دانلود بازی Lost in Random برای PS5
دانلود بازی Lost in Random برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Lost in Random برای PS5

پارسی گیم 23 شهریور 1400 2 دیدگاه
2,653 بازدید

دانلود بازی Lost in Random برای پلی استیشن 5

دنیاهای فانتزی و سورئال سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ماجرایی هستند و تعداد زیادی از عناوین از آن‌ها استفاده کرده‌اند. وارد کردن بازیکن به یک محیط تخیلی و متفاوت که مملو از ماجراجویی‌های جذاب و کاراکترهای متفاوت است، رمز موفقیت و محبوبیت بسیاری از این بازی‌ها بوده و خاطرات زیبایی را برای آن‌ها می‌سازد. بازی Lost in Random از استودیو Zoink Thunderful عنوانی ماجرایی و اکشن بوده که درون یک دنیای فانتزی بسیار زیبا و متفاوت جریان دارد و سرنوشت ساکنان آن همیشه به یک تاس ارتباط دارد.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Random جریان دارد که یک ملکه بدذات بر آن حکمرانی می‌کند. این سرزمین به 6 منطقه مختلف تقسیم شده که در آن زندگی و سرنوشت توسط یک تاس سیاه جادویی تعیین می‌شود. شما در نقش دختر کوچکی به اسم Even قرار می‌گیرید که برای نجات خواهرش عازم ماجراجویی‌های پرمخاطره و متعددی شده و تاس جادویی‌اش را نیز همراه خود کرده است. اسم این تاس جادویی Dicey بوده و خودش یک موجود زنده است.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناوین اکشن ماجرایی، کارت بازی و همچنین سبک استراتژی بوده که در آن تاس ریختن نقش مهمی را بازی خواهد کرد. به‌نوعی در محیط‌های فانتزی و سورئال بازی، درگیر یک بوردگیم مجازی خواهید شد که مملو از دشمنان متعدد و چالش‌های سخت است. علاوه بر جمع‌آوری کارت‌های مختلف که قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند، باید در نبردها با ریختن تاس و کمک گرفتن از Dicey سرنوشت را به نفع خودتان تغییر دهید.

علاوه بر گیم پلی جذاب و مبارزات مهیج، سبک و سیاق طراحی محیط و مراحل بازی به‌شدت خاص و منحصربه‌فرد هستند. تمامی مدل‌ها و تصاویر تلفیقی از تاریکی و فانتزی داشته و در نوع خود خاص است. در این بازی انگار وارد یکی از انیمیشن‌های کارگردان معروف، Tim Burton شده‌اید. اگر به دنبال یک ماجراجویی فانتزی و مهیج در دنیای سورئال و تاریک هستید، این عنوان را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Death’s Door و Scarlet Nexus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lost in Random با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Play the odds in Lost in Random™, a gothic-fairy-tale-inspired action-adventure where every citizen’s fate is determined by the roll of a dice. Ruled by a wicked Queen, the kingdom of Random is divided into 6 shadowy realms where life is dictated by a cursed black dice. In this story from the award-winning Swedish game studio Zoink and penned by Eisner Award-winning Adventure Time and Marvel Comics The Unbeatable Squirrel Girl author Ryan North, you’ll join Even, a penniless girl who’s down on her luck, in a dark quest to save her beloved sister. With her companion Dicey, a small and strange living dice, Even must learn to embrace the chaos of Random, uncovering an age-old tale with a modern message.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    117

    مهمان

    میشه بی زحمت دیتای نسخه pc رو هم قرار بدید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 117

      نویسنده

      سلام
      نسخه PC هنوز کرک نشده است.