می‌شود. این بازی با تلاش برای ساختن مجدد موفقیت Granblue Fantasy Versus، مکانیک‌های گیم‌پلی پیشرفته‌ای را که یادآور Guilty Gear Strive دوست‌داشتنی هستند، به صورت یکپارچه ادغام می‌کند. این عنوان با موفقیت‌های متعدد در بخش گیم پلی، تجربه‌ای فراگیر و قابل دسترس را در دنیای عناوین مبارزه‌ای ارائه می‌دهد. بازیکنان به سفری جذاب بدون موانع غیرضروری دعوت خواهند شد.

حالت داستانی بازیکنان را با نسخه خلاصه شده روایت Granblue Fantasy Versus مجذوب خود کرده و آنها را در دنیایی از هرج و مرج و شخصیت‌های جذاب غوطه ور می‌کند. نبردهای فرعی که به‌عنوان مراحل جانبی ارائه می‌شوند، عمق و زمینه را به روایت می‌افزایند و پاداش‌های بیشتری را برای تجربه‌ای غنی‌تر از بازی فراهم می‌کنند. داستان با گروهی جذاب از شخصیت‌ها آشکار می‌شود که هر کدام به حس و حال کلی بازی کمک می‌کنند. مکانیک‌های در دسترس و کنترل‌های بصری، این بازی را به یک نقطه ورود ایده آل برای تازه واردان یا کسانی که به دنبال تجربه ژانر مبارزه‌ای آرام‌تر و تاکتیکی‌تر هستند تبدیل می‌کند.

Granblue Fantasy Versus Rising استایل سنگین Guilty Gear Strive را به ارث می‌برد و به بازیکنان احساس مهم بودن و تأثیرگذاری را در هر حرکت ارائه می‌دهد. مبارزه با حفظ سرعت رضایت بخش، یک سیستم کنترل منحصر به فرد را معرفی کرده و یک لایه لذت اضافی را به هر مبارزه اضافه می‌کند. این تضمین می‌کند که بازیکنان لذت شرکت در نبردهای پویا را تجربه می‌کنند و لحظات به یاد ماندنی را با هر رویارویی کسب کنند. این اثر عنوانی است که طیف وسیعی از ترجیحات را برآورده می‌کند. حالت داستانی و شخصیت‌های جذاب، این بازی را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازیکنانی که به دنبال عمق هستند تبدیل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های BlazBlue Entropy Effect و Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Granblue Fantasy Versus Rising برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3470, 3.20 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The latest installment in the GBVS series is taking the genre to new heights! Rise to glory in the definitive fighting game experience for beginners and veterans alike. It’s a Party! Claim Your Crown in Grand Bruise Legends! Need a break from matches? Take a breather and experience a one-of-a-kind island lobby filled with fun attractions. You can even go head-to-head with other players online in a variety of obstacle courses and survival games in an all-new party mode, Grand Bruise Legends!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.