بازی Skate 4
یحیی رحیمی

بازی Skate 4 با تبدیل به یک سرویس آنلاین کاملا رایگان شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1401 بدون دیدگاه
247 بازدید

شرکت EA از جزئیات جدید بازی Skate 4 رونمایی کرد و رسماً نسخه جدید شبیه‌ساز اسکیت را رایگان اعلام کرد. بازی جدید که تنها با نام Skate شناخته می‌شود؛ یک سرویس آنلاین رایگان است که طبق گفته الکترونیک آرتز، خبری از مکانیسم Pay to Win و هزینه کردن برای کسب برد و امتیاز نیست و تنها آیتم‌های تزئینی قابل خرید خواهند بود.

به گزارش پارسی گیم، بازی جدید اسکیت برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر می‌شود و این اثر از ویژگی‌هایی همچون کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کنند. بازی‌کنان تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. نکته مهم، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات میان پلتفرم‌های گوناگون است. برای نمونه شما کافی است یک اکانت داشته باشید و با آن اکانت روی هر سه پلتفرم بازی کنید و میزان پیشرفت شما روی هر کنسول و کامپیوتری ثبت می‌شود.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا بازی Skate 4 برای کنسول‌های نسل پیشین هم منتشر می‌شوند یا خیر؟ طبق گفته استودیو، بازی جدید اسکیت، دنباله رسمی برای سه بازی پیشین که در دوران Xbox 360 منتشر شدند نیست و بلکه یک پلتفرم آنلاین است. EA آن را به چشم یک سرویس آنلاین می‌بیند که پشتیبانی از آن‌ها برای سال‌ها ادامه خواهد یافت و هر بار آپدیت تازه‌ای برای آن منتشر می‌شود. EA در ادامه جزئیاتی از شهر بازی نیز منتشر کرد. Skate در شهری به بنام سن ونستردام جریان دارد و در همان دنیای سن وانلونا دنبال می‌شود.

بازی Skate 4 بازی اسکیت

گیم پلی بازی Skate

جعبه شانس یا لوت‌باکس در این بازی استفاده نشده و EA از اتفاقات پیشین درس گرفته است. همچنین تمامی ریزتراکنش و خریدهای درون بازی محدود به آیتم‌های تزئینی همچون پوسته برای اسکیت‌برد و لباس جدید خواهد بود. الکترونیک آرتز در حال حاضر، جلسات آزمایشی را پیش می‌برد و در حال تست نسخه‌ اولیه است. هفته گذشته بود که تعدادی از ویدیوهای گیم پلی بازی Skate 4 درز پیدا کرد و فهمیدیم که بازی هنوز راه زیادی تا تکمیل دارد.

مرحله پلی‌تست به طرفداران فرصت تجربه نسخه اولیه از بازی اسکیت را داد؛ اما تنها چند ساعت پس از آن بود که فایل بازی فاش شد و در اختیار همگان قرار گرفت. اکثر طرفداران موفق به تجربه بازی شدند. این باعث شد تا الکترونیک آرتز با انتشار بیانیه مطبوعاتی به اتفاقات اخیر و انتشار کرک بازی واکنش نشان دهد. EA گفت که از نسخه‌های اولیه که به‌صورت غیرقانونی پخش شد؛ آگاه است. این نسخه مربوط به سپتامبر سال 2021 است و هیچ‌گاه قرار نبوده در اختیار عموم قرار گیرد.

تاریخ انتشار بازی Skate 4 مشخص نیست. الکترونیک آرتز تائید کرده که هر زمان این بازی آماده دانلود بود؛ آنگاه نسخه نهایی منتشر خواهد شد. کارگردان بازی می‌گوید که Skate تجربه‌ای محدود نخواهد بود و تمام بخش‌های آن به رو بازی‌کنان باز است. اگر علاقه‌مند به تجربه نسخه اولیه هستید؛ می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی سر بزنید و برای دانلود نسخه آزمایشی ثبت‌نام کنید. البته استودیو گفته است که بازی هنوز در مرحله «پیش پیش پیش آلفا» قرار دارد و انتظار اثری کامل را نداشته باشید. در خبر دیگری، تاریخ انتشار بازی Session به‌عنوان شبیه‌ساز اسکیت اعلام شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.