بازی FIFA 23
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی FIFA 23 فاش شد

یحیی رحیمی 25 تیر 1401 بدون دیدگاه
798 بازدید

با نزدیک شدن به بازه انتشار بازی جدید فیفا، شرکت EA هنوز از نسخه جدید رونمایی نکرده است. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار FIFA 23 روز 30 سپتامبر (8 مهر) خواهد بود و این محصول همچنان در دو نسخه برای کنسول‌های نسل جدید و نسل هشتم منتشر خواهد شد. بازی FIFA 23‌ آخرین شبیه‌ساز فوتبالی است که با برند فیفا ساخته می‌شود و بازی‌های بعدی با نام رسمی EA Sports FC شناخته می‌شوند.

به گزارش پارسی گیم، مدیرعامل EA پس از به نتیجه نرسیدن مذاکره با فدراسیون فوتبال جهانی موسوم به فیفا، اعلام کرد که از تمام ظرفیت قرارداد در بازی FIFA 23 استفاده می‌کنند. این بدین معنی است که توجه ویژه‌ای روی رقابت‌های ملی خواهد شد؛ به خصوص که امسال شاهد برگزاری جام جهانی قطر هستیم و نسخه جدید کاملاً روی این رویداد متمرکز خواهد بود. این باعث شده تا بخش کریر آنلاین فیفا 23 لغو شود و انتشار آن به سال آینده میلادی موکول شود.

صفحه توییتر ALumia_Italia که به‌صورت مداوم در حال چک کردن تغییرات برنامه اینسایدر ایکس‌باکس است، موفق به یافتن فایل آپلودشده مربوط به بازی فیفا 23 شده است. طبق اطلاعات فاش‌شده، تاریخ انتشار FIFA 23 روز 30 سپتامبر (8 مهر) خواهد بود. الکترونیک آرتز هرساله تصمیم به انتشار بازی جدید در این زمان می‌گیرد. این افشاگر در ادامه موفق به یافتن نسخه آزمایشی بازی برای کنسول‌های Xbox Series و Xbox One شده است. حجم نسخه آزمایشی نیز 38.85 گیگابایت خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی FIFA 23

جزئیات بازی FIFA 23

علاوه بر تاریخ انتشار فیفا 23، شاهد فاش شدن تصاویری از بازی نیز هستیم. برای نمونه می‌توان عنوان رسمی بازی را به همراه بازی‌کنان منچستر سیتی مشاهده کرد که در حال خوشحالی پس از گل هستند. در این تصویر، ارلینگ هالاند، ستاره جدید تیم نیز دیده می‌شود. تصویر بعد مربوط به کیلیان ام‌باپه، ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن است که امسال نیز روی کاور بازی قرار خواهد داشت؛ البته این تصویر از دسترس خارج شده و نمی‌توان به آن استناد کرد. به‌هرحال امکان حضور هالاند و ام‌باپه روی جلد بازی بسیار زیاد است.

گفتنی است شرکت EA در ماه ژوئیه هر سال، دست به معرفی بازی فیفا می‌زند و از آنجایی که هنوز در اواسط ماه هستیم؛ زمان کافی برای معرفی بازی وجود دارد. احتمال آنکه معرفی FIFA 23 در هفته آینده انجام شود بسیار زیاد است و فعلاً شرکت EA، هیچ تاریخ به خصوصی را اعلام نکرده است. فدراسیون فوتبال در عین حال، آماده همکاری با توسعه‌دهنده و ناشران جدید برای ساخت شبیه‌ساز فوتبال است و اسم بازی FIFA همچنان ادامه خواهد یافت.

منبع:‌ GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.