Star Wars Jedi Survivor Obi Wan
سارا هابطی

بسته الحاقی Obi Wan برای بازی Star Wars Jedi Survivor منتشر می‌شود

سارا هابطی 17 آذر 1401 بدون دیدگاه
182 بازدید

شایعات زیادی پیرامون بازی Star Wars Jedi Survivor در شبکه‌های مختلف بنا بر وجود بسته الحاقی Obi Wan پخش شده است که اطلاعات جالبی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. تصاویر مختلفی از این DLC با مضمون Obi-Wan Kenobi برای عنوان Star Wars Jedi: Survivor به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این بسته‌الحاقی برای اضافه شدن آیتم‌های مختلف مانند شمشیر و لباس ارائه شده و ظاهراً به عنوان جایزه پیش‌سفارش (pre-order) برای این بازی ارائه می‌شود، اگرچه هنوز هیچ اعلام رسمی در رابطه با زمان انتشار این DLC وجود ندارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor توسط EA روی صفحه سرویس استیم به‌روزرسانی شده که جزئیاتی از چگونگی پیش خرید این بازی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد و از طرفی احتمال این که تاریخ انتشار بازی در رویداد پیش رو یعنی گیم اواردز 2022 فاش شود، وجود دارد.

با این حال اگر تصاویر منتشر شده از بسته الحاقی Obi Wan صحت داشته باشد، بازیکنان می‌توانند آن را به عنوان یک جایزه پیش سفارش دریافت کنند و از محتویات جالب توجه آن بهره ببرند. صفحه استیم بازی Star Wars Jedi Survivor در مدت زمان کوتاهی منبع افشای چندین مورد بوده است. تقریبا چند روز قبل از این افشا، به طور تصادفی تاریخ انتشار احتمالی عنوان Star Wars Jedi: Survivor را 16 مارس 2023 (25 اسفند 1401) منتشر کرد. این تاریخ به سرعت از صفحه اصلی استیم حذف شد، اما تقریباً بلافاصله پس از آن، Star Wars Jedi: Survivor اعلام کرد که در رویداد گیم اواردز نمایشی خواهد داشت.

بسته الحاقی Obi Wan بازی Star Wars Jedi Survivor

ارائه بسته الحاقی Obi Wan برای بازی Star Wars Jedi Survivor

اینطور که به نظر می‌رسد بازیکنان باید تا مراسم گیم اواردز 2022 برای اعلام رسمی تاریخ انتشار و ارائه پاداش‌های پیش‌سفارش دی ال سی Obi-Wan صبر کنند. بازیکنان می‌توانند با اضافه شدن این بسته‌الحاقی به بازی شاهد وجود چندین شمشیر و لباس هرمیت و انواع مختلفی از قابلیت‌ها باشند که یکی از آن‌ها وجود بلستر (blaster) است. اگر سفارشی‌سازی light-saber (همان شمشیر نوری) در بازی جدید جنگ ستارگان به همان اندازه که در نسخه اولیه آن بود، قوی باشد. بازیکنان ممکن است این شانس را داشته باشند که بین شمشیرهای مختلفی که استفاده می‌کنند یکی را انتخاب و آن‌ها را با هم ترکیب کنند.

در حال حاضر سوالات زیادی در رابطه با این بسته‌الحاقی وجود دارد و بازیکنان با تماشای مراسم گیم اواردز 2022 ممکن است به پاسخ پرسش‌های خود در رابطه با بازی برسند. با این حال بازی جدید جنگ ستارگان قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2023 برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود.

منبع: gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.