battlefield-6
یحیی رحیمی

بازی Battlefield 6 به جنگ جهانی سوم خواهد پرداخت

یحیی رحیمی 10 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,288 بازدید

شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد بازی Battlefield 6 وجود دارد و تابه‌حال، گزارش‌های مختلفی از این شوتر اول‌شخص شنیده‌ایم. می‌دانیم که رویداد معرفی بازی به‌زودی برگزار می‌شود و چیزی تا رسیدن به آن روز نمانده است؛ اما در حال حاضر تنها شایعات و اطلاعات لو رفته از بازی در دسترس است و باید به همین اطلاعات بسنده کنیم.

تام اندرسون از افشاگرهای معتبر بازی Battlefield 6، بار دیگر به گمانه‌زنی در مورد بازی پرداخته است. او تابه‌حال شایعات مختلفی مانند وجود سگ رباتیک و برگشت تعدادی از نقشه‌های بازی Battlefield 5 را منتشر کرده و ما به بخشی از آن‌ها در مطلب تمامی شایعات بازی Battlefield 6 پرداختیم. این بار او به فضای بازی و داستان احتمالی آن پرداخته و اذعان کرده که جنگ جهانی سوم را در این بازی خواهیم دید.

شایعات اولیه بازی Battlefield 6 نشان از سفر به آینده‌ای دور و پرداختن به یک جنگ جهانی دیگر اشاره داشتند. تام اندرسون، فضای نسخه ششم را به بازی Call of Duty Black Ops 2 تشبیه کرده، با این تفاوت که داستان بازی در آینده‌ای دور روایت می‌شود و دهه‌ها با آنچه دیده‌ایم، فاصله دارد. اندرسون با انتشار توییت دیگری، داستان بازی را بهتر شرح داده و اذعان کرده که بتلفیلد 6، وقایع پس از بازی Battlefiled 4 را روایت خواهد کرد. با این حساب، بازی کاملاً وارد آینده و جنگ رباتیک نمی‌شود اما گوشه‌هایی از یک جنگ بزرگ جهانی را خواهیم دید.

Battlefield

نبرد تکراری آمریکا و روسیه در Battlefield 6

تام اندرسون در ادامه توییت نوشته است که یک «جنگ جهانی دیگر» را خواهیم دید. نبردهای بازی به‌صورت 128 نفره برگزار می‌شود و بازیکنان، مزه‌ی یک جنگ واقعی را در ابعاد کامل خواهند چشید. بر اساس صحبت‌های این افشاگر معروف، جنگ جهانی سوم میان آمریکا و روسیه درخواهد گرفت و سراسر جهان را تکان خواهد داد.

ازآنجایی‌که با یک جنگ جهانی سروکار داریم، انواع و اقسام سلاح و سرباز به کار گرفته می شوند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص و دسته بندی مخصوص به خود خواهند بود. گفتنی است Battlefield 6 بزرگ‌ترین نسخه بازی با نقشه‌های مختلف است و قرار است این بتلفیلد جدید، یک بخش بتل رویال هیجان‌انگیز داشته باشد.

Battlefield-6-leak

اندرسون علاوه بر پرداختن به دنیای بازی، در توییت جداگانه از روند انتشار آن هم صحبت کرده است. بر اساس گفته‌های وی، نسخه آلفا در تیرماه منتشر می‌شود و تعدادی از بازیکنان، اجازه‌ی چشیدن مزه‌ی این بازی را خواهند داشت. در ادامه باید بگوییم که پرداختن به جنگ جهانی سوم، به معنی وجود یک بخش داستانی نیست و اندرسون هم هنوز از وجود آن چیزی نفهمیده است و احتمال پایینی وجود دارد که بخش داستانی از بازی حذف شود و تنها حالت مولتی پلیر را ببینیم.

معرفی رسمی بازی Battlefield 6 به‌زودی انجام می‌شود و خواهیم دید که کدام‌یک از شایعات، درست بوده‌اند. نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.