Company-of-Heroes-3
یحیی رحیمی

بازی Company of Heroes 3 معرفی شد: تمام آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 23 تیر 1400 3 دیدگاه
8,271 بازدید

شرکت Relic از توسعه‌دهندگان مشهور بازی‌های استراتژیک با یک شماره جدید از مجموعه Company of Heroes بازگشته تا طرفداران بازی‌های استراتژیک را دیوانه کند. بازی Company of Heroes 3 بار دیگر شمارا به جهنم جنگ جهانی دوم می‌برد اما این دفعه، همراه ویژگی‌های تازه‌ای خواهیم شد که سالها منتظر آن هستیم. این مجموعه شهر زیادی میان گیمرها دارد و اگرچه ژانر استراتژیک در این چند سال با افت مواجه شده، اما بازی Company of Heroes همچنان محکم و استوار به کار خود ادامه داده است.

داستان بازی Company of Heroes 3 چه خواهد بود؟

پس‌ازآنکه در بلوک شرق و غرب به نبرد پرداختیم، وقت آن است که سوی مدیترانه برویم و این بار، داستان یک نبرد باورنکردنی در ایتالیا و شمال آفریقا را بچشیم. در حال حاضر تنها کشور ایتالیا بازی به خبرنگاران نشان داده‌شده و بر اساس صحبت‌های آن‌ها، با نقشه‌های بسیار عظیم روبه‌رو هستیم و همچنین روایت بازی هم بسیار جذاب شده است. در سوی دیگر مأموریت‌های فرعی هم بسیار جالب طراحی‌شده و قطعاً عاشقان ژانر استراتژیک را ساعت‌ها درگیر خود خواهد کرد.

نکته‌ی جالب در مورد بازی Company of Heroes 3، امکان انتخاب نیروهای آلمان، انگلستان و آمریکا است اما اگر بخش داستانی مدنظر شماست، تنها کنترل نیروهای متفقین در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قرار نیست نیروهای آلمانی را کنترل کنید. بازی اجازه‌ی کنترل دو ارتش را به‌صورت هم‌زمان می‌دهد و این می‌تواند دایره‌ی انتخاب‌های شمارا به بیشترین حد ممکن برساند. علاوه بر نیروهای متفقین و متحدین، پارتیزان‌ها هم بخشی از بازی هستند که کنترل آن‌ها مشابه دیگر سربازان نیست و تنها می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان نیروهای مخفی و اطلاعاتی استفاده کنید. امکان آزادسازی پارتیزان‌های دستگیرشده را هم خواهید داشت.

بازی Company of Heroes 3

گیم پلی بخش داستانی چطور خواهد بود؟

بخش داستانی بازی Company of Heroes 3 به‌صورت نوبتی دنبال می‌شود و نقشه‌های بسیار مشابه مجموعه Total War است. هر مرحله یک سری اهداف خواهد داشت که باید آن‌ها را دنبال کنید اما امکان گردش در نقشه و تصرف مناطق موردنظر را هم خواهید داشت. درواقع تصرف مناطق جدید است که مسیر پیروزی را مشخص می‌کند. استودیو Relic یک چرخه‌ی کل‌نگرانه ایجاد کرده و شما به‌طور مداوم مقابل دشمنان قرار خواهید گرفت و سپس راه برای شما بازخواهد شد و بار دیگر سروکله‌ی نیروهای متحدین پیدا می‌شود. اگر نتوانید دشمنان را در وهله‌ی اول شکست دهید، انتخاب‌های بعدی بسیار سخت خواهد شد.

هر چه مناطق بیشتری را تصرف می‌کنید، منابع گوناگونی به دست خواهید آورد که ارتش شمارا بیش‌ازپیش قوی خواهد کرد. تعدادی از مناطق بازی Company of Heroes 3، امکان استفاده از نیروهای هوایی و دریایی را می‌دهد و این‌یکی مزیت بزرگ برای شما به‌حساب می‌آید

Company of Heroes

نبردهای هم‌زمان Company of Heroes 3

یکی از سیستم‌های جدید بازی، قابلیت مکث تاکتیکی است؛ درواقع می‌توانید تمام بازی را بدون متوقف ساختن زمان تجربه کنید. حتی زمان که بازی را متوقف می‌کنید، امکان دستور دادن به سربازان خود را خواهید داشت. استودیو رلیک امیدوار است که این قابلیت جدید، امکان تجربه‌ی نبردهای پیچیده را ساده کند. سیستم تخریب Company of Heroes 3 هم پیشرفت بسیار زیادی داشته و می‌توان از ساختمان‌ها تا طبیعت موجود در بازی را تخریب کنید. حتی اتومبیل‌های بازی هم قابل‌تخریب هستند و خواهید دید که چطور بخش‌های مختلف آن ازهم‌پاشیده خواهد شد.

قرار نیست هر ساختمانی که می‌بینید را تخریب کنید و گاهی می‌توانید به نیروهای خود دستور دهید تا با نارنجک وارد ساختمان شوند و آن را پاک‌سازی کنند. امکان استفاده از تفنگ شعله‌پخش‌کن هم وجود دارد. استودیو کلاس‌های تازه‌ای از سربازان را هم ایجاد کرده و برای نمونه، فرماندهان تازه‌ای پدید آمده‌اند که به‌عنوان مشاور در نبردهای ایتالیا عمل خواهند کرد.

تاریخ انتشار

بازی Company of Heroes 3 در سال 2022 عرضه خواهد شد و فعلاً تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست اما می‌توانید عضو حالت اینسایدر بازی شوید و نسخه‌های اولیه را دریافت کنید. اولین دمو بازی در شبکه استیم منتشرشده و تا روز 11 مرداد، امکان دریافت بازی را خواهید داشت.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی Company of Heroes 3 چه خواهد بود؟

پس‌ازآنکه در بلوک شرق و غرب به نبرد پرداختیم، وقت آن است که سوی مدیترانه برویم و این بار، داستان یک نبرد باورنکردنی در ایتالیا و شمال آفریقا را بچشیم. در حال حاضر تنها کشور ایتالیا بازی به خبرنگاران نشان داده‌شده و بر اساس صحبت‌های آن‌ها، با نقشه‌های بسیار عظیم روبه‌رو هستیم و همچنین روایت بازی هم بسیار جذاب شده است

۱
گیم پلی بخش داستانی چطور خواهد بود؟

بخش داستانی بازی Company of Heroes 3 به‌صورت نوبتی دنبال می‌شود و نقشه‌های بسیار مشابه مجموعه Total War است. هر مرحله یک سری اهداف خواهد داشت که باید آن‌ها را دنبال کنید اما امکان گردش در نقشه و تصرف مناطق موردنظر را هم خواهید داشت

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    ۴ چشمی منتظرم این بازی بیاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    o__o متنفرم از حالت نوبتی میشه ی چیزی شبیه بازی frozen front موبایل

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به محمد

      مهمان

      مگه تاحالا کمپانی پلی ندادی؟ مث جنگای صلیبیه